Entertainment alle pijlers

The Masked Singer 2025

14-11-2025 20:26 180 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het nieuwe seizoen is weer begonnen. Wie raadt er weer mee?
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alleen het laatste half uur gezien. Staat daar prins Pils, ongeveer 1.60 meter groot, waarvan de jury inmiddels overtuigd was dat het een voetballer moest zijn zegt iemand Ruud van Nistelrooy. :nut:
Heel voorspelbaar. 1 zanger tegenover 4 geen-zangers. Dat deze zou winnen was al gelijk te voorspellen.
Waar ik ook heel erg hard op heb zitten lachen, dit is dirk kuyt, hallo mensen deze man,met alle respect, maar eeuh met deze "dans moves" en de bijnaam man van glas? K had er overigens zelf geen 1 goed dus k bedoel echt niet rot, maar dirk kuyt had al 3x in ziekenhuis gelegen....
romany schreef:
27-04-2026 23:10
Waar ik ook heel erg hard op heb zitten lachen, dit is dirk kuyt, hallo mensen deze man,met alle respect, maar eeuh met deze "dans moves" en de bijnaam man van glas? K had er overigens zelf geen 1 goed dus k bedoel echt niet rot, maar dirk kuyt had al 3x in ziekenhuis gelegen....
Dirk Kuyt man van glas? Dirk werd juist geroemd om zijn fysieke gesteldheid en werklust, hij was zelden geblesseerd.
Pelle schreef:
28-04-2026 05:43
Dirk Kuyt man van glas? Dirk werd juist geroemd om zijn fysieke gesteldheid en werklust, hij was zelden geblesseerd.
Klopt, sorry, je hebt gelijk, was Arjan Robben, mijn fout!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven