Entertainment alle pijlers

The Masked Singer 2025

14-11-2025 20:26 173 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het nieuwe seizoen is weer begonnen. Wie raadt er weer mee?
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Ik hoor bij de glamourpoes heel erg Gaya Aikman.
En bij de cowbay dacht ik de stem van Freek Bartels te horen, maar dan slaan de hints helemaal nergens op.
Laylamum schreef:
03-01-2026 18:32
En bij de cowbay dacht ik de stem van Freek Bartels te horen, maar dan slaan de hints helemaal nergens op.
Bij Glamourpoes hoor ik April Darby. Ook gezien de hints neig ik naar haar.

De cowboy hoor ik Juvat. Ook daar een paar hints die daarheen wijzen....
Carpe Diem!
Laylamum schreef:
03-01-2026 18:32
Ik heb echt te weinig op de hints gelet maar vandaag hoorde ik dit inderdaad. Het kwartje viel op hetzelfde moment als bij Carlo ongeveer

Ik dacht al die weken, nee dit is niet Charly Luske en als dat hem wel is, moet ik me schamen dat ik zijn stem niet herken. Maar dat Freek nu pas in beeld komt bij mij, is misschien wel erger
Koen van Heest?!? Nooit van gehoord.
Bij de cowboy hoor ik ook Freek Bartels.
Ik herken Freek Bartels bijna niet met snor en kort haar.
PoesMinoes schreef:
09-01-2026 22:04
Ik herken Freek Bartels bijna niet met snor en kort haar.
Die had zijn masker niet op hoeven doen :-D. Ik herkende hem ook niet.
Ah, voor Loretta :heart:
Ik vond de pauw wel het beste zingen bij de finale, dus was verrast dat de glamourpoes won ondanks April natuurlijk hartstikke goed was de afgelopen weken. Zou dat nog kunnen doordat Monica heeft benoemd dat zij de glamourpoes het beste vond? Dat ze daardoor onbedoeld het publiek gestuurd heeft?

Verder ben ik wel heel blij dat Glennis Grace er niet uit kwam, schrok toch toen Carlo die kant op ging. Die vrouw hoeft voor mij geen podium meer te krijgen
Falathiel schreef:
11-01-2026 07:46
Ik vond de pauw wel het beste zingen bij de finale, dus was verrast dat de glamourpoes won ondanks April natuurlijk hartstikke goed was de afgelopen weken. Zou dat nog kunnen doordat Monica heeft benoemd dat zij de glamourpoes het beste vond? Dat ze daardoor onbedoeld het publiek gestuurd heeft?

Verder ben ik wel heel blij dat Glennis Grace er niet uit kwam, schrok toch toen Carlo die kant op ging. Die vrouw hoeft voor mij geen podium meer te krijgen
Ik vond eigenlijk alleen in de duetten met bn'ers de pauw het beste, maar dat kan ook de hele setting van het nummer (en Bettina) zijn geweest, en de rest van de avond vond ik de glamourpoes beter dan de pauw (niets ten nadele van de pauw). Als ik daar had gezeten had ik denk ik ook voor de glamourpoes gestemd. Maar ik was bij alle drie denk ik niet verrast geweest bij winst.

Ja dat laatste met Glennis Grace had ik ook. Ik kon het me haast niet voorstellen, maar ik werd toch wel een beetje bang
Carlo neem ik bij dit programma niet al te serieus, hij is niet best in raden. Heeft toen ook zijn eigen broer niet eens herkend.
Ik was er verbaasd over dat hij April niet herkende. En zelfs Glennis noemde. Zijn qua stemgeluid zo anders! 🙈
Carpe Diem!
Ik geloof dat hele panel niet. Dat het heel geheim is allemaal geloof ik wel. Maar volgens doet het panel heel vaak alsof ze het niet weten om het 'spannend' te maken. Als heel Nederland op social media allang een bepaalde naam roept, hebben zij 'geeeeeeen idee', zelfs niet als ze die persoon persoonlijk kennen. Daar geloof ik geen bal van.
Naïef - het blijft een compliment
Kattentuintje schreef:
13-01-2026 09:05
Ik geloof dat hele panel niet. Dat het heel geheim is allemaal geloof ik wel. Maar volgens doet het panel heel vaak alsof ze het niet weten om het 'spannend' te maken. Als heel Nederland op social media allang een bepaalde naam roept, hebben zij 'geeeeeeen idee', zelfs niet als ze die persoon persoonlijk kennen. Daar geloof ik geen bal van.
Je was me even voor 😁 precies wat ik wilde typen.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Tsja, ik ben altijd zo naïef om het wel te geloven, dat de jury van niks weet. Tot een aflevering voor het einde toen het team van Buddy opeens op wonderbaarlijke wijze gelijk of op voorsprong kwam terwijl ze het hele seizoen hadden achter gestaan. Maar ik vind the masked singer sowieso minder leuk nu Loretta er niet meer is.
Ik geloof het wel, ik denk dat het geluid daar ook wel anders is en sommige zetten dan ook nog een andere stem op. Daarnaast moet je maar net bepaalde dingen weten wat iemand gedaan heeft om die met de hints te combineren en zitten er ook valse hints tussen. Door dat superman logo dacht ik echt Lois Lane in de cavia pakken bijvoorbeeld.
Falathiel schreef:
13-01-2026 11:54
Ik geloof het wel, ik denk dat het geluid daar ook wel anders is en sommige zetten dan ook nog een andere stem op. Daarnaast moet je maar net bepaalde dingen weten wat iemand gedaan heeft om die met de hints te combineren en zitten er ook valse hints tussen. Door dat superman logo dacht ik echt Lois Lane in de cavia pakken bijvoorbeeld.
Soy wist na 1 woord al dat Freek Bartels in het pak zat. Hoe kan Carlo het dan niet horen? Die zit in de musical scene.
PoesMinoes schreef:
13-01-2026 11:41
Tsja, ik ben altijd zo naïef om het wel te geloven, dat de jury van niks weet. Tot een aflevering voor het einde toen het team van Buddy opeens op wonderbaarlijke wijze gelijk of op voorsprong kwam terwijl ze het hele seizoen hadden achter gestaan. Maar ik vind the masked singer sowieso minder leuk nu Loretta er niet meer is.
Met de halve finale kwamen ze inderdaad gelijk. oeh, spannend.
en iedereen kon toch horen dat Glennis niet de glamourpoes was.
Ik vind het nog steeds een leuk programma hoor.
Maar dat raden slaat nergens op.
PoesMinoes schreef:
13-01-2026 11:41

Oh ik geloof ook wel dat ze het oprecht niet weten, als in: dat het ze niet verteld wordt. Maar dat ze er zo vaak naast zitten met de meest idiote suggesties (iemand die waanzinnig goed zingt en daar dan een sporter in denken te horen of zo), dat vind ik echt nep.
Naïef - het blijft een compliment
Kattentuintje schreef:
13-01-2026 12:53
Oh ik geloof ook wel dat ze het oprecht niet weten, als in: dat het ze niet verteld wordt. Maar dat ze er zo vaak naast zitten met de meest idiote suggesties (iemand die waanzinnig goed zingt en daar dan een sporter in denken te horen of zo), dat vind ik echt nep.
Precies! Rico Verhoeven, Dan Karety of een Linda de Mol wordt er dan geroepen!
Ik vind de kostuums zoveel mooier dan een paar seizoenen geleden. Ik kan mij nog herinneren dat de mummie nog net niet in toiletpapier was gewikkeld, zag er zo goedkoop uit!
Kattentuintje schreef:
13-01-2026 12:53
Ja of andersom, iemand met een stem als een kraai en dan een goede zanger noemen. Of een heel jong iemand bij een oude stem of andersom. Nee, die jury slaat nergens op. In de eerste seizoenen hadden ze het voor m’n gevoel op het laatst ook vrijwel altijd ineens uit het niks allemaal goed, dat was nu ook minder.
Pelle schreef:
13-01-2026 12:25
Soy wist na 1 woord al dat Freek Bartels in het pak zat. Hoe kan Carlo het dan niet horen? Die zit in de musical scene.
Zelfde met April en Ron (broer van Carlo). Echt wel dat hij die herkende. Maar het is toch veel leuker om te doen van niet......

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven