Wie is de mol 2026
zaterdag 3 januari 2026 om 21:28
Zojuist zijn de kandidaten bekendgemaakt
Bram Krikke, radio dj
Daan Boom, presentator
Delilah Warcup - van Eyck, actrice
Eveline Stallaart, seksuologe
Geraldine Kemper, presentatrice
Matteo van der Grijn, acteur
Milan van Dongen, presentator
Nasrdin Dchar, acteur
Nienke van Dijk, presentatrice actrice
Quinty Misiedjan, presentatrice
Opnames waren in Tanzania.
Eerste aflevering is op 28 februari.
Spoileren is onmogelijk omdat er niet vooruit gekeken kan worden maar als je verder geen kranten of Juice leest is het misschien slim om dit soort topics over te slaan.
Link naar de poule
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join ... V7PD-CU72Z
Bram Krikke, radio dj
Daan Boom, presentator
Delilah Warcup - van Eyck, actrice
Eveline Stallaart, seksuologe
Geraldine Kemper, presentatrice
Matteo van der Grijn, acteur
Milan van Dongen, presentator
Nasrdin Dchar, acteur
Nienke van Dijk, presentatrice actrice
Quinty Misiedjan, presentatrice
Opnames waren in Tanzania.
Eerste aflevering is op 28 februari.
Spoileren is onmogelijk omdat er niet vooruit gekeken kan worden maar als je verder geen kranten of Juice leest is het misschien slim om dit soort topics over te slaan.
Link naar de poule
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join ... V7PD-CU72Z
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 26-04-2026 00:49
29.73% gewijzigd
zondag 3 mei 2026 om 10:38
Dat werd nog wel duidelijk: bij het springen achter het muurtje en toen Daan vervolgens wat hout liet vallen, daar begon het voor Bram. Maar idd, je wilt zoveel meer weten!
Ik vond het een leuke groep, prachtig land, sommige opdrachten echt matig en de uitkomst teleurstellend.
Wij gaan nu heerlijk naar Belgie kijken, lichtpuntje.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
zondag 3 mei 2026 om 12:07
Dat kwam juist uitgebreid ter sprake. Vlak na dat springen bij het muurtje liet Daan bewust hout vallen en toen viel bij Bram het kwartje.
zondag 3 mei 2026 om 14:21
MarindaH schreef: ↑03-05-2026 10:38Dat werd nog wel duidelijk: bij het springen achter het muurtje en toen Daan vervolgens wat hout liet vallen, daar begon het voor Bram. Maar idd, je wilt zoveel meer weten!
Ik vond het een leuke groep, prachtig land, sommige opdrachten echt matig en de uitkomst teleurstellend.
Wij gaan nu heerlijk naar Belgie kijken, lichtpuntje.
Waar kun je dat online bekijken?
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
zondag 3 mei 2026 om 14:33
zondag 3 mei 2026 om 14:39
Oh top, thanks, leuk!
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
zondag 3 mei 2026 om 15:57
Ik vond het ook een leuke groep en mooi land. Enige wat dit seizoen van mij niet had gehoeven was dat Eveline terug kwam.
Ik zat redelijk snel op Daan, maar wel met twijfel en ik zette niet elke keer de meeste punten om hem in. De laatste twee keer pas volledig om hem ingezet.
Dat er veel molacties is beeld zijn geweest, vind ik wel goed. Het is ook weleens zo geweest dat alles buiten beeld werd gehouden. Dat vind ik minder, want dan kan je het thuis nooit raden. En desondanks zaten veel mensen nog op iemand anders en/of bleven twijfelen.
Al met al vond ik het een leuk seizoen.
Ik zat redelijk snel op Daan, maar wel met twijfel en ik zette niet elke keer de meeste punten om hem in. De laatste twee keer pas volledig om hem ingezet.
Dat er veel molacties is beeld zijn geweest, vind ik wel goed. Het is ook weleens zo geweest dat alles buiten beeld werd gehouden. Dat vind ik minder, want dan kan je het thuis nooit raden. En desondanks zaten veel mensen nog op iemand anders en/of bleven twijfelen.
Al met al vond ik het een leuk seizoen.
zondag 3 mei 2026 om 16:52
Ik heb dit geprobeerd, maar ik moet daarvoor een Belgisch telefoonnummer hebben...
Is er een andere manier?
zondag 3 mei 2026 om 17:28
Bij de getoonde molacties weet je nooit of het acties van de mol zijn, of van kandidaten die aan het mollen zijn. Pas achteraf weet je welke van de twee het was.
Ze zorgen er wel voor dat de beelden de mol nooit echt verraden.
Dus een getoonde molactie kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn.
Ze zorgen er wel voor dat de beelden de mol nooit echt verraden.
Dus een getoonde molactie kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn.
Het is wat het is.
zondag 3 mei 2026 om 18:42
In het verleden moest je alleen, zonder check, een Belgische postcode invullen om een account te maken dus dat was makkelijk, weet niet of het nu ook gewoon kan met een random telefoonnummer van Google?
zondag 3 mei 2026 om 20:48
Lieve* schreef: ↑03-05-2026 15:57Ik vond het ook een leuke groep en mooi land. Enige wat dit seizoen van mij niet had gehoeven was dat Eveline terug kwam.
Ik zat redelijk snel op Daan, maar wel met twijfel en ik zette niet elke keer de meeste punten om hem in. De laatste twee keer pas volledig om hem ingezet.
Dat er veel molacties is beeld zijn geweest, vind ik wel goed. Het is ook weleens zo geweest dat alles buiten beeld werd gehouden. Dat vind ik minder, want dan kan je het thuis nooit raden. En desondanks zaten veel mensen nog op iemand anders en/of bleven twijfelen.
Al met al vond ik het een leuk seizoen.
Omdat het er zo ontzettend bovenop lag
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
zondag 3 mei 2026 om 21:01
AnAppleADay schreef: ↑03-05-2026 18:42In het verleden moest je alleen, zonder check, een Belgische postcode invullen om een account te maken dus dat was makkelijk, weet niet of het nu ook gewoon kan met een random telefoonnummer van Google?
Ja klopt. En dat account heb ik zelfs nog (bleek).
Maar er moet helaas een verificatiecode geSMSt worden naar 'n Belgisch nummer. Althans, omdat de site ziet dat ik in het 'buitenland' wil kijken. Met VPN kan je daar vast om heen, maar daar heb ik eigenlijk nog nooit mee gewerkt.
Ik hou me aanbevolen voor tips.
Edit: nog een keer geprobeerd, het is gelukt!
Edit 2
zondag 3 mei 2026 om 21:39
zondag 3 mei 2026 om 21:44
Ik had ook Quinty meer aan het woord willen hebben: waarom en wanneer verdacht zij Daan? En hoe kijkt de groep terug op een kandidaat terug in het spel (Evelien). Niet om haar, maar ter evaluatie.
Het was nu een beetje de grote Bram&Daan-zijn-matties-show in de studio.
Wel interessant dat Geraldine te horen kreeg dat als ze haar joker had ingezet ze niet naar huis had gehoeven. Die inkijk in het spel vind ik leuk.
Het was nu een beetje de grote Bram&Daan-zijn-matties-show in de studio.
Wel interessant dat Geraldine te horen kreeg dat als ze haar joker had ingezet ze niet naar huis had gehoeven. Die inkijk in het spel vind ik leuk.
zondag 3 mei 2026 om 21:48
Ik vond dat dan juist weer niks toevoegen. Geraldine voelde zich toch al zo lullig.Gryla schreef: ↑03-05-2026 21:44Ik had ook Quinty meer aan het woord willen hebben: waarom en wanneer verdacht zij Daan? En hoe kijkt de groep terug op een kandidaat terug in het spel (Evelien). Niet om haar, maar ter evaluatie.
Het was nu een beetje de grote Bram&Daan-zijn-matties-show in de studio.
Wel interessant dat Geraldine te horen kreeg dat als ze haar joker had ingezet ze niet naar huis had gehoeven. Die inkijk in het spel vind ik leuk.
Ik vond het niet de Bram en Daan show. Bram is niet veel aan het woord geweest.
maandag 4 mei 2026 om 07:23
maandag 4 mei 2026 om 08:16
maandag 4 mei 2026 om 11:59
Zo'n live-finale-uitzending is altijd ruk. Zeker in dit geval nu we de meeste molacties wel kenden. Ze kunnen nergens dieper op ingaan, nergens tijd voor. Ik ga nog wel de extra content op de website bekijken, misschien stelt dat mijn mening iets bij.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
maandag 4 mei 2026 om 12:20
Ik vond het een leuk seizoen, leuke kandidaten en een leuke mol.
Molacties zijn mij niet opgevallen tijdens de uitzendingen. Achteraf denk je : oh ja…. Maar tijdens de uitzending valt het me nooit zo op. Heb het ook nooit goed geraden
De verborgen aanwijzingen vond ik wel vergezocht, maar dat vind ik wel vaker.
Molacties zijn mij niet opgevallen tijdens de uitzendingen. Achteraf denk je : oh ja…. Maar tijdens de uitzending valt het me nooit zo op. Heb het ook nooit goed geraden
De verborgen aanwijzingen vond ik wel vergezocht, maar dat vind ik wel vaker.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in