Werk & Studie alle pijlers

Ik moet morgen een grote klus doen maar ik durf niet. Sorry

01-04-2026 20:17 245 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve allemaal, bedankt voor de reacties. Ik heb de post weggehaald ivm met eventuele herkenbaarheid. Ik heb voldoende constructieve reacties gehad waar ik mee verder kan. Heel erg bedankt :rose:
ariadneoliver wijzigde dit bericht op 08-04-2026 18:35
96.79% gewijzigd
Ik moet het toch even delen. Ik kom vandaag op mijn werk (ik was vorige week donderdag en vrijdag vrij). Is mijn hele werkplek al leeggehaald. :'( En ik heb nog niet eens gezegd dat ik akkoord ga met het andere werk.
:hug:
Wat een raar gedoe zeg daar

Maar wat ik nu even niet helemaal snap, wat wilde je vandaag gaan doen (voor werk)? En kan dat zo nog?
Lorem Ipsum
Jeetje, wat een eikels! Ik zou alles zo goed mogelijk documenteren, foto's maken en mail sturen naar HR en de directeur. Misschien eerst doen alsof je neus bloed, 'ik snap hier niets van, er zijn nog geen beslissingen genomen, help mij om mijn werkzaamheden te hervatten'. Het is altijd in jou voordeel als je laat zien dat je van goede wil bent, zeker juridisch gezien.
Zou nu wel voor jezelf afwegen of je hier op deze manier nog kunt blijven tot einde van je contract, vanwege de stress die dit oplevert. Het lijkt wel pesten dit. Hoop dat hierover weer juridisch advies in kunt winnen, misschien kunnen zij namens jou alvast contact opnemen met je werk?
turquasi schreef:
04-05-2026 10:41
Wat een raar gedoe zeg daar

Maar wat ik nu even niet helemaal snap, wat wilde je vandaag gaan doen (voor werk)? En kan dat zo nog?
Ik ging gewoon naar mijn werk en mijn normale werkzaamheden oppakken. Vanmiddag heb ik een gesprek. En dan kom je op je werk heb je geen werkplek meer. :|
Stelletje gekken! Ik vraag me af wat ze hiermee willen bereiken, behalve je wegpesten.

Succes met het gesprek vanmiddag.
Wat bizar en brutaal!
Het is wat het is.
Ben je lid van een vakbond, heb je rechtsbijstand? Zou als het lukt die eerst nog even contacten voor het gesprek vanmiddag. Verder inderdaad alles blijven documenteren.

Oh wacht, die had je al gesproken zie ik. Dan vanmiddag vastleggen dat je aan je dagen vasthoud.
Ik ben naar huis gegaan. Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn werk blijf doen maar dat ik geen werkplek meer heb. Ik heb foto’s gemaakt e.d. Maar dit verandert voor mij wel alles.
Dat snap ik helemaal. Dit is echt belachelijk gedrag, omgekeerde werkweigering eigenlijk, hier maakt een rechter ook gehakt van.
Stel je gesprek ook uit totdat jouw ondersteuning mee kan gaan. Dit lijkt me niet iets dat je zomaar zonder getuige/iemand aan jouw kant moet doen, zelfs al kan je het gesprek opnemen.
Op zijn minst de vertrouwenspersoon van het bedrijf mee. Dat is natuurlijk wel iemand "van de werkgever" maar wel speciaal aangesteld om aan jouw kant te staan.
Wat een ongelooflijke actie van je werkgever... Zeker zo vlak vóór een gesprek. Als ze perse willen dat jij per direct van die plek weg gaat, kunnen ze je dat toch mooi eerst recht in je gezicht zeggen en je zelf je spullen laten opruimen. En ook hiervoor (dat per direct weg) zie ik niet een dringende noodzaak in jouw verhaal.
Wat waardeloos allemaal. Ik wist wel vanaf het begin met deze leidinggevende dat er iets volkomen mis is met haar. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Alsof je niks bent ipv een werknemer. Dat ze dit zomaar doen. Ik ben er echt compleet van slag van. Ik ga niet meer terug.
Wat een trut.
Laat je niet gek maken, dit gedrag zegt meer over haar/hun dan over jou.
Desondanks enorm rot. Sterkte vanmiddag, goed dat je foto’s hebt gemaakt!
Je had toch een vriendin die bij HR werkt? Misschien heeft zij nog tips, of misschien kun je gewoon je ei nog even kwijt bij haar.
Hoe reageerden je collega's hierop? Zomaar een bureau weghalen en een werkplek opruimen, dat gaat toch niet ongemerkt?
Wat eten we vanavond?
AriadneOliver schreef:
04-05-2026 11:58
Wat waardeloos allemaal. Ik wist wel vanaf het begin met deze leidinggevende dat er iets volkomen mis is met haar. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Alsof je niks bent ipv een werknemer. Dat ze dit zomaar doen. Ik ben er echt compleet van slag van. Ik ga niet meer terug.

Wel gaan naar je gesprek hoor.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
AriadneOliver schreef:
04-05-2026 10:31
Ik moet het toch even delen. Ik kom vandaag op mijn werk (ik was vorige week donderdag en vrijdag vrij). Is mijn hele werkplek al leeggehaald. :'( En ik heb nog niet eens gezegd dat ik akkoord ga met het andere werk.
Nou dat is wel heel idioot/onaardig zeg, waar een raar gedoe!
Nouja, totaal van de pot gerukt dit.

Wat zeiden je collega's er van toen ze dit vanmorgen zagen?
Ook niemand geweest die je vorige week alvast even een appje heeft gestuurd?
Wat stom!!
Echt totaal niet oké .
Hoe is het met je?
justagirly schreef:
05-05-2026 16:09
Wat stom!!
Echt totaal niet oké .
Inderdaad, ziek en onprofessioneel.
AriadneOliver inmiddels al weer enkele weken verder; hoe is het nu met je?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven