Ik moet morgen een grote klus doen maar ik durf niet. Sorry
woensdag 1 april 2026 om 20:17
maandag 4 mei 2026 om 10:48
Jeetje, wat een eikels! Ik zou alles zo goed mogelijk documenteren, foto's maken en mail sturen naar HR en de directeur. Misschien eerst doen alsof je neus bloed, 'ik snap hier niets van, er zijn nog geen beslissingen genomen, help mij om mijn werkzaamheden te hervatten'. Het is altijd in jou voordeel als je laat zien dat je van goede wil bent, zeker juridisch gezien.
Zou nu wel voor jezelf afwegen of je hier op deze manier nog kunt blijven tot einde van je contract, vanwege de stress die dit oplevert. Het lijkt wel pesten dit. Hoop dat hierover weer juridisch advies in kunt winnen, misschien kunnen zij namens jou alvast contact opnemen met je werk?
Zou nu wel voor jezelf afwegen of je hier op deze manier nog kunt blijven tot einde van je contract, vanwege de stress die dit oplevert. Het lijkt wel pesten dit. Hoop dat hierover weer juridisch advies in kunt winnen, misschien kunnen zij namens jou alvast contact opnemen met je werk?
maandag 4 mei 2026 om 11:00
Ik ging gewoon naar mijn werk en mijn normale werkzaamheden oppakken. Vanmiddag heb ik een gesprek. En dan kom je op je werk heb je geen werkplek meer.
maandag 4 mei 2026 om 11:19
maandag 4 mei 2026 om 11:45
Stel je gesprek ook uit totdat jouw ondersteuning mee kan gaan. Dit lijkt me niet iets dat je zomaar zonder getuige/iemand aan jouw kant moet doen, zelfs al kan je het gesprek opnemen.
Op zijn minst de vertrouwenspersoon van het bedrijf mee. Dat is natuurlijk wel iemand "van de werkgever" maar wel speciaal aangesteld om aan jouw kant te staan.
Wat een ongelooflijke actie van je werkgever... Zeker zo vlak vóór een gesprek. Als ze perse willen dat jij per direct van die plek weg gaat, kunnen ze je dat toch mooi eerst recht in je gezicht zeggen en je zelf je spullen laten opruimen. En ook hiervoor (dat per direct weg) zie ik niet een dringende noodzaak in jouw verhaal.
Op zijn minst de vertrouwenspersoon van het bedrijf mee. Dat is natuurlijk wel iemand "van de werkgever" maar wel speciaal aangesteld om aan jouw kant te staan.
Wat een ongelooflijke actie van je werkgever... Zeker zo vlak vóór een gesprek. Als ze perse willen dat jij per direct van die plek weg gaat, kunnen ze je dat toch mooi eerst recht in je gezicht zeggen en je zelf je spullen laten opruimen. En ook hiervoor (dat per direct weg) zie ik niet een dringende noodzaak in jouw verhaal.
maandag 4 mei 2026 om 11:58
maandag 4 mei 2026 om 13:15
maandag 4 mei 2026 om 14:55
AriadneOliver schreef: ↑04-05-2026 11:58Wat waardeloos allemaal. Ik wist wel vanaf het begin met deze leidinggevende dat er iets volkomen mis is met haar. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Alsof je niks bent ipv een werknemer. Dat ze dit zomaar doen. Ik ben er echt compleet van slag van. Ik ga niet meer terug.
Wel gaan naar je gesprek hoor.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
maandag 4 mei 2026 om 20:06
Nou dat is wel heel idioot/onaardig zeg, waar een raar gedoe!AriadneOliver schreef: ↑04-05-2026 10:31Ik moet het toch even delen. Ik kom vandaag op mijn werk (ik was vorige week donderdag en vrijdag vrij). Is mijn hele werkplek al leeggehaald.En ik heb nog niet eens gezegd dat ik akkoord ga met het andere werk.
woensdag 6 mei 2026 om 16:00
Inderdaad, ziek en onprofessioneel.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in