Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2026

03-01-2026 21:28 446 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zojuist zijn de kandidaten bekendgemaakt

Bram Krikke, radio dj
Daan Boom, presentator
Delilah Warcup - van Eyck, actrice
Eveline Stallaart, seksuologe
Geraldine Kemper, presentatrice
Matteo van der Grijn, acteur
Milan
van Dongen, presentator
Nasrdin Dchar, acteur
Nienke van Dijk, presentatrice actrice
Quinty Misiedjan, presentatrice

Opnames waren in Tanzania.
Eerste aflevering is op 28 februari.

Spoileren is onmogelijk omdat er niet vooruit gekeken kan worden maar als je verder geen kranten of Juice leest is het misschien slim om dit soort topics over te slaan.

Link naar de poule
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join ... V7PD-CU72Z
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 26-04-2026 00:49
29.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Nadinexxx schreef:
03-05-2026 08:53
Wel jammer dat Bram zo weinig aan het woord kwam gisteren. Ik had wel willen horen wanneer hij Daan begon te verdenken en of hij bewust zelf dus ook ging mollen. En inderdaad wat de afvallers dachten.

Dat werd nog wel duidelijk: bij het springen achter het muurtje en toen Daan vervolgens wat hout liet vallen, daar begon het voor Bram. Maar idd, je wilt zoveel meer weten!

Ik vond het een leuke groep, prachtig land, sommige opdrachten echt matig en de uitkomst teleurstellend.

Wij gaan nu heerlijk naar Belgie kijken, lichtpuntje.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nadinexxx schreef:
03-05-2026 08:53
Wel jammer dat Bram zo weinig aan het woord kwam gisteren. Ik had wel willen horen wanneer hij Daan begon te verdenken en of hij bewust zelf dus ook ging mollen. En inderdaad wat de afvallers dachten.
Dat kwam juist uitgebreid ter sprake. Vlak na dat springen bij het muurtje liet Daan bewust hout vallen en toen viel bij Bram het kwartje.
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
03-05-2026 10:38
Dat werd nog wel duidelijk: bij het springen achter het muurtje en toen Daan vervolgens wat hout liet vallen, daar begon het voor Bram. Maar idd, je wilt zoveel meer weten!

Ik vond het een leuke groep, prachtig land, sommige opdrachten echt matig en de uitkomst teleurstellend.

Wij gaan nu heerlijk naar Belgie kijken, lichtpuntje.

Waar kun je dat online bekijken?
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kattentuintje schreef:
03-05-2026 14:21
Waar kun je dat online bekijken?
https://www.play.tv/de-mol
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
03-05-2026 14:33
https://www.play.tv/de-mol

Oh top, thanks, leuk!
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het ook een leuke groep en mooi land. Enige wat dit seizoen van mij niet had gehoeven was dat Eveline terug kwam.
Ik zat redelijk snel op Daan, maar wel met twijfel en ik zette niet elke keer de meeste punten om hem in. De laatste twee keer pas volledig om hem ingezet.
Dat er veel molacties is beeld zijn geweest, vind ik wel goed. Het is ook weleens zo geweest dat alles buiten beeld werd gehouden. Dat vind ik minder, want dan kan je het thuis nooit raden. En desondanks zaten veel mensen nog op iemand anders en/of bleven twijfelen.
Al met al vond ik het een leuk seizoen.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
03-05-2026 14:33
https://www.play.tv/de-mol

Ik heb dit geprobeerd, maar ik moet daarvoor een Belgisch telefoonnummer hebben...
Is er een andere manier?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij de getoonde molacties weet je nooit of het acties van de mol zijn, of van kandidaten die aan het mollen zijn. Pas achteraf weet je welke van de twee het was.
Ze zorgen er wel voor dat de beelden de mol nooit echt verraden.
Dus een getoonde molactie kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn.
Het is wat het is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Courage schreef:
03-05-2026 16:52
Ik heb dit geprobeerd, maar ik moet daarvoor een Belgisch telefoonnummer hebben...
Is er een andere manier?
In het verleden moest je alleen, zonder check, een Belgische postcode invullen om een account te maken dus dat was makkelijk, weet niet of het nu ook gewoon kan met een random telefoonnummer van Google?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve* schreef:
03-05-2026 15:57
Ik vond het ook een leuke groep en mooi land. Enige wat dit seizoen van mij niet had gehoeven was dat Eveline terug kwam.
Ik zat redelijk snel op Daan, maar wel met twijfel en ik zette niet elke keer de meeste punten om hem in. De laatste twee keer pas volledig om hem ingezet.
Dat er veel molacties is beeld zijn geweest, vind ik wel goed. Het is ook weleens zo geweest dat alles buiten beeld werd gehouden. Dat vind ik minder, want dan kan je het thuis nooit raden. En desondanks zaten veel mensen nog op iemand anders en/of bleven twijfelen.
Al met al vond ik het een leuk seizoen.

Omdat het er zo ontzettend bovenop lag O_o
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
03-05-2026 18:42
In het verleden moest je alleen, zonder check, een Belgische postcode invullen om een account te maken dus dat was makkelijk, weet niet of het nu ook gewoon kan met een random telefoonnummer van Google?

Ja klopt. En dat account heb ik zelfs nog (bleek).
Maar er moet helaas een verificatiecode geSMSt worden naar 'n Belgisch nummer. Althans, omdat de site ziet dat ik in het 'buitenland' wil kijken. Met VPN kan je daar vast om heen, maar daar heb ik eigenlijk nog nooit mee gewerkt.
Ik hou me aanbevolen voor tips. :)
Edit: nog een keer geprobeerd, het is gelukt!
Edit 2 :rofl: het verschilt kennelijk per programma: WIDM mag wel, Blind gekocht niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
03-05-2026 20:48
Omdat het er zo ontzettend bovenop lag O_o
Grappig, dat vond ik juist van Bram. Die liep ook (bewust of onbewust) ontzettend te mollen en dat werd vaak in beeld gebracht, waardoor ik dacht dat hij de mol zeer waarschijnlijk niet was.
Jankerd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had ook Quinty meer aan het woord willen hebben: waarom en wanneer verdacht zij Daan? En hoe kijkt de groep terug op een kandidaat terug in het spel (Evelien). Niet om haar, maar ter evaluatie.

Het was nu een beetje de grote Bram&Daan-zijn-matties-show in de studio.

Wel interessant dat Geraldine te horen kreeg dat als ze haar joker had ingezet ze niet naar huis had gehoeven. Die inkijk in het spel vind ik leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gryla schreef:
03-05-2026 21:44
Ik had ook Quinty meer aan het woord willen hebben: waarom en wanneer verdacht zij Daan? En hoe kijkt de groep terug op een kandidaat terug in het spel (Evelien). Niet om haar, maar ter evaluatie.

Het was nu een beetje de grote Bram&Daan-zijn-matties-show in de studio.

Wel interessant dat Geraldine te horen kreeg dat als ze haar joker had ingezet ze niet naar huis had gehoeven. Die inkijk in het spel vind ik leuk.
Ik vond dat dan juist weer niks toevoegen. Geraldine voelde zich toch al zo lullig.
Ik vond het niet de Bram en Daan show. Bram is niet veel aan het woord geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vond het een leuke groep en een prachtig land, maar zeker niet het leukste seizoen. Vond de finale aflevering ook niet zo leuk. Inderdaad weinig andere kandidaten aan het woord.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bram vertelde vandaag in zijn radio show dat hij heel lang op Quinty en ook wel Matteo zat. Vanaf afl 6 is hij Daan ook mee gaan nemen.
Terug van weggeweest
Alle reacties Link kopieren Quote
Jadora schreef:
03-05-2026 22:23
Vond het een leuke groep en een prachtig land, maar zeker niet het leukste seizoen. Vond de finale aflevering ook niet zo leuk. Inderdaad weinig andere kandidaten aan het woord.
Dat is toch altijd zo? Het draait vooral om de mol en zijn acties.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabine schreef:
04-05-2026 07:23
Dat is toch altijd zo? Het draait vooral om de mol en zijn acties.
Klopt hoor, maar vond het op één of andere manier dit jaar wat eentonig. Maar komt misschien ook omdat ik zelf de molacties niet zo leuk vond.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo'n live-finale-uitzending is altijd ruk. Zeker in dit geval nu we de meeste molacties wel kenden. Ze kunnen nergens dieper op ingaan, nergens tijd voor. Ik ga nog wel de extra content op de website bekijken, misschien stelt dat mijn mening iets bij.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het een leuk seizoen, leuke kandidaten en een leuke mol.
Molacties zijn mij niet opgevallen tijdens de uitzendingen. Achteraf denk je : oh ja…. Maar tijdens de uitzending valt het me nooit zo op. Heb het ook nooit goed geraden 😬
De verborgen aanwijzingen vond ik wel vergezocht, maar dat vind ik wel vaker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gelukkig vonden ze bij Trust Nobody de hint van de zin 'Welkom kandidaten, je staat oog in oog met mij Bram' ook erg gekunsteld.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven