Woningen op Funda, deel hier wat je opvalt deel 12!
maandag 4 mei 2026 om 12:13
Het vorige topic is gesloten, dus tijd voor een nieuwe ronde met nieuwe huizen!
Zoek je niet per se een huis, maar kijk je wel graag bij anderen naar binnen? Dan zit je hier goed! Wij kijken graag op Funda, en plaatsen wat ons opvalt. Dus kom je een huis tegen dat je opvalt, om welke reden dan ook, plaats hier wat foto's, de link en laat ons meegenieten.
Foto's plaatsen = extra leuk!
Hier het vorige topic: overig/woningen-op-funda-plaats-hier-wa ... ges/505835
Veel kijk- en postplezier!
Zoek je niet per se een huis, maar kijk je wel graag bij anderen naar binnen? Dan zit je hier goed! Wij kijken graag op Funda, en plaatsen wat ons opvalt. Dus kom je een huis tegen dat je opvalt, om welke reden dan ook, plaats hier wat foto's, de link en laat ons meegenieten.
Foto's plaatsen = extra leuk!
Hier het vorige topic: overig/woningen-op-funda-plaats-hier-wa ... ges/505835
Veel kijk- en postplezier!
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
maandag 4 mei 2026 om 12:18
Lelijk huis op een enigszins gewilde plek en met wel verdraaid veel ruimte. Kunststof kozijnen helpen ook niet bij de look.

Handige plek ook voor de boodschappenlijst

Mooie grasmat in de tuin ook

Bovenste verdieping vind ik het mooist

https://www.funda.nl/detail/koop/amster ... /43330098/

Handige plek ook voor de boodschappenlijst

Mooie grasmat in de tuin ook

Bovenste verdieping vind ik het mooist

https://www.funda.nl/detail/koop/amster ... /43330098/
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
maandag 4 mei 2026 om 13:23
Het aangezicht van dit huis geeft al crematorium-vibes, maar de tuin is helemaal erg.


https://www.funda.nl/detail/koop/goirle ... edia/fotos


https://www.funda.nl/detail/koop/goirle ... edia/fotos
maandag 4 mei 2026 om 13:31
Ik snap niks van deze keuken! Zo’n raar toonbankje aan het einde van de tafel waar dan juist ruimte zou zijn voor een koffiehoek, maar nee, we zetten een lelijk kastje voor de boodschappenlijst en daar komt dan het koffiezetapparaat op.MarindaH schreef: ↑04-05-2026 12:18Lelijk huis op een enigszins gewilde plek en met wel verdraaid veel ruimte. Kunststof kozijnen helpen ook niet bij de look.
Handige plek ook voor de boodschappenlijst
Mooie grasmat in de tuin ook
Bovenste verdieping vind ik het mooist
https://www.funda.nl/detail/koop/amster ... /43330098/
Zo onpraktisch.
maandag 4 mei 2026 om 13:35
AnAppleADay schreef: ↑04-05-2026 13:23Het aangezicht van dit huis geeft al crematorium-vibes, maar de tuin is helemaal erg.
https://www.funda.nl/detail/koop/goirle ... edia/fotos
Ooohh wat verschrikkelijk. En zo warm in de zomer, bah
maandag 4 mei 2026 om 13:36
ladadieladieda schreef: ↑04-05-2026 13:31Ik snap niks van deze keuken! Zo’n raar toonbankje aan het einde van de tafel waar dan juist ruimte zou zijn voor een koffiehoek, maar nee, we zetten een lelijk kastje voor de boodschappenlijst en daar komt dan het koffiezetapparaat op.
Zo onpraktisch.
Is dat toonbankje niet een soort van barretje? Het zit niet tegen het raam he, je kunt er nog tussendoor lopen zo te zien.
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
maandag 4 mei 2026 om 13:44
Dat rare toonbankje is vrij diep en bevat aardig wat bergruimte. Als je van koken en bakken houdt is een extra aanrecht erg praktisch. Vermoedelijk is er weer erg opgeruimd voor de verkoopfoto’s waardoor het niet logisch voelt.
Ik vind het een leuk huis en veel ruimer dan je denkt door het aanzicht vanaf de dijk. Wel jammer dat er zoveel ruimte verloren gaat beneden aan hal.
Ik vind het een leuk huis en veel ruimer dan je denkt door het aanzicht vanaf de dijk. Wel jammer dat er zoveel ruimte verloren gaat beneden aan hal.
maandag 4 mei 2026 om 14:04
https://www.funda.nl/detail/42257240?ut ... ting-modal
Een penthouse in IJmuiden met uitzicht op Tata.
Oorspronkelijke prijs 995.000 von, staat nu 6 maanden te koop en nu is de prijs 1.065.000 von.
Benieuwd of ze hem nu sneller verkopen..
Een penthouse in IJmuiden met uitzicht op Tata.
Oorspronkelijke prijs 995.000 von, staat nu 6 maanden te koop en nu is de prijs 1.065.000 von.
Benieuwd of ze hem nu sneller verkopen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 4 mei 2026 om 14:06
dat denk ik ook. daar zal e post liggen en de fruitschaal staan en bij echt koken kun je daar ook nog snijden etc.laiskuri schreef: ↑04-05-2026 13:44Dat rare toonbankje is vrij diep en bevat aardig wat bergruimte. Als je van koken en bakken houdt is een extra aanrecht erg praktisch. Vermoedelijk is er weer erg opgeruimd voor de verkoopfoto’s waardoor het niet logisch voelt.
Ik vind het een leuk huis en veel ruimer dan je denkt door het aanzicht vanaf de dijk. Wel jammer dat er zoveel ruimte verloren gaat beneden aan hal.
die slaapkamer met werkkamer en suite vind ik wel prachtig
maandag 4 mei 2026 om 14:14
himalaya schreef: ↑04-05-2026 14:04https://www.funda.nl/detail/42257240?ut ... ting-modal
Een penthouse in IJmuiden met uitzicht op Tata.
Oorspronkelijke prijs 995.000 von, staat nu 6 maanden te koop en nu is de prijs 1.065.000 von.
Benieuwd of ze hem nu sneller verkopen..
En dan allemaal lelijke nep-AI foto's en alleen wat foto's van de woonkamer/keuken. Succes mensen!
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
maandag 4 mei 2026 om 14:15
https://www.funda.nl/detail/43252103?ut ... ting-modal
Mooie details
Mooie details
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
maandag 4 mei 2026 om 14:43
Het zijn allemaal impressies want de bouw is pas in augustus klaar.Kattentuintje schreef: ↑04-05-2026 14:14En dan allemaal lelijke nep-AI foto's en alleen wat foto's van de woonkamer/keuken. Succes mensen!
maandag 4 mei 2026 om 14:56
Net kerstverlichting 's avonds ...himalaya schreef: ↑04-05-2026 14:04https://www.funda.nl/detail/42257240?ut ... ting-modal
Een penthouse in IJmuiden met uitzicht op Tata.
Oorspronkelijke prijs 995.000 von, staat nu 6 maanden te koop en nu is de prijs 1.065.000 von.
Benieuwd of ze hem nu sneller verkopen..
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
maandag 4 mei 2026 om 15:03
Ja, ik heb er ook echt helemaal niets mee. En die stomme nep foto’s. Kan mij voor dat bedrag ook niet voorstellen dat het storm loopt…Kattentuintje schreef: ↑04-05-2026 14:14En dan allemaal lelijke nep-AI foto's en alleen wat foto's van de woonkamer/keuken. Succes mensen!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 4 mei 2026 om 16:21
AnAppleADay schreef: ↑04-05-2026 14:43Het zijn allemaal impressies want de bouw is pas in augustus klaar.
Oh zo goed had ik niet gekeken. Maar dan nog: je wilt voor dat geld toch ook weten hoe de rest eruit ziet of komt te zien?
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
maandag 4 mei 2026 om 17:10
Het moet nog opgeleverd worden en er zit dus inmiddels 6 maanden bouwrente in de prijs. Dus het is niet gek dat de prijs nu hoger is.himalaya schreef: ↑04-05-2026 14:04https://www.funda.nl/detail/42257240?ut ... ting-modal
Een penthouse in IJmuiden met uitzicht op Tata.
Oorspronkelijke prijs 995.000 von, staat nu 6 maanden te koop en nu is de prijs 1.065.000 von.
Benieuwd of ze hem nu sneller verkopen..
maandag 4 mei 2026 om 17:11
Hoe de rest eruit komt te zien, hangt toch af van de koper?Kattentuintje schreef: ↑04-05-2026 16:21Oh zo goed had ik niet gekeken. Maar dan nog: je wilt voor dat geld toch ook weten hoe de rest eruit ziet of komt te zien?
maandag 4 mei 2026 om 17:16
dinsdag 5 mei 2026 om 13:09
Oef… Dit is wel een echte opknapper. Alsof de tijd heeft stilgestaan: https://www.funda.nl/detail/koop/groene ... /43330117/
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 5 mei 2026 om 13:36
en volgens mij 1 kamer zónder vochtplekken/schimmel.Baggal schreef: ↑05-05-2026 13:09Oef… Dit is wel een echte opknapper. Alsof de tijd heeft stilgestaan: https://www.funda.nl/detail/koop/groene ... /43330117/
wel echt een mooi huis met tuin
dinsdag 5 mei 2026 om 14:19
Sommige behangetjes zouden nu zo weer kunnen.Baggal schreef: ↑05-05-2026 13:09Oef… Dit is wel een echte opknapper. Alsof de tijd heeft stilgestaan: https://www.funda.nl/detail/koop/groene ... /43330117/
Die posters aan de muren!

"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in
