MAFS Australia 2026
dinsdag 3 maart 2026 om 20:33
Yeahhhh een nieuw seizoen MAFS Australia! Heerlijk weer al die drama.
Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.
Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.
Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
teeejamo wijzigde dit bericht op 20-03-2026 11:05
Reden: toevoegen nieuwe koppels
Reden: toevoegen nieuwe koppels
79.30% gewijzigd
vrijdag 1 mei 2026 om 14:33
Altijd leuk om ff hun Insta te checken. Rare figuren, allebei.LieveMona schreef: ↑01-05-2026 14:17Bec is echt te hypocriet voor woorden. Ze kon niet wachten om Gia ten onder te zien gaan.. en dan opeens doen alsof ze haar wil helpen. Gia is een leugenaar die meedoet voor de fame en een rijke vent, maar ik denk dat Bec er echt wel met de award voor de meest walgelijke deelnemer van Mafs 2026 vandoor gaat. Meer nog dan die vuilbekkende Brook.
Dus.. ik kan niet wachten tot Danny eerlijk bekent dat hij nooit verliefd op haar is geweest en dat nooit gaat worden. Want dat heeft elke blinde allang gezien. Iets met "writing on the wall", zoals David zei.
vrijdag 1 mei 2026 om 17:09
Nou, ik ben bij.
Over Bec zal ik niets meer zeggen, dat heb ik al genoeg gedaan. En het is precies gegaan als wij al wisten
Maar Alissa is me ook heel erg tegengevallen, hoor. In het begin vond ik haar nog wel leuk en vooral ook netjes in dat meidenvenijn met Brook, Gia en Bec.
David zag het heel goed: zij wilde geen dominante man, maar als je het enigszins niet met haar eens bent, ben je meteen dominant en controlling. Hoe ze zijn reactie op het filmpje van de date met de andere match ook draaide: hij wilde alleen aangeven dat hij moeite had met haar uitspraken/ gedrag en in plaats van zich proberen in hem te verplaatsten, vertaalde ze het als 'controlling' gedrag, alsof ze van hem geen lol mocht hebben met anderen.
Als hij maar iets probeerde te zeggen, blèrde ze er overheen. Werkelijk alles draaide om haar.
Heel goed en sterk dat David voor zichzelf koos. Inderdaad, als liefde voof iemand ten koste gaat van jezelf, dan is dat niet de juiste liefde.
Gia dacht nog even te kunnen vluchten voordat Scott de beelden van dat etentje met die James zou zien. En dan, na overleg met Bec in de wc waarin ze even de strategie bepaalden, die brief voorlezen en een paar traantjes eruit persen.. Iedereen prikte er dwars doorheen.
Wat me wel meeviel, is dat ze niet als een hysterische feeks tekeer ging toen Scott zei echt te willen stoppen. Het "I wish you the best" oprechter dan al het voorgaande. Ze dacht vast, door naar één van die andere 6 mannen die voor me in de rij staan.
Ik was niet verrast over de uitkomst van Rachel en Steven, maar ben wel heel benieuwd hoe lang het hierna nog heeft standgehouden. Want denk niet dat ze het hebben gered uiteindelijk.
Heel benieuwd naar de reünie!! Wanneer komt ie erop trouwens?
Over Bec zal ik niets meer zeggen, dat heb ik al genoeg gedaan. En het is precies gegaan als wij al wisten
Maar Alissa is me ook heel erg tegengevallen, hoor. In het begin vond ik haar nog wel leuk en vooral ook netjes in dat meidenvenijn met Brook, Gia en Bec.
David zag het heel goed: zij wilde geen dominante man, maar als je het enigszins niet met haar eens bent, ben je meteen dominant en controlling. Hoe ze zijn reactie op het filmpje van de date met de andere match ook draaide: hij wilde alleen aangeven dat hij moeite had met haar uitspraken/ gedrag en in plaats van zich proberen in hem te verplaatsten, vertaalde ze het als 'controlling' gedrag, alsof ze van hem geen lol mocht hebben met anderen.
Als hij maar iets probeerde te zeggen, blèrde ze er overheen. Werkelijk alles draaide om haar.
Heel goed en sterk dat David voor zichzelf koos. Inderdaad, als liefde voof iemand ten koste gaat van jezelf, dan is dat niet de juiste liefde.
Gia dacht nog even te kunnen vluchten voordat Scott de beelden van dat etentje met die James zou zien. En dan, na overleg met Bec in de wc waarin ze even de strategie bepaalden, die brief voorlezen en een paar traantjes eruit persen.. Iedereen prikte er dwars doorheen.
Wat me wel meeviel, is dat ze niet als een hysterische feeks tekeer ging toen Scott zei echt te willen stoppen. Het "I wish you the best" oprechter dan al het voorgaande. Ze dacht vast, door naar één van die andere 6 mannen die voor me in de rij staan.
Ik was niet verrast over de uitkomst van Rachel en Steven, maar ben wel heel benieuwd hoe lang het hierna nog heeft standgehouden. Want denk niet dat ze het hebben gered uiteindelijk.
Heel benieuwd naar de reünie!! Wanneer komt ie erop trouwens?
vrijdag 1 mei 2026 om 17:36
Dat is de grote vraag. Ik ben bang pas vrijdag.
Echt heel sterk van David. Ze zette David weg als een watje die haar niet aan durfde te spreken. Maar als hij het deed, was het ook niet goed.
Het was toch ook respectloos hoe zij over hem sprak? Dat had niks te maken met dat hij het haar niet gunde om plezier te hebben. Ze voelde zich verheven boven hem. Maar ze kan juist niet aan hem tippen.
vrijdag 1 mei 2026 om 21:05
Ik kom inmiddels bij de final vows aan.. 
Ben enorm teleurgesteld in de dames Alissa, Bec en Gia. De mannen verdienden meer. Denk dat vooral Gia keer op keer de boel bij elkaar loog. Ze wil een trophy wife zijn, nou meer dan dat is ze niet. Hoewel ik haar door al dat plastic echt niet mooi vindt. Behalve haar figuur. Denk dat Bec en Gia na hun voorkomen nooit meer aan de bak komen. En terecht. Van Brook en Juliette was ik enorm in shock.
Vond het een bijzonder seizoen, Denk niet dat ik het volgend jaar weer zou kijken.
Ben enorm teleurgesteld in de dames Alissa, Bec en Gia. De mannen verdienden meer. Denk dat vooral Gia keer op keer de boel bij elkaar loog. Ze wil een trophy wife zijn, nou meer dan dat is ze niet. Hoewel ik haar door al dat plastic echt niet mooi vindt. Behalve haar figuur. Denk dat Bec en Gia na hun voorkomen nooit meer aan de bak komen. En terecht. Van Brook en Juliette was ik enorm in shock.
Vond het een bijzonder seizoen, Denk niet dat ik het volgend jaar weer zou kijken.
vrijdag 1 mei 2026 om 21:59
Tja verder weinig te zeggen.
Stevo en Rachel vind ik wel bijzonder. Die nemen genoegen met een beetje giechelen en over elkaars rug wrijven. Kan me niet voorstellen dat ze echt intiem zijn geweest verder. Niet dat dat nou het belangrijkste is maar drie maanden samenwonen is toch niet te snel voor le sexytime?
zaterdag 2 mei 2026 om 16:41
zaterdag 2 mei 2026 om 22:00
Danny zag het wel hoor. Die is nooit van plan geweest om ja te zeggen.Sunshineee91 schreef: ↑02-05-2026 16:41
Beck & Danny: die uitkomst was voorspelbaar, iedereen zag het behalve zij.
vrijdag 8 mei 2026 om 09:41
Commitment ceremony was toch vorige week?Marathonloopster schreef: ↑08-05-2026 06:56Yesss twee nieuwe afleveringen staan erop! Reunion dinner party en commitment ceremony! Dat wordt kijken vanmiddag![]()
Weet iemand hoe lang na de commitment ceremonies de reünie is opgenomen?
Ik zit nu te kijken en het valt me op dat ze alles nog aan elkaar het uitleggen zijn alsof het pas geleden is.
vrijdag 8 mei 2026 om 11:03
vrijdag 8 mei 2026 om 11:23
ik heb vanochtend een deel gezien en er werd gezegd dat de final vows een maand geleden was.
vrijdag 8 mei 2026 om 11:25
de reünie bestaat volgens mij uit 2 delen: de dinner party en de commitment ceremonie. dat is zeg maar de nabespreking/evaluatie met de experts.
vrijdag 8 mei 2026 om 12:17
Ja, ik haalde commitment ceremony en final vows even door elkaar.
Ben nog niet klaar, maar ik word echt helemaal emotioneel bij Rachel en Steven. Had ik niet van mezelf verwacht, haha.
vrijdag 8 mei 2026 om 13:12
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in