Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2026

03-03-2026 20:33 284 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeahhhh een nieuw seizoen MAFS Australia! Heerlijk weer al die drama.

Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.

Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
teeejamo wijzigde dit bericht op 20-03-2026 11:05
Reden: toevoegen nieuwe koppels
79.30% gewijzigd
Ik ben bijna klaar met de reünie commitment ceremonie en er wordt gezegd: het laatste koppel op de bank: Filip en Stella.
Maar niet alle koppels zijn geweest toch? Ik mis David en Alissa. Alissa is wel aan het woord vanwege het gedrag van Bec, maar als koppel hebben ze hun zegje toch niet gedaan?
Ik had hetzelfde en had Alissa en David ook nog wel willen horen. Wat een heftig seizoen was het, met al dat geruzie. Ongelofelijk hoe sommige van de vrouwen zich hebben misdragen, om je dood te schamen. Grappig ook dat Bec zei dat ze er nu aan zou denken en zichzelf zou verbeteren en dat Mel zei dat die avond ervoor nog tegen Stephanie tekeer was gegaan. Volgens mij is Bec onverbeterlijk.
Hakika schreef:
09-05-2026 15:49
Ik had hetzelfde en had Alissa en David ook nog wel willen horen. Wat een heftig seizoen was het, met al dat geruzie. Ongelofelijk hoe sommige van de vrouwen zich hebben misdragen, om je dood te schamen. Grappig ook dat Bec zei dat ze er nu aan zou denken en zichzelf zou verbeteren en dat Mel zei dat die avond ervoor nog tegen Stephanie tekeer was gegaan. Volgens mij is Bec onverbeterlijk.
ze heeft ich zeker schandelijk gedragen. Maar ik bedenk me dan ook altijd nmaar dat iedereen daar én onder een enorme druk staat én elke mogelijkheid tot drama volledig wordt uitgebuit door de regie. Maak een foutje en ze vinden je wel. en dan altijd met de groep zonder veel buitenwereld en de camera;s op je gericht.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
grenada schreef:
09-05-2026 16:41
ze heeft ich zeker schandelijk gedragen. Maar ik bedenk me dan ook altijd nmaar dat iedereen daar én onder een enorme druk staat én elke mogelijkheid tot drama volledig wordt uitgebuit door de regie. Maak een foutje en ze vinden je wel. en dan altijd met de groep zonder veel buitenwereld en de camera;s op je gericht.
Is maar net in hoeverre je erin mee gaat. Kijk naar Stella en Rachel, die waren compleet het tegenovergestelde van Bec en Gia. Volgens mij hebben Bec en Gia een pest verleden die ze op iedereen projecteren. Echt schandalig die twee.

Ik vond het mooi hoe iedereen op Tyson en zijn uitspraken reageerden, wat een walgelijke vent is dat. Zo respectloos naar vrouwen!
Dat Tyson heeft meegedaan is denk ik onderdeel van het drama maken. Bij het eerste gesprek kun je toch al vaststellen dat deze man niet helemaal tof is, met zijn mannelijke energie, vrouwen moeten onderdanig zijn en weet ik niet wat. Het is alleen ontzettend jammer als je als vrouw daar met goede intenties komt en je treft zo iemand.
Hakika schreef:
09-05-2026 17:27
Dat Tyson heeft meegedaan is denk ik onderdeel van het drama maken. Bij het eerste gesprek kun je toch al vaststellen dat deze man niet helemaal tof is, met zijn mannelijke energie, vrouwen moeten onderdanig zijn en weet ik niet wat. Het is alleen ontzettend jammer als je als vrouw daar met goede intenties komt en je treft zo iemand.
dat denk ik ook.netzoals ik denk dat ze sommige stellen bij elkaar zetten terwijl je van te voren al kan zien dat het niet gaat werken. resultaat: drama
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
MAFS Australia heb ik net ontdekt, dus ik haak nu pas aan hier als mosterd na de maaltijd. Maar wat denken jullie: veel is toch in scene gezet, ze krijgen opdrachten, of het is gespeeld?
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen zich echt zo gedragen. Maar misschien zit ik ernaast?

Het is wel smullen trouwens! :-D
Lieneke schreef:
09-05-2026 18:55
MAFS Australia heb ik net ontdekt, dus ik haak nu pas aan hier als mosterd na de maaltijd. Maar wat denken jullie: veel is toch in scene gezet, ze krijgen opdrachten, of het is gespeeld?
Ik kan mij niet voorstellen dat mensen zich echt zo gedragen. Maar misschien zit ik ernaast?

Het is wel smullen trouwens! :-D
Zelf houd ik me voor dat het allemaal echt is, want dat is leuker kijken, maar dat er dingen gescript zijn geloof ik ook direct. Het is een tv programma, dus een beetje reuring is leuk. (In tegenstelling tot Mafs NL, dat is zo supersaai). Maar veel plezier met kijken nog, je hebt nog veel drama tegoed😂
Nou, inderdaad, MAFS Nederland is vreselijk saai! Ik ben benieuwd! :cheer:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven