Moeder 25 jaar getrouwd wat geven
maandag 11 mei 2026 om 09:34
Hoi
Volgende maand is mijn moeder 25 jaar getrouwd en ik heb geen idee wat te geven …
Man is oke maar ik heb er niets mee
Mijn moeder is niet de makkelijkste en het is dus niet snel goed qua cadeau.
Dus eigenlijk wil ik iets geven wat geen honderden euro’s kost en eigenlijk altijd goed is (al is dat in mijn moeders geval heel lastig)
Iemand ideeën?
Uit eten doen ze nooit (hebben cadeaubonnen van verjaardag verlopen laten gaan)
Volgende maand is mijn moeder 25 jaar getrouwd en ik heb geen idee wat te geven …
Man is oke maar ik heb er niets mee
Mijn moeder is niet de makkelijkste en het is dus niet snel goed qua cadeau.
Dus eigenlijk wil ik iets geven wat geen honderden euro’s kost en eigenlijk altijd goed is (al is dat in mijn moeders geval heel lastig)
Iemand ideeën?
Uit eten doen ze nooit (hebben cadeaubonnen van verjaardag verlopen laten gaan)
maandag 11 mei 2026 om 09:47
Heel makkelijk. Als het toch nooit het goede cadeau is. Dan hoef je je daar niet meer druk over te maken.
Je koopt wat jou leuk lijkt. En geeft het vrolijk, in de wetenschap dat jij wel blij bent met dit cadeau. En het voor je moeder nooit goed is.
bv. 2 Mokken met gefeliciteerd, 25 jaar een paar.
Foto van de kinderen en kaartje erbij: gefeliciteerd, 25 jaar een paar
Een plak chocolade met 25 jaar, geweldig. Kun je laten maken, met de tekst in chocolade erop. Geen idee waar, ik heb zoiets gekregen toen ik 50 werd.
Biedemeier bosje bloemen met kaartje 25 jaar een paar.
Bij de Hema een katoenen tas laten bedrukken met de foto van de kinderen/kind.
Het leuke is dan ook nog dat het cadeau voor alle twee (man en vrouw) tegelijk is. Ben je er in 1 keer vanaf.
Hopelijk heeft je moeder wel een lekkere taart bij de koffie.
Veel plezier met het feestje.
Je koopt wat jou leuk lijkt. En geeft het vrolijk, in de wetenschap dat jij wel blij bent met dit cadeau. En het voor je moeder nooit goed is.
bv. 2 Mokken met gefeliciteerd, 25 jaar een paar.
Foto van de kinderen en kaartje erbij: gefeliciteerd, 25 jaar een paar
Een plak chocolade met 25 jaar, geweldig. Kun je laten maken, met de tekst in chocolade erop. Geen idee waar, ik heb zoiets gekregen toen ik 50 werd.
Biedemeier bosje bloemen met kaartje 25 jaar een paar.
Bij de Hema een katoenen tas laten bedrukken met de foto van de kinderen/kind.
Het leuke is dan ook nog dat het cadeau voor alle twee (man en vrouw) tegelijk is. Ben je er in 1 keer vanaf.
Hopelijk heeft je moeder wel een lekkere taart bij de koffie.
Veel plezier met het feestje.
maandag 11 mei 2026 om 09:58
Leuke bak met buitenplanten? Kan ze die in de vuilnisbak kieperen als ze uitgebloeid zijn.
Doosje met luxe bonbons?
Samen brunchen of high tea is vast niets voor haar (en jou)?
Als je moeder het toch niet goed genoeg vindt zal ik iets kopen wat jij leuk vindt. Dat je moeder commentaar geeft ben je wel gewend vrees ik.
Doosje met luxe bonbons?
Samen brunchen of high tea is vast niets voor haar (en jou)?
Als je moeder het toch niet goed genoeg vindt zal ik iets kopen wat jij leuk vindt. Dat je moeder commentaar geeft ben je wel gewend vrees ik.
maandag 11 mei 2026 om 10:16
Voor een trouwdag? Dan ga je toch geen individueel cadeau geven?
Kaartjes voor André Rieu? Of de Toppers? Net wat de vibe is. Of een theaterbon. Kunnen ze zelf wat uitkiezen.
maandag 11 mei 2026 om 11:36
Met dit soort zaken schep je wel de verwachting dat je moeder dat ergens neerzet in het zicht. Tenminste ik neem aan dat je het door jou met zorg uitgezochte cadeau graag wilt zien staan in haar huis? Als je het niet erg vindt dat je ouder het op zolder zet, in de vuilnisbak kiepert of naar de kringloop brengt kan het prima.
TO zegt dat haar moeder het niet snel goed vindt, dus neem je best wel een risico met bovenstaande.
maandag 11 mei 2026 om 12:10
Ja vind het zonde als ze het dan in een kast gooit al ben ik dat wel gewend (ik heb paar jaar geleden een foto van mijn kinderen uitvergroot op kunststof laten drukken en gegeven ligt dus ergens in een kastPhlox24 schreef: ↑11-05-2026 11:36Met dit soort zaken schep je wel de verwachting dat je moeder dat ergens neerzet in het zicht. Tenminste ik neem aan dat je het door jou met zorg uitgezochte cadeau graag wilt zien staan in haar huis? Als je het niet erg vindt dat je ouder het op zolder zet, in de vuilnisbak kiepert of naar de kringloop brengt kan het prima.
TO zegt dat haar moeder het niet snel goed vindt, dus neem je best wel een risico met bovenstaande.
En ik geef het cadeau aan beide maar het is niet mijn vader en zo voelt hij ook niet
Ik was eigenlijk van plan een mooie bos bloemen ofzo te doen
Maar mijn zus vind dat niet goed genoeg ???
Ik krijg voor mijn verjaardag meestal een kaart met 20 euro
maandag 11 mei 2026 om 12:11
Ja vind het zonde als ze het dan in een kast gooit al ben ik dat wel gewend (ik heb paar jaar geleden een foto van mijn kinderen uitvergroot op kunststof laten drukken en gegeven ligt dus ergens in een kastPhlox24 schreef: ↑11-05-2026 11:36Met dit soort zaken schep je wel de verwachting dat je moeder dat ergens neerzet in het zicht. Tenminste ik neem aan dat je het door jou met zorg uitgezochte cadeau graag wilt zien staan in haar huis? Als je het niet erg vindt dat je ouder het op zolder zet, in de vuilnisbak kiepert of naar de kringloop brengt kan het prima.
En ik geef het cadeau aan beide maar het is niet mijn vader en zo voelt hij ook niet
Ik was eigenlijk van plan een mooie bos bloemen ofzo te doen
Maar mijn zus vind dat niet goed genoeg ???
Ik krijg voor mijn verjaardag meestal een kaart met 20 euro
maandag 11 mei 2026 om 12:24
Zonnetje80 schreef: ↑11-05-2026 12:11Ik was eigenlijk van plan een mooie bos bloemen ofzo te doen
Maar mijn zus vind dat niet goed genoeg ??
Want het cadeau moet per sé met je zus samen gegeven worden?
Met welk cadeau-idee komt zij?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 11 mei 2026 om 12:24
Zonnetje80 schreef: ↑11-05-2026 12:11Ik was eigenlijk van plan een mooie bos bloemen ofzo te doen
Maar mijn zus vind dat niet goed genoeg ??
Want het cadeau moet per sé met je zus samen gegeven worden?
Met welk cadeau-idee komt zij?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 11 mei 2026 om 12:45
Tja, als je moeder niet de makkelijkste is met kado's en je het niet snel goed kan doen, maar wel zelf met een kaart en 20 euro komt aanzetten dan kan ze van mij ook een kaart met 20 euro verwachten. Of maak er in dit geval symbolisch 25 euro van.
Of ik zou het haar gewoon vragen. Mam wat wil je/jullie hebben. Zullen we iets leuks gaan doen samen?
Of ik zou het haar gewoon vragen. Mam wat wil je/jullie hebben. Zullen we iets leuks gaan doen samen?
maandag 11 mei 2026 om 13:12
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in