Durf te vragen deel 24

23-01-2026 16:22 2603 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beantwoord de vraag van je voorganger, en stel een nieuwe.

De laatste vraag:

Hoe weet je dat het tijd is een nieuw topic te openen / dat het oude vol is?
Nee totaal niet. Heel vroeger als kind patience kaartspel.

Wat weet jij nog van het allereerste computer tijdperk? (Ik herinner mij vooral dat opstart liedje van Windows)
Voor iedereen een groene tuin
Een spel inladen met een cassettebandje en speler op de commodore 64 :lol: eind jaren ‘80.

Later toen internet opkwam: verbinding maken met het kastje van het internet (aan/uit als het niet werkte) en krrrrgrrrrbrrrrrtrrrrkrrrrgrrrrbrrrtrrrkrrr bij verbinding maken.

Heb jij vroeger SIMS gespeeld?
Nee dat was mijn ding niet zo.

Heb jij typeles gehad op school en kun je blind typen?
Ja dat kan ik. Deels geleerd in een cursus, deels ervaring.

Wat heb je voor vloer in je huis?
Een goedkopie laminaatvloer maar wel eentje die ik (binnen het budget wat ik had) mooi vind.

Als jij een huis zou mogen uitkiezen, ongeacht de prijs, wat voor type huis zou dat dan zijn en met wat voor ligging?
Ik ben opgegroeid in een vrijstaande bungalow. Daar zou ik geen nee tegen zeggen nu. Heerlijk, geen buren, geen trappen!

Wanneer en waar heb je voor het laatst gezwommen?
Oef…. Ik denk dat het dan de zomervakantie 2025 was. De afgelopen meivakantie en in de herfstvakantie vond ik het water veel te koud.

Als jij een gratis spuitje in je lip kan krijgen, om ze te vullen of hoe noem je dat, neem je dat dan aan?
Oef…. Ik denk dat het dan de zomervakantie 2025 was. De afgelopen meivakantie en in de herfstvakantie vond ik het water veel te koud.

Als jij een gratis spuitje in je lip kan krijgen, om ze te vullen of hoe noem je dat, neem je dat dan aan?

Hm dat weet ik niet. Vind mijn lippen niet bijzonder mooi maar ben bang dat ik dan steeds meer zou willen.
Zo ook botox. Heb tegenwoordig best wat lijnen in mijn voorhoofd en fronsrimpel maar ik durf eigenlijk niet.

Heb jij al ooit zoiets laten doen?
Nee nooit. Ik heb wel een fronsrimpel die me steeds vaker stoort. Maar geloof niet dat ik aan dat soort dingen zou beginnen.

Als jij zelf friet maakt, pak je dan voorgebakken friet of schil je zelf aardappels?
Ovenfrites

Eet jij dat wel eens?
Nee, ik schil voorbak en afbak. Geheel ouderwets.
Kook jij veel?
Nagenoeg elke dag

Kook je op gas?
Ja

Eet je regelmatig vis?
Eigenlijk vrij weinig. 1 x per maand denk ik.

Heb jij iemand in jouw directe-niet-zelf-uitgekozen-kring waar je je vaak aan irriteert en zo ja; waarom?
Niet vaak maar sommige kennissen blijven maar doorgaan op whatsapp dan probeer ik het af te kappen met een smiley en dan hoor ik weer dat geluid ahhhhhhh O_O

Hoe oud is jouw oudste kledingstuk of schoenen/laarzen?
.
Een prachtige leren jas van 15 jaar oud.

Wanneer heb je je afgewezen gevoeld/ben je afgewezen?
Misschien niet wat je bedoelt maar ik voel me afgewezen als ik me kwetsbaar opstel en die andere gaat maar door met zn eigen verhaal.

Wanneer voel jij je veilig om je gevoel te delen ?
.
Als ik weet / verwacht dat iemand echt luistert. 1 op 1 bij de juiste persoon.

Wat vind jij super belangrijk in het leven?
Echt gezien worden vind ik heel belangrijk.

Hoe bewust leef jij op een schaal van 10? 10= bewust
1= Onbewust/automatisch/vluchtig
Bewust nog veel te weinig, ik droom maar een eind weg ; ) maar steeds bewuster, een 5 denk ik ?

Dromer of realist ?
.
Realist denk ik. Hoewel ik het enorm kan dromen over vanalles.

Als je ergens in de rij staat (bij de visboer of zo) en iemand die later dan jou is aangesloten, schuifelt zich een beetje naar voren en op het moment dat jij aan de beurt bent zegt die persoon “ja ik ben”. Zeg je daar iets van, of laat je dat soort dingen gebeuren?
Ja ik zeg daar wel wat van. Tenzij heel druk en rij is wat rommelig.

Doe jij ook graag dingen alleen? Dus zonder je partner of vrienden?
Voor iedereen een groene tuin

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven