Broer gaat scheiden
zondag 10 mei 2026 om 12:58
Mijn broer vertelde deze week dat hij er per ongeluk achter is gekomen dat mijn schoonzus vreemd ging. Deze relatie blijkt al 8 jaar te duren. Ze hebben nu een break, maar hijzelf ziet niet hoe het vetrouwen nog kan herstellen (en dat begrijp ik goed).
Schoonzus is al 30 jaar mijn schoonzus, en voelt als een vriendin. Lief en leed met elkaar gedeeld. Natuurlijk sta ik achter broer. Maar hoe werkt dit? Betekent dit eigenlijk automatisch dat ik afscheid van haar moet nemen? Natuurlijk ben ik boos, maar tegelijkertijd is dit niet mijn beef. Maar ik wil ook niet dat broer zich verraden voelt..
Hoe zijn jullie hiermee omgegaan als het jou is overkomen?
Schoonzus is al 30 jaar mijn schoonzus, en voelt als een vriendin. Lief en leed met elkaar gedeeld. Natuurlijk sta ik achter broer. Maar hoe werkt dit? Betekent dit eigenlijk automatisch dat ik afscheid van haar moet nemen? Natuurlijk ben ik boos, maar tegelijkertijd is dit niet mijn beef. Maar ik wil ook niet dat broer zich verraden voelt..
Hoe zijn jullie hiermee omgegaan als het jou is overkomen?
vrijdag 15 mei 2026 om 13:18
Ze is TO toch helemaal geen verantwoording schuldig? Dit is iets tussen de twee mensen die het betreft: broer en schoonzus.
vrijdag 15 mei 2026 om 17:32
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in