Vragen die opkomen door liedjes
woensdag 13 mei 2026 om 20:00
zaterdag 16 mei 2026 om 13:14
Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑16-05-2026 10:16Ik verstond altijd: denk niet wit denk niet zwart, maar in de kleur van je huid.![]()
Ik verstond: nee niet wit, nee niet zwart, nee niet zwartwit, maar iedere kleur van je huid.
huismuis
zaterdag 16 mei 2026 om 13:47
Ik had geen platen van hem, ik hoorde hem op de radio en moest zelf raden wat ie zong. Dat ging niet altijd goedLady*Voldemort schreef: ↑16-05-2026 13:45Daarom waren die inlegvellen met songteksten ook zo handig![]()
Hemelsbreed 120 km ten Noordwesten van Zelhem en ca. 8 uur fietsen
zaterdag 16 mei 2026 om 19:10
Ahhh! Dank je!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 17 mei 2026 om 11:51
De sneeuw met Kerst is figuurlijk bedoeld. Men associeert sneeuw met kerst, want dan is het gezellig, knus, cadeautjes, lekker eten. En dat ontberen ze allemaal in Afrika. Geen sneeuw, geen eten, cru gezegdhadea1 schreef: ↑14-05-2026 23:27
Zelf had en heb ik vooral problemen met de zin “and there won’t be snow in Africa this Christmas time”
No shit Sherlock! Het was daar reeds voor de opwarming van de aarde al jaarrond behoorlijk warm. Dus mijn vraag gaat vooral over de toevoeging “this Christmas time”. Hoezo specifiek dit jaar niet? Wie denkt er dat het normaliter wel sneeuwt? Maar vooral: wat maakt het uit? Is “geen sneeuw” het probleem dan? Raadsels, raadsels.
"Boring conversation anyway"
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in