Vriend in het buitenland heeft contact met andere vrouw
zondag 17 mei 2026 om 00:14
Vorig jaar heb ik mijn vriend ontmoet in een land ver weg. Gelukkig kent hij Nederland al waardoor we plannen hebben om hier samen te gaan wonen. We hebben een hele fijne tijd samen gehad en over 3 maanden zou ik weer naar hem toe gaan als hij dan nog niet in Nederland is.
Nu kreeg ik vorige week een bericht van een andere vrouw, zij zou ook een langeafstandsrelatie hebben met hem. Hij zegt dat hij een paar maanden geleden al aangegeven heeft tegen haar dat hij niet meer met haar verder wil. Echter hebben ze wel contact nog. Ze heeft enkele gesprekken doorgestuurd. Zij lijkt bijna ieder gesprek te initiëren en het gaat vooral over seks. Zij stuurt ook overal foto’s van, dat vertelde ze zelf. Ook vraagt ze hem vaak om te bellen. Vaak neemt hij niet op maar soms hebben ze ook gesprekken van een half uur.
Even samengevat hij is naar mij toe erg respectvol en liefdevol in de communicatie en naar haar toe vooral op seks uit.
Ik heb hem geconfronteerd hiermee en hij zegt dat hij dom is geweest en met mij verder wil en van me houdt en dat hij nooit meer zoiets zal doen. Hij zegt dat hij heel serieus is met mij en daarom mij laatst ook met zijn kinderen heeft laten kennismaken via de telefoon. Over 3 weken is de planning dat ik naar hem toe zou gaan en kennis zou maken met zijn kinderen en andere familie maar ik weet nu niet wat ik moet doen. De tickets heb ik een paar weken geleden geboekt. Ik heb hem verder nooit betrapt op leugens en we bellen soms wel 3 uur op een dag. Ik ben echt in de war hiervan. Hij komt erg oprecht over. Wat moet ik nu?
Nu kreeg ik vorige week een bericht van een andere vrouw, zij zou ook een langeafstandsrelatie hebben met hem. Hij zegt dat hij een paar maanden geleden al aangegeven heeft tegen haar dat hij niet meer met haar verder wil. Echter hebben ze wel contact nog. Ze heeft enkele gesprekken doorgestuurd. Zij lijkt bijna ieder gesprek te initiëren en het gaat vooral over seks. Zij stuurt ook overal foto’s van, dat vertelde ze zelf. Ook vraagt ze hem vaak om te bellen. Vaak neemt hij niet op maar soms hebben ze ook gesprekken van een half uur.
Even samengevat hij is naar mij toe erg respectvol en liefdevol in de communicatie en naar haar toe vooral op seks uit.
Ik heb hem geconfronteerd hiermee en hij zegt dat hij dom is geweest en met mij verder wil en van me houdt en dat hij nooit meer zoiets zal doen. Hij zegt dat hij heel serieus is met mij en daarom mij laatst ook met zijn kinderen heeft laten kennismaken via de telefoon. Over 3 weken is de planning dat ik naar hem toe zou gaan en kennis zou maken met zijn kinderen en andere familie maar ik weet nu niet wat ik moet doen. De tickets heb ik een paar weken geleden geboekt. Ik heb hem verder nooit betrapt op leugens en we bellen soms wel 3 uur op een dag. Ik ben echt in de war hiervan. Hij komt erg oprecht over. Wat moet ik nu?
zondag 17 mei 2026 om 00:19
zondag 17 mei 2026 om 00:23
Hij is gewoon open over mij en heeft haar en familie over mij verteld. Hij heeft geen code op zijn telefoon en vermoedelijk heeft zijn ex (moeder van zijn kinderen) mijn telefoonnummer uit zijn telefoon gehaald en naar haar gestuurd toen hij zijn telefoon daar had liggen omdat zijn kinderen bij haar wonen en hij daar wel eens is. Familie woont allemaal dicht bij elkaar.
Kinderen zijn bijna volwassen.
Mijn ex ben ik na 3 jaar mee samen gaan wonen en dat liep ook op niks uit, dus waarom niet.
zondag 17 mei 2026 om 00:56
Anno-niem schreef: ↑17-05-2026 00:23Hij is gewoon open over mij en heeft haar en familie over mij verteld. Hij heeft geen code op zijn telefoon en vermoedelijk heeft zijn ex (moeder van zijn kinderen) mijn telefoonnummer uit zijn telefoon gehaald en naar haar gestuurd toen hij zijn telefoon daar had liggen omdat zijn kinderen bij haar wonen en hij daar wel eens is. Familie woont allemaal dicht bij elkaar.
Kinderen zijn bijna volwassen.
Mijn ex ben ik na 3 jaar mee samen gaan wonen en dat liep ook op niks uit, dus waarom niet.
Het is een briljante maar vrij ongeloofwaardige smoes. Hoe vaak heb je hem in het echt gezien?
zondag 17 mei 2026 om 00:59
Tja, waarom niet? Omdat je zelf je beslissing al hebt genomen, en je:Anno-niem schreef: ↑17-05-2026 00:23Hij is gewoon open over mij en heeft haar en familie over mij verteld. Hij heeft geen code op zijn telefoon en vermoedelijk heeft zijn ex (moeder van zijn kinderen) mijn telefoonnummer uit zijn telefoon gehaald en naar haar gestuurd toen hij zijn telefoon daar had liggen omdat zijn kinderen bij haar wonen en hij daar wel eens is. Familie woont allemaal dicht bij elkaar.
Kinderen zijn bijna volwassen.
Mijn ex ben ik na 3 jaar mee samen gaan wonen en dat liep ook op niks uit, dus waarom niet.
Of stoer wilt doen hier omdat je er toch voor gaat, wat hier ook gezegd wordt
Of gewoon wil horen dat je goed bezig bent.
Kies zelf maar (maar dat heb je eigenlijk al gedaan)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 17 mei 2026 om 01:09
zondag 17 mei 2026 om 01:15
Leuke smoes… ik geloof er niks van. Jullie kennen elkaar pas kort en nu al plannen om samen te gaan wonen hier in Nederland. Ver weg bij zijn familie en kinderen vandaan met een leven vol leugens. Een lange afstandsrelatie waarbij misbruik wordt gemaakt van je vertrouwen…. Ik zou het afkappen. Hoe kun je hem nu nog vertrouwen?
zondag 17 mei 2026 om 01:45
Even een wake up call...
Dit is toch geen basis voor een relatie?? Hij is betrapt.. tuurlijk zegt hij dan dat hij het nooit meer zal doen. Moet de eerste nog tegenkomen die zegt: ik ga ook door met haar, deal with it.
Duh
Kijk jezelf eens even streng aan in de spiegel... en gun jezelf meer. Niet geloven in sprookjes maar kijk naar de feiten.
Dit is toch geen basis voor een relatie?? Hij is betrapt.. tuurlijk zegt hij dan dat hij het nooit meer zal doen. Moet de eerste nog tegenkomen die zegt: ik ga ook door met haar, deal with it.
Duh
Kijk jezelf eens even streng aan in de spiegel... en gun jezelf meer. Niet geloven in sprookjes maar kijk naar de feiten.
zondag 17 mei 2026 om 01:49
Wat zijn de plannen dat hij hier zou gaan doen qua werk?
Wie gaat zijn huisvesting, vaste kosten en eten betalen?
Ik zou zo'n beetje eisen dat als hij naar hier komt en bij jou intrekt er geld op een geblokkeerde rekening komt te staan voor een vlucht terug naar huis als het tegenslaat.
En zet hem de eerste tijd niet op je huurcontract.
Als hij zo meegaand is - hij kent je nauwelijks maar tegelijk maakt hij instant plannen om te verhuizen naar de andere kant van de wereld, daarbij zijn kinderen achterlatend? - zou ik incalculeren dat deze vrouw maar het topje van de ijsberg is. Ongetwijfeld is er veel meer, maar niet al die andere vrouwen hebben je telefoonnummer.
Die ex is waarschijnlijk ook al wel wat gewend dat ze zomaar je nummer doorgeeft
. Als ze al ex is.
Wie gaat zijn huisvesting, vaste kosten en eten betalen?
Ik zou zo'n beetje eisen dat als hij naar hier komt en bij jou intrekt er geld op een geblokkeerde rekening komt te staan voor een vlucht terug naar huis als het tegenslaat.
En zet hem de eerste tijd niet op je huurcontract.
Als hij zo meegaand is - hij kent je nauwelijks maar tegelijk maakt hij instant plannen om te verhuizen naar de andere kant van de wereld, daarbij zijn kinderen achterlatend? - zou ik incalculeren dat deze vrouw maar het topje van de ijsberg is. Ongetwijfeld is er veel meer, maar niet al die andere vrouwen hebben je telefoonnummer.
Die ex is waarschijnlijk ook al wel wat gewend dat ze zomaar je nummer doorgeeft
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zondag 17 mei 2026 om 03:35
Je kunt het nu blijkbaar verwerken dat ie vreemd is gegaan, dus als ie het nog een keer zou doen, kun je dat vast ook wel verwerken.
Als er meer op het spel gaat staan dan alleen gevoel, zoals financiën, een gedeelde woning of een verblijfsvergunning, zal je moeten heroverwegen wat je te verliezen hebt.
Ik zou zelf doodnerveus worden van zo'n relatie, maar you be you.
Als er meer op het spel gaat staan dan alleen gevoel, zoals financiën, een gedeelde woning of een verblijfsvergunning, zal je moeten heroverwegen wat je te verliezen hebt.
Ik zou zelf doodnerveus worden van zo'n relatie, maar you be you.
zondag 17 mei 2026 om 06:29
Anno-niem schreef: ↑17-05-2026 00:23Hij is gewoon open over mij en heeft haar en familie over mij verteld. Hij heeft geen code op zijn telefoon en vermoedelijk heeft zijn ex (moeder van zijn kinderen) mijn telefoonnummer uit zijn telefoon gehaald en naar haar gestuurd toen hij zijn telefoon daar had liggen omdat zijn kinderen bij haar wonen en hij daar wel eens is. Familie woont allemaal dicht bij elkaar.
Kinderen zijn bijna volwassen.
Mijn ex ben ik na 3 jaar mee samen gaan wonen en dat liep ook op niks uit, dus waarom niet.
Ik vind dit een hele goede actie van zijn ex.
Ze heeft blijkbaar in de gaten gekregen dat haar ex van twee walletjes vreet en twee vrouwen aan het lijntje houdt.
Ze heeft hem exposed. Misschien om hem een hak te zetten maar mogelijk ook om twee vrouwen voor een enorme misstap te behoeden.
Ik was haar zeer dankbaar geweest als ik in jouw schoenen stond.
zondag 17 mei 2026 om 07:21
Ik begrijp je brein niet helemaal geloof ik. Je wordt gewaarschuwd en nog is het niet genoeg.
Is het een "rijk" of "arm" land. Wordt hij beter van wonen in Nederland? Komen zijn kinderen mee? Zijn het zijn kinderen of is het tijdelijk inlenen voor oplichting?
Ga je garant staan, ga je kosten maken of regelt hij alles zelf?
Heeft hij op meerdere paarden ingezet en pakt hij de rijkste?
Een lange afstandsrelatie begin je namelijk niet zo makkelijk. De meeste mensen blijven het liefst in hun eigen omgeving. Tenzij je andere motieven hebt.
Lik je wonden en blokkeren die hap.
Is het een "rijk" of "arm" land. Wordt hij beter van wonen in Nederland? Komen zijn kinderen mee? Zijn het zijn kinderen of is het tijdelijk inlenen voor oplichting?
Ga je garant staan, ga je kosten maken of regelt hij alles zelf?
Heeft hij op meerdere paarden ingezet en pakt hij de rijkste?
Een lange afstandsrelatie begin je namelijk niet zo makkelijk. De meeste mensen blijven het liefst in hun eigen omgeving. Tenzij je andere motieven hebt.
Lik je wonden en blokkeren die hap.
zondag 17 mei 2026 om 07:58
Lila-Linda schreef: ↑17-05-2026 07:43Dussss een man die je niet goed kent, blijkt onbetrouwbaar
En nu vraag je je toch nog af, of je met hem verder zal gaan.
Echt he! Waarom in hemelsnaam!!!
Soortgelijke onderwerpen heb ik overigens al best vaak voorbij zien komen op dit forum.
Maar dit betrof dan meestal een TO die al jaren samen met partner was. Huisje, boompje, beestje en vaak al kinderen in het spel.
Dat zo iemand zich dan afvraagt 'hoe nu verder?' De stekker eruit of kunnen we hier nog uitkomen? Mijn hele leven (en dat van de kinderen) omgooien? Of eraan werken?'
En dat snap ik helemaal! Dat er dan 1000 en 1 afwegingen zijn.
Maar in het geval van TO? Hou op hoor!
TO, kijk even in het woordenboek boek bij de E van 'eigenwaarde'!
Hij bedroog je al voordat jullie überhaupt begonnen waren.
Slik alsjeblieft de teleurstelling door en skip deze man uit je leven.
zondag 17 mei 2026 om 08:02
Da's vast geen ex en ze wonen niet heel dicht bij elkaar, maar gewoon nog in 1 huis.Anno-niem schreef: ↑17-05-2026 00:23Hij is gewoon open over mij en heeft haar en familie over mij verteld. Hij heeft geen code op zijn telefoon en vermoedelijk heeft zijn ex (moeder van zijn kinderen) mijn telefoonnummer uit zijn telefoon gehaald en naar haar gestuurd toen hij zijn telefoon daar had liggen omdat zijn kinderen bij haar wonen en hij daar wel eens is. Familie woont allemaal dicht bij elkaar.
Kinderen zijn bijna volwassen.
Mijn ex ben ik na 3 jaar mee samen gaan wonen en dat liep ook op niks uit, dus waarom niet.
zondag 17 mei 2026 om 08:09
Jullie hebben elkaar vorig jaar al ontmoet en hij heeft een paar maanden geleden die andere longdistance fling pas beëindigd? Heel eerlijk? Hij lijkt op meerdere paarden te wedden om maar te kunnen emigreren. Wellicht vindt hij jou inderdaad de leukste, maar of dit oprecht is valt te betwijfelen denk ik. Het klinkt shady TO, sorry.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in