Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen met About You?

17-05-2026 08:44 35 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik koop mijn kleding en schoenen vaak online, meestal via Omoda (schoenen) en Sans Online.

Nu heb ik op tv al vaker reclame voorbij zien komen van About You. Heb de website eens bekeken en ze hebben echt heel veel leuke merken. De deals van sommige items zijn ook echt intetessant, bijvoorbeeld kleding van Fabienne Chapot en schoenen van Gabor zijn flink lager geprijsd dan via andere webshops.

Hebben jullie ervaringen met About You?

Zoals,gezegd, het ziet er goed uit maar ik ben altijd een beetje huiverig om te bestellen bij een webshop die ik nog niet ken.
Ik heb er even over nagedacht.
Is het slecht lila sneakers uit oudere collecties via een daarvoor opgerichte webshop te verkopen als ze ( weer ) in de mode zijn? Dat is beter dan ze in een landfill te gooien.
De keuze tussen een model uit 2026 en een uit 2023 is aan de koper.
whataboutx wijzigde dit bericht op 17-05-2026 13:32
81.72% gewijzigd
Ben er heel tevreden over. Ik vind de verzending snel en retouren worden altijd netjes afgehandeld. Prima webshop dus! En ik vind het fijn dat het assortiment zo uitgebreid is.
Heb er weleens besteld. Ging prima! Ik wist niet dat het van Zalando was, dat vind ik wel een fijn idee want daar heb ik heel veel besteld.
Heb er wel vaker wat besteld en ging altijd goed. Retourneren ook.
whataboutx schreef:
17-05-2026 12:45
Ik heb er even over nagedacht.
Is het slecht lila sneakers uit oudere collecties via een daarvoor opgerichte webshop te verkopen als ze ( weer ) in de mode zijn? Dat is beter dan ze in een landfill te gooien.
De keuze tussen een model uit 2026 en een uit 2023 is aan de koper.
Ik vond een keer sneakers in een bepaalde kleur leuk en bleek dus van een oude collectie te zijn van het jaar ervoor of het jaar daarvoor. Vond ik niet erg want de sneaker was daardoor de helft goedkoper op Zalando. Naast de kleur was er helemaal geen verschil. Zelfde model en alles. Heb bij About You wel eens een jurk gekocht van Only die daar ruim 10 euro goedkoper was. Hing bij Only zelf ook nog gewoon in de winkel en de jaren daarna ook nog. Kom de jurk ook regelmatig bij de kringloop tegen en heb vorig jaar zo dus een maatje groter gekocht want mijn jurk was net iets te klein geworden. :) Mij boeit het dus echt niet of iets een oude collectie is of niet.
Tip mocht je ING hebben: In de rentepuntenwinkel hebben ze regelmatig kortinsgbonnen tegen inlevering van punten
You can only succeed when there is room to fail.
Mangogogo schreef:
17-05-2026 19:52
Tip mocht je ING hebben: In de rentepuntenwinkel hebben ze regelmatig kortinsgbonnen tegen inlevering van punten
.
Oh dat is een goede tip. Ik spaar inderdaad ING punten maar heb er nog nooit iets mee gedaan.

Even in verdiepen hoe dat moet, zal wel weer ingewikkeld zijn 😞
About you is een prima webshop. Zalando uiteraard ook. 😉
Ik heb er ook wel eens besteld, was helemaal prima. Geen ervaring met retourneren.
Frommeltje schreef:
18-05-2026 06:52
.
Oh dat is een goede tip. Ik spaar inderdaad ING punten maar heb er nog nooit iets mee gedaan.

Even in verdiepen hoe dat moet, zal wel weer ingewikkeld zijn 😞
Ingewikkeld? Nee hoor Google maar op ing rentepunten. Als je dan inlogt op de rentepuntenwinkel kan je zoeken op about you en zie je gelijk hoeveel punten dat is. Dan leg je dat in je winkelmandje en zie je ook hoeveel punten je al hebt gespaard. Kost verder geen geld :)
Ik gebruik het heel vaak, toevallig vandaag leuke schoenen gezien, dan kan je bijv een cadeaukaart kopen t.w.v. 50 euro maar reken je minder af.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven