Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb nog even foto's gekeken van PAmminini's verjaardag ne het afzwemmen: leuk, Pam. Ik ken het niet, dat ouders meezwemmen, maar het lijkt me wel leuk. En wat keek Pammini trots!
Goedemorgen!

Pammie al weg...te laat om gedag te zeggen. Hoop dat reis lekker is verlopen.

Wel erg lief van Poek zeg. Snap dat het bij jou erg pijn deed, maar zij snapt dat natuurlijk niet.

Gisteren foto's gezien van feestje Pammini, maar niet van afzwemmen nog.

Hoofdpijn over Miffy? Hoop het wel, hier is het mooi weer zou leuk zijn als je er bij jou ook nog even van kan genieten.

Esman staat zijn band te plakken met 2 uiterst nieuwsgierige kinderen er om heen, ben benieuwd wanneer hij ze zat is .

Sliep gisteravond al om negen uur of zo, heerlijk! Voel mij weer mens vanmorgen.

Oppas heeft aangeboden om van de week (met haar vriend) met Mannie en Mini te gaan zwemmen. Zou ik normaal niet zo snel doen, maar ze mogen allebei zwemles geven (en hij doet het ook) dus dat durf ik dan wel weer aan. Waarschijnlijk gaan ze dinsdagmorgen, lekker rustig voor mij met alleen Moppie thuis haha.
Mogge, ik heb lekker geslapen en ben nu in afwachting van Paul die aan het opstaan is. Hij had wel een uitslaap verdiend, zoveel heeft hij de afgelopen tijd gedaan.

De kinderen knikkeren in de tuin en ik maak een crypto met koffie in de zon. Hoe lieflijk. Vanmorgen smolt ik, ik was al op met Liz. Paul en Bel lagen nog te slapen. Toen ik de slaapkamer in liep ik ik Paul liggen, hij lag op zijn rug met zijn arm omhoog, hand onder zijn hoofd. Precies in het holletje van zijn oksel lag het pluizige hoofd van Belletje; zo dicht tegen elkaar aan in groot bed, 't zag er echt heerlijk uit. Smeltmoment.

Ik ga weer een paar wespen killen. Word erg gek van die beesten. Wat had jij er nou ook alweer aan gedaan, Ank, dat was toch Ank... of esmee... Ik kan geen vraagteken typen want die doet het niete meer sinds ik cornflakes over het toetsenbord heb gegooid. Vraiment onhandig.
lief, Es! ik zie het helemaal voor me, en smelt op afstand met je mee.

En ddat zwemmen met je oppas zou ik op deze manier ook wel durven, Esmee. kan me voorstellen dat je er om diverse redenen naar uitziet

hier weer uitgeslapen, en kinders zijn lekker druk. Sokmn gaat vanmiddag 'even' heen en weer naar Verweggistan op de motor; zijn oma is geopereerd en hij gaat op ziekenbezoek. gaat gelukkig wel goed met haar.

ik ga nu Slof vermaken; die wel eigenlijk 'Cars'-filmpjes op youtube kijken, (vooral een spaanse samenvatting met Evanescence op de achtergrond is hier favoriet)maar dat mag even niet van ons, anders zit-ie er de ganselijke dag achter.
Och wat lief zeg!

Kan je niet helpen Es. Wij hebben vandaag voor het eerst (pas gelukkig) wespen. Esman is altijd van schaaltje limonade verderop de in tuin zetten. Maar da's alleen handig tijdens het eten, niet met spelen natuurlijk.

Sokman dus halve dag onderweg. Wel lief dat hij even gaat.

Mannie ligt op de bank Dora te kijken. We zijn slapen aan het afbouwen, nu 1x per week als het goed gaat. Maar hij slaapt al bijna op de bank, krummel.

De rest van de familie ligt in bed. Esman met hoofdpijn, dus da's minder fraai.
goedenavond!

tis wel gelijk te merken, he, dat Pammie weg is?

ik heb ook bar weinig te melden; rustige dag achter de rug, weinig gedaan. Ik was ook erg moe, weet niet zo goed waarvan, want ik heb veel geslapen.
En Anky en Remma...zo schiet het niet op natuurlijk

Sokman weer veilig thuis?

Hier ineens lijkbleke piepende Mini. Ze was echt zielig en ziekig. Tijdens BBQ op hangmat gelegd en daar viel ze in slaap. Overgelegd op de bank en daar hing ze nog wat. Al even contact gehad met chef dat ik morgen thuis kan werken, mocht het nodig zijn. Dat geeft rust. Man heeft namelijk drukke dag waar echt alles omgezet moet worden als hij vrij neemt.

Nu maar hopen dat ze gewoon opknapt van een nacht goed slapen.

Mannie hebben we halverwege lees/zang ritueel in bed geknikkerd, het brutale gedrag irriteerde zodanig dat hij mocht wieberen. Irritant kleutergedrag!

Nu even spullen klaar leggen voor het geval ik morgen toch naar kantoor moet.
Even een kort bericht van de camping hier. Alles prima hier. Vandaag weer lekker naar het strand geweest (gisteren ook al en toen daarna nog kermis). Hele moeie kinderen, want die lopen de hele dag te rennen en te vliegen en zijn lekker vroeg wakker. Lang leve de vakantie .

Ga nu lekker met A-man aan de wijn (kwam hier eigenlijk alleen maar even om een route te vinden op Google maps).

Dag lieve mutsjes, ik dompel me weer onder in het vakantiegevoel (mits Maby mee wil werken en gaat slapen ).
Arme mini! hoop voor je dat ze gewoon weer opknapt!

en irritant kleutergedrag: check! Hier ook zo'n enorme betweter; gelukkig kunnen we het meestal nog wel afknuffelen, maar er zijn van die momenten, dat ik behoefte heb aan een stevige rol behang

Sokman is nog niet thuis. Het is ook zo'n druifd: hij zei tegen Poek; misschien zie ik je nog voor je naar bed gaat. Kind hoort het woord 'misschien' natuurlijk niet en was hevig teleurgesteld dat Sokman er niet tijdens het eten was. de pannenkoeken vergoedden gelukkig veel Maar ik wist natuurlijk al vantevoren dat hij er niet op tijd zou zijn: het is 2 uur rijden naar Verweggistan en hij zou eerst bij zijn opma op bezoek en daarna bij zijn oom. Die familie (en hem) kennende is hij daar echt niet binnen een uurtje weg.

Maar misschien zal ik hem zo eens bellen; hij heeft een oortje voor de telefoon in zijn helm
quote:anky schreef op 26 juli 2009 @ 21:54:

Even een kort bericht van de camping hier. Alles prima hier. Vandaag weer lekker naar het strand geweest (gisteren ook al en toen daarna nog kermis). Hele moeie kinderen, want die lopen de hele dag te rennen en te vliegen en zijn lekker vroeg wakker. Lang leve de vakantie .

Ga nu lekker met A-man aan de wijn (kwam hier eigenlijk alleen maar even om een route te vinden op Google maps)

Dag lieve mutsjes, ik dompel me weer onder in het vakantiegevoel (mits Maby mee wil werken en gaat slapen ).aan de wijn jij, forumverslaafde muts (says who) en geniet even fijn van de rust
Beterschap voor Mini!

Sien is hier gelukkig niet ziek geworden. Ze is weer koortsvrij, heeft alleen nog een hele rode keel (en klaagt over zere mond/keel), dus ik vermoed keelontsteking, maar verder merken we niets aan haar.

Arghh, ik ben 1 randje van mijn rug vanmiddag vergeten in te smeren. En dat is nu dus rood. 1 van die kleine ergenissen waar ik zo van kan balen (ik haat verbranden en zonnebrand factor 50 is mijn grootste vriend).
Ik moet ineens denken aan hoe Anky vorig jaar met Maby over de camping ging met piepende wagen . Hoop dat het dit jaar rustiger is haha.

Oh onhandige Sokman. Esman is daar gelukkig (na sturing) iets beter in geworden.

Ik ga slapen, ben er klaar mee voor vandaag. Trusten!
Kom alleen even hallo zeg (ik beloof beterschap dat ik ga bijlezen, maar weet nog niet wanneer )

Druk weekend gehad, niet eens zozeer dat we veel weg waren, maar we/ik moesten nog van alles regelen.

We hebben nu in ieder geval onze vakantiebestemming gevonden, en erg leuke camping aan de kust. Nu nog hopen op mooi weer.

En komende 2 weken op het werk erg druk, moet morgen al om 8 uur beginnen, dus man mag het spul de deur uitwerken morgen.

Ik ga vroeg naar bed, dus..

Zag wel in de gauwigheid dat Pammini d'r diploma heeft: gefeliciteerd!

en dat mini van Esmee ziek is, beterschap !

(sorry, het klinkt een beetje kortaf zo, maar zo is het niet bedoeld uiteraard)

Anky, veel plezier daar
Sokman is heelhuids teruggekomen (had z'n navigatie op 'vermijd snelweg' gezet) en we hebben net even lekker buiten gezeten.

Succes, Citro, met je drukke planning; hoop dat je de motivatie op kunt brengen....

trusten!
Wij zijn gisteren ook heelhuids teruggekomen. Heerlijke vakantie gehad. Ben ook wel blij om wieder thuis te zijn.

Ga nu wassen draaien.
En wij gaan zo weg, tot over 2 weken!
Fijne vakantie Nippo!
veel plezier Nippo! hoop dat Nipje 'in den vreemde' wel weet wat doorslapen inhoudt.

en fijn dat je weer heelhuids terugbent, Remma! en fijn dat de vakantie geslaagd was. Allemaal fijn dus.

had net ook iets leuks: schoonmaakster van buren kwam langs (buren zijn op vakantie) er was lekkage daar. Of ik kon helpen. Dus ik met 2 kinderen erheen; maar ik kon ook geen hoofdkraan vinden en ik had ook geen idee waar de pomp zat. Dus ik op zoek naar iemand die er wel verstand van heeft, maar aangezien iedereen op vakantie is, was niemand thuis. Gelukkig vond ik nog één knul die het probleem heeft opgelost en de schoonmaakster heeft de boel opgedweild. was wel een beetje stress.
Het regent, het regent, de pannen worden nat .

Naar welke camping ga je Citronella?

Nippo, veel plezier! Remma, welkom terug!

Ohh, ik lag net zo lekker bijna te slapen met Ot en Sien op het grote bed. Maar Maby dacht er anders over .
Wat een ervaring Sok. Wel fijn dat de schoonmaakster er was, anders waren de buren vast minder blij...

Te laat, maar veel plezier Nippo!

Remma weer gezellig thuis. Was al weg gewerkt

Hebben jullie het leuk gehad, vertel vertel!

Esman heeft een nieuwe zakelijke mobiel, met internet. En wat doet hij eerst...een ringtone uitzoeken. Wij zijn toch zó anders op sommige momenten .

Mini is verder niet ziek geworden, dus de hele bups gewoon naar kdv en bso. Nu spullen klaar leggen voor het zwemmen van morgen. Ben benieuwd of ze mee gaan, als puntje bij paaltje komt. Ik hoop het wel haha.
Ik zet het wel even in de AK Anky (of kan je daar niet bij vanaf je vakantieadres?)

Ook te laat om Nippo veel plezier te wensen, maar alsnog, fijne vakantie!!

Ik heb Pammie's boek van het weekend ook gekocht, heb pas een klein stukje gelezen, maar ik denk dat we er wel mee vooruit kunnen. Ben vanavond meteen gaan oefenen, en er kwam me toch een partij emoties uit dat kind. Man dacht meteen dat ik wel erg begripvol was, dat het op een gegeven moment wel genoeg is omdat ze er anders in blijft hangen, maar we zien wel, eerst boek maar eens verder lezen, deze vraag zal ook vast wel behandeld worden. Ik denk dat het wel heel goed is op een manier met haar om te gaan dat ze merkt dat ze van alles mag voelen, dat wij het niet proberen te bagatelliseren of ontkennen, en dan maar eens zien of wij haar kunnen helpen of dat ze het zelf misschien kan om die gevoelens in de juiste banen te leiden. Kortom, goed boek, denk ik.

Remma, welkom terug!! Dacht al dat ik je gisterenavond op msn zag verschijnen, maar ik denk dat klopt niet want je bent op vakantie.

Tjee Sok, lekkere toestand met die waterleiding.

Limoen heeft trouwens weer oorpijn, mocht er niet eens haar nachthemd overheen doen vanavond. vorige week ook al een keer een prutoor dus ik hoopte dat zde zooi er wel uit was inmiddels, met buisjes zou het er toch uit moeten kunnen, maar nu zag ik geen prut en wel oorpijn, dus dat is niet goed denk ik..

Goede reden om Sien veel ijsjes te laten eten Anky, het is toch vakantie. Ik hoop dat ze snel opknapt.
Zo, ik zit. A-man is fietsen, kinderen liggen op 1 oor en ik heb me voorgenomen vanavond niets meer te ondernemen. Vandaag een hoop regen, maar vanavond ineens weer lekker weer. Ot en Sien hebben dus de hele avond nog in de speeltuin gespeeld (heerlijk dat ze nu de leeftijd hebben dat ze zonder mij of A-man naar de speeltuin kunnen lopen of fietsen en daar lekker kunnen spelen, ik verheug me nu al op later als Maby dat ook kan).

Lachen trouwens, als echte kruk, kan ik me elke keer weer verbazen over de gymnastiekvermogens van mijn kinderen: handstand overslag, apenhang, in touwen klimmen enzovoorts. Ze hebben het vast niet van mij geërfd .

Haha Esmee, ik moet ook nog regelmatig aan vorig jaar en krakende/piepende buggy denken. En dan ook nog midden in de nacht Maby een fruithap voeren omdat ik het vertikte om haar 's nachts aan te leggen (ik had het toen he-le-maal gehad met de nachtvoedingen).

Sokje, wat een verhaal zeg. Bah, lekkage als je niet thuis bent is een echt nachtmerrie.

Remma, hoe was het nou? Ik ben benieuwd!

Ah, volgens mij komt A-man thuis. Ik ga zo meteen dus voor de verandering maar weer eens aan de wijn (A-man aan de Palm, maar ik vind bier tegenwoordig niet meer zo lekker geloof ik).
Ik zal eens kijken of ik in de AK kan komen Citronella. Ik zit nu op laptop van A-man met Explorer en daar zou het mee moeten lukken (FF lukt op de een of andere manier echt niet).
Hoi Ank, alles goed daar? Zullen we na onze vakanties weer eens mailen? Ben benieuwd naar je dolle trio :-)

Citro, zou jij mij ook titel van boek kunnen doorgeven? Mijn vriendin heeft ook een meisje met sterke wil en is soms ook even gewoon moe van de strijd, lijkt mij ook wel een boek voor haar.

Elessie, ben je al naar de MM film geweest?
Nou, alle wassen zijn nog niet gedraaid, pff, ben eerder verder van huis met die was omdat we vanmiddag met strak blauwe lucht weg gingen, was hing buiten, en het dus ineens toch betrok en ging regenen. Grr.

Vakantie was ontspannen, leuk. We zaten in de bergen, helemaal goed. We hebben gerodeld, men wat is dat leuk zeg. Er was een erg lange baan in de buurt, van 3 kilometer met 27 bochten ( ze waren genummerd, vandaar). Je ging met een skilift omhoog, prachtig uitzicht.

Veel gezwommen, want als de zon scheen dan was het meteen erg heet. We zijn nog naar een waterval geweest waar ze trappen naast hadden gemaakt, met bruggetjes van links naar rechts voor de waterval langs zodat je het water bijna aan kon raken. Erg mooi, alleen jammer dat je ook weer omhoog moet klimmen na die tijd

Op een regenachtige dag zijn we naar een modeltreinhal geweest. Was vooral leuk voor de jongens, moeders en meis hebben gekoffieleut.

Verder vooral op en rond de camping toch wel, met kleine wandelingetjes. En nog eenkeer naar Freiburg geweest maar das gewoon een stad met een h & m en een vero moda en enz.

En nu weer terug. En is oudste naar de camping waar mijn moeder staat met mijn tante. En zijn wij druk bezig alles op te ruimen. Daarnaast moet de vide nog verbouwd worden, want ik wil/moet een grote bureau.

Lekker is dat he Anky, als de kinderen zelfstandig naar speeltuin kunnen. Wij hadden dat dit jaar voor het eerst, vorig jaar vertrouwde ik mini nog net niet, maar man, wat heerlijk om bij de tent te kunnen blijven zitten met je boek terwijl ze naar de speeltuin gaan, of naar de wc, of de campingbaas (omgedoopt tot kees kemping) pesten.

Grappig, ik heb het ook gehad met bier, alleen een ijskoud witbiertje met citroen vind ik op een warme dag lekker, maar verder liever wijn: rood of rosé.

Wat een toestand met dat water Sokje. Arme schoonmaakster ook.

Hopelijk slaapt ze wel goed dan met de oorpijn, Citro. Je zou het niet verwachten als ze buisjes hebben, maar toevallig sprak ik vanmiddag met mijn tante daarover en mijn neefje had het ook nog altijd tijdens de buisjesperiode. Neefje is inmiddels aan zijn derde paar toe. Pfff.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven