Dingen die je echt niet snapt
dinsdag 14 april 2026 om 17:51
Waarom malen mensen hun kruiden uit een potje? Bijvoorbeeld peper of kaneel? Als je het maalt komt het er toch als poeder uit, waarom koop je dan niet meteen gemalen kruiden?
Heeft iemand hier een antwoord op en wat zijn daarnaast dingen die jullie niet snappen waar een ander misschien antwoord op heeft?
Heeft iemand hier een antwoord op en wat zijn daarnaast dingen die jullie niet snappen waar een ander misschien antwoord op heeft?
woensdag 20 mei 2026 om 20:43
Om te kotsen. En ik begrijp ook zo niet hoe dit een grap zou moeten zijn.
woensdag 20 mei 2026 om 23:01
Idioot!Lady*Voldemort schreef: ↑20-05-2026 20:42Ik heb in het klein eens zoiets meegemaakt. Was een cavia die na een verjaardagsfeestje bij de buren daar ineens voor de deur stond, met hok en voerbakjes en al. In de kou. Dus ik aanbellen, en ze wisten zogenaamd van niks. En ik kon die cavia ook niet hebben, want ik hield er een nogal jachtlustige kat op na. Dus affijn, ik die cavia naar binnen halen, kat naar buiten, dierenwinkel bellen (de stickers van die winkel zaten nog op de voerbakjes), en ja hoor ik mocht de cavia terug komen brengen. Oh nee, toch niet, want toen ik aankwam met de hele santekraam wilden ze hem ineens toch niet terugnemen. En toen ben ik ontploft. Affijn uiteindelijk heb ik het arme beest meegegeven aan een mevrouw die toch al piepte van de huisdieren en is het allemaal nog goed gekomen (hoop ik), maar wat zit er in zulke mensen hun hoofd zeg.
donderdag 21 mei 2026 om 07:33
In mijn geval lijkt het dan dus echt out of the blue. Het gebeurt hooguit eens per drie jaar denk ik. Een voorbeeld, ik heb plotseling een heldere herinnering aan de kleur en het patroon van een deur in een land ver weg waar ik 22 jaar geleden op vakantie was. Terwijl ik daar al die jaren nooit meer aan heb gedacht. Ik zoek dan alles af waar dat in mijn brein mogelijk op dat moment vandaan is gekomen. Ik zie werkelijk nergens een link mee, geen gevoel, geluid, beeld.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in