Entertainment alle pijlers

Daten in een Dorp op Texel (BNNVARA)

25-05-2026 20:56 170 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwe datingshow.

4 mannen op Texel worden aan de vrouw gebracht.
Nu al veel ongemakkelijke momenten tijdens het speeddaten

Wie kijkt ook?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Lijkt me heerlijke tv! Wanneer/hoe laat/welke zender?
You'll never feel ready cause ready is not a feeling, it is a decision.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucy schreef:
25-05-2026 21:19
Lijkt me heerlijke tv! Wanneer/hoe laat/welke zender?
Maandag NPO3 20.30
Alle afleveringen staan ook op NPOstart zie ik net
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ga ik ergens deze week bijkijken!
You'll never feel ready cause ready is not a feeling, it is a decision.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik kijk. Geïnteresseerd in de eilanden, maar lijkt me ook een leuk programma. Kon me niet direct voorstellen hoe het daten zelf zou gaan, maar vond het wel goed georganiseerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben net aan het kijken, het lijkt me leuk. Mooie locatie ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
En Emma presenteert het leuk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk !
En niet zo lang uitgerekt want elke dag een aflevering dus binnen 2 weken is alles al duidelijk.
Niet alleen speed daten maar ook speed kijken 😁
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik*ben*ik schreef:
26-05-2026 07:37
Leuk !
En niet zo lang uitgerekt want elke dag een aflevering dus binnen 2 weken is alles al duidelijk.
Niet alleen speed daten maar ook speed kijken 😁
Ik ben al klaar met kijken. Dankzij Npostart.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijne televisie hoor :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben heel nieuwsgierig door jullie :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
26-05-2026 11:54
Ik ben al klaar met kijken. Dankzij Npostart.
Ja ook dat kan !
Bij BZV kon dat bv niet..ik twijfel nog of ik ga streamen of 2 weken het geduld kan opbrengen.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Ooooooh dat klinkt leuk! Als mijn boek uit is heb ik weer tijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
O, ik kan doorkijken?

Verleiding...

Beetje bzv, maar dan 1 groep voor 4 mannen waar je je kansen kunt spreiden.

Als ii man was en een vrouw had 3 of 4 stickers... zou ik deze niet uitkiezen denk ik :P
You'll never feel ready cause ready is not a feeling, it is a decision.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga gewoon dagelijks kijken. Hopelijk krijgen we geen spoilers :daisy: 5
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben het inmiddels aan het kijken, leuk! Veel te heet om iets productiefs te doen. Maar hmm volgens mij heeft er eentje toch wel een aardig alcoolprobleem o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook aan het kijken :) jammer dat er niet meer gepost wordt over dit programma hier :-D ik ben nu bij aflevering 3.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi, ik kijk nu: de tv uitzending. Net tot de helft teruggekeken van gisteren. Ik heb niet het gevoel veel gemist te hebben. Groen tuintje je bent nog niet zover dacht ik? Ik moet dus niet gaan spoileren nu. Jammer, want dan kan ik geen commentaar geven nu.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maris_90 schreef:
27-05-2026 16:48
Ik ben het inmiddels aan het kijken, leuk! Veel te heet om iets productiefs te doen. Maar hmm volgens mij heeft er eentje toch wel een aardig alcoolprobleem o_o
Als je Marc bedoelt?
Hij is niet dronken, maar stottert
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Mark vind ik wel de leukste, ondanks dat hij stottert. Een van de vrouwen zei in een van de voorgaande afleveringen zelfs dat ze het stotteren leuk vond. Apart vond ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen spoiler: een van de dames zegt steeds (over een actie van een van de andere vrouwen): daar vind ik wat van.

Negatief die vrouw. Jaloers denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heerlijke tv!
De mannen, tja… wel dapper om aan zoiets mee te doen! Jacco is wel sympathiek, Mike vind ik persoonlijk wel wat lomp en onhandig, het stotteren van Mark daar word ik helemaal zenuwachtig van, maar daar kan hij natuurlijk niks aan doen, ligt aan mij! Paul is wel een aardige vent en wat terughoudend.
Van de dames vind ik Danielle en Pernille leuke en knappe dames, Lieve en Kim ook.
En nog een aantal waar ik de naam niet van weet.
Jeltien vind ik ook bijzonder! Vrolijke meid die er gewoon voor gaat.
Die Daphne vind ik wel een heel bijzonder iemand.. ik word erg awkward van hoe zij doet en praat o_o

Wat ik echt heel cringe vond was ook dat wachtmoment en het gillen bij sommige vrouwen toen ze gebeld werden. Alsof ze zaten te wachten op een boyband :hyper:

Ik kijk trouwens ook vooruit dus ik hoop niet te spoileren… en anders… :whip:
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hebt niet gespoilerd hoor VR26. Ik zal ook eens beter m'n best gaan doen om de namen van de dames te leren. Ik dacht: ik bespaar me die moeite nog even tot het eea wat uitgekristalliseerd is. 21 vrouwen vond ik een beetje veel.
Ik vond het wel opvallend dat een van de vrouwen, als vegetariër, toch garnalen en vis at. Om op die manier wat meer in de smaak te vallen bij een man, lijkt me niet slim.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
28-05-2026 20:50
Als je Marc bedoelt?
Hij is niet dronken, maar stottert
Ik heb het niet over het feit dat hij stottert. Wel dat hij zegt dat hij regelmatig alcohol neemt om minder te stotteren. En dat is niet regelmatig maar iedere date!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het echt een hele fijne serie om te kijken. Wel bijzonder dat sommigen met wel 3 mannen gaan speeddaten. Ik zou er max 2 kiezen vooraf.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven