Durf te vragen deel 24
donderdag 28 mei 2026 om 00:05
Mijn vraag zou zijn , dat vraag ik me altijd af, als ik in een openbare plek op het toilet kom en er zijn bijv 6 toiletten naast elkaar, dan vraag ik me af; welke toilet wordt nou het vaakste gebruikt? De achterste voor de poepers? Of pak je dan juist de eerste, omdat niemand dat verwacht. Of de tweede, minder opvallend.
En terwijl ik de opties doorneem over wat mijn inschatting is en hoe je zo iets nou zou kunnen meten, (tellertjes op de deur of door interviews) vraag ik me af; ben ik de enige die die zich dit afvraagt?
Dus mijn vraag is: vraag jij jezelf “dit” soort dingen ook af?
(Dit = de psychologische logica achter openbaar toilet gebruik)
En terwijl ik de opties doorneem over wat mijn inschatting is en hoe je zo iets nou zou kunnen meten, (tellertjes op de deur of door interviews) vraag ik me af; ben ik de enige die die zich dit afvraagt?
Dus mijn vraag is: vraag jij jezelf “dit” soort dingen ook af?
(Dit = de psychologische logica achter openbaar toilet gebruik)
donderdag 28 mei 2026 om 21:51
Soms door een powernap. Maar eigenlijk laad ik dan niet meer op. Na een drukke dag vind het vooral fijn als ik in de avond niets meer “moet” , rustig aan kan doen en daarna een goede nachtrust. De volgende dag ben ik weer opgeladen.
Rijden er in jouw buurt soms ook van die malloten door de wijk met zo’n herrie makende cross Motor?
Rijden er in jouw buurt soms ook van die malloten door de wijk met zo’n herrie makende cross Motor?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in