Durf te vragen deel 24
maandag 25 mei 2026 om 15:26
Schoenen: Ik heb niet 1 merk schoenen. Allemaal verschillende soorten.
BBQ: salades en gegrilde groenten
Als jij post krijgt voor iemand anders in jouw brievenbus en die post oogt “spannend” (iets van politie, justitie, bankzaken, whatever) gaat het het dan ongeopend naar de betreffende persoon, of geopend met “vele malen excuses omdat je echt niet had gezien dat het niet voor jou was” ?
BBQ: salades en gegrilde groenten
Als jij post krijgt voor iemand anders in jouw brievenbus en die post oogt “spannend” (iets van politie, justitie, bankzaken, whatever) gaat het het dan ongeopend naar de betreffende persoon, of geopend met “vele malen excuses omdat je echt niet had gezien dat het niet voor jou was” ?
maandag 25 mei 2026 om 16:28
maandag 25 mei 2026 om 17:02
Ja vrij veel. Functioneel is gereedschap van mijn vader. Niet stuk te krijgen dus dat gaat later ook weer door naar mijn kinderen.
Mooi is een set antieke vazen van geblazen glas die ik zelf heb aangeschaft.
En in de categorie "ik heb ook geen flauw idee waarom" is de halve inboedel van mijn grootmoeder hier ooit geparkeerd "want jij hebt ruimte". Dus als er nog iemand verlegen zit om een ingelijst portret van een brandweercommandant uit 1920 geef alsjeblieft een gil!
Ga je met deze hitte 's avonds naar buiten om af te koelen of is al je energie dan al opgebrand? En als je gaat: wat is dan de activiteit?
Mooi is een set antieke vazen van geblazen glas die ik zelf heb aangeschaft.
En in de categorie "ik heb ook geen flauw idee waarom" is de halve inboedel van mijn grootmoeder hier ooit geparkeerd "want jij hebt ruimte". Dus als er nog iemand verlegen zit om een ingelijst portret van een brandweercommandant uit 1920 geef alsjeblieft een gil!
Ga je met deze hitte 's avonds naar buiten om af te koelen of is al je energie dan al opgebrand? En als je gaat: wat is dan de activiteit?
maandag 25 mei 2026 om 17:28
Nee dat is hier meteen dood. Wel potplanten en bomen.Grasgevoerd schreef: ↑25-05-2026 17:17Allebei. Ik heb chronische pijn en een warme douche verzacht.
En in de zomer met deze temperaturen vind ik het ook gewoon lekker fris.
Heb jij gras in je tuin?
Tuinier jij graag
maandag 25 mei 2026 om 18:52
SinPermiso schreef: ↑25-05-2026 17:02
Het is nu 24,5 graden in mijn woonkamer.
En bij jou?
maandag 25 mei 2026 om 21:47
Koffie en pindakaas toevallig wel. Maar dat zijn 1 van de weinige dingen. Koffie omdat ik die van Perla (bonen) lekker vindt en ze zijn regelmatig in de bonus. Mijn zoontje at als peuter (2-3) altijd pindakaas, maar alleen Calvé. Als ik een goedkopie kocht; “lust ik niet”. Verder koop ik vooral bonus/aanbieding.
Hoeveel dagen weet jij nu al vooruit wat je gaat eten?
Hoeveel dagen weet jij nu al vooruit wat je gaat eten?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in