Daten in een Dorp op Texel (BNNVARA)
dinsdag 26 mei 2026 om 11:54
dinsdag 26 mei 2026 om 12:57
dinsdag 26 mei 2026 om 15:37
donderdag 28 mei 2026 om 20:42
donderdag 28 mei 2026 om 20:50
donderdag 28 mei 2026 om 21:18
Heerlijke tv!
De mannen, tja… wel dapper om aan zoiets mee te doen! Jacco is wel sympathiek, Mike vind ik persoonlijk wel wat lomp en onhandig, het stotteren van Mark daar word ik helemaal zenuwachtig van, maar daar kan hij natuurlijk niks aan doen, ligt aan mij! Paul is wel een aardige vent en wat terughoudend.
Van de dames vind ik Danielle en Pernille leuke en knappe dames, Lieve en Kim ook.
En nog een aantal waar ik de naam niet van weet.
Jeltien vind ik ook bijzonder! Vrolijke meid die er gewoon voor gaat.
Die Daphne vind ik wel een heel bijzonder iemand.. ik word erg awkward van hoe zij doet en praat
Wat ik echt heel cringe vond was ook dat wachtmoment en het gillen bij sommige vrouwen toen ze gebeld werden. Alsof ze zaten te wachten op een boyband
Ik kijk trouwens ook vooruit dus ik hoop niet te spoileren… en anders…
De mannen, tja… wel dapper om aan zoiets mee te doen! Jacco is wel sympathiek, Mike vind ik persoonlijk wel wat lomp en onhandig, het stotteren van Mark daar word ik helemaal zenuwachtig van, maar daar kan hij natuurlijk niks aan doen, ligt aan mij! Paul is wel een aardige vent en wat terughoudend.
Van de dames vind ik Danielle en Pernille leuke en knappe dames, Lieve en Kim ook.
En nog een aantal waar ik de naam niet van weet.
Jeltien vind ik ook bijzonder! Vrolijke meid die er gewoon voor gaat.
Die Daphne vind ik wel een heel bijzonder iemand.. ik word erg awkward van hoe zij doet en praat
Wat ik echt heel cringe vond was ook dat wachtmoment en het gillen bij sommige vrouwen toen ze gebeld werden. Alsof ze zaten te wachten op een boyband
Ik kijk trouwens ook vooruit dus ik hoop niet te spoileren… en anders…
donderdag 28 mei 2026 om 21:46
Je hebt niet gespoilerd hoor VR26. Ik zal ook eens beter m'n best gaan doen om de namen van de dames te leren. Ik dacht: ik bespaar me die moeite nog even tot het eea wat uitgekristalliseerd is. 21 vrouwen vond ik een beetje veel.
Ik vond het wel opvallend dat een van de vrouwen, als vegetariër, toch garnalen en vis at. Om op die manier wat meer in de smaak te vallen bij een man, lijkt me niet slim.
Ik vond het wel opvallend dat een van de vrouwen, als vegetariër, toch garnalen en vis at. Om op die manier wat meer in de smaak te vallen bij een man, lijkt me niet slim.
vrijdag 29 mei 2026 om 09:56
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in