Gezondheid alle pijlers

Even van me afschrijven

05-06-2026 08:17 75 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Morgenavond zouden man en ik naar het afscheidsconcert van onze favoriete artiest gaan. Maandenlang naar uitgekeken en nu is man snipverkouden en wil hij niet gaan. Ook de paar dagen weg voor mijn verjaardag gaan niet door. We hadden deze op het laatste moment al een keer moeten verplaatsen en nu gaat het dus weer niet door. Ik baal zo ontzettend, was zo toe aan wat plezier en ontspanning, de laatste maanden waren zwaar en nu valt het allemaal weg.
Kun je niet met een vriendin of alleen naar het concert gaan?
Ik zou dat afscheidsconcert echt niet laten schieten, dus zoek iemand anders om mee te gaan of ga lekker alleen als dat kan.
Wat balen! Kun je zelf wel gaan naar het concert? Ik zou dat niet laten schieten, zeker niet als het een afscheidsconcert is.
Het is ook balen als iets waar je je enorm op hebt verheugd op het laatste moment niet doorgaat. Kun je niet met iemand anders naar het concert? Dan kun je daar in elk geval wel naartoe.
Ik zou alleen gaan, zowel het concert als de dagen weg.
Wat suf van je man trouwens.
Inderdaad, je kunt absoluut niet alleen of met een ander naar een concert gaan. Alles moet binnen de relatie plaatsvinden tenslotte! Wat ben je buiten een relatie?

Je man is ernstig ziek, en jij denkt aan je eigen vakantie! Snipverkouden tenslotte, gigantische hoofdpijn! Je moet zware medicatie nemen zoals paracetamol om hiervan te genezen!
Suf inderdaad ja, te meer omdat ik het al aan zag komen en al ruim op tijd gezegd begin met je hooikoortsmedicatie en wat extra vitaminen en zo maar nee hoor, niet doen.
Zitten jullie soms aan elkaar vastgeplakt? Wat een onzin om niet te gaan. Vast wel een buurman of vrouw, vriendin, familielid enz. enz. die het ook leuk vindt om te gaan. En anders ga je gewoon alleen.
Ik ben qua vervoer afhankelijk van mijn man en het is te ver weg om met het ov te gaan. Ik heb al verschillende mensen gevraagd maar die hebben al plannen of geen zin.
Lekker zelf gaan.
Ja minder leuk, maar toch zonde als je dat concert mist?
En wat precies houdt je tegen om zelf te gaan? Je bent neem ik aan ruim volwassen en niet vastgegroeid aan je man?
RememberTheGoodTimes schreef:
05-06-2026 08:45
Ik ben qua vervoer afhankelijk van mijn man en het is te ver weg om met het ov te gaan. Ik heb al verschillende mensen gevraagd maar die hebben al plannen of geen zin.

Dan brengt je man je, gaat hij op de parkeerplaats bij McDonald‘s zitten/liggen snotteren in de auto en als het concert klaar is bel je hem en komt hij je weer halen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben slechtziend en in dit geval voel ik me niet zeker genoeg om de reis van Ameland naar de randstad alleen te ondernemen.

Waren de dagen weg gecombineerd met het concert?

Misschien wil iemand hier wel mee, in ieder geval naar het concert, die bij jou in de buurt woont?

Om welke artiest gaat het?
Nee de dagen weg waren los van het concert, we zouden maandag vertrekken.
Wat ontzettend balen To! Hopelijk lukt het je om iemand te vinden om mee te gaan. In elk geval naar het concert.
Misschien hier een oproep plaatsen? Of is dat een rare gedachte :$ ?
Voor iedereen een groene tuin
LiquidoNarcotic schreef:
05-06-2026 08:51
Waren de dagen weg gecombineerd met het concert?

Misschien wil iemand hier wel mee, in ieder geval naar het concert, die bij jou in de buurt woont?

Om welke artiest gaat het?
Als er hier iemand is die mee wil, ik sta er voor open. Het gaat om het afscheidsconcert van Thomas Tol.
Dan neem je toch een hotel of B&B zodat je na het concert niet meer met het ov terug hoeft? Kennissen of vrienden waar je een nachtje kunt crashen?
Ik snap dat je baalt en ik vind je man een slappe dramaqueen maar als je echt zo graag wil, dan ga je.
Ik ben ook best vergroeid met die van mij maar als ik zó graag zou willen zou ik zonder hem gaan, zijn afschuwelijke vreselijke verkoudheid die hem aan huis gebonden houdt zou me daar niet van weerhouden.

*ah, dat je slechtziend bent verandert de zaak natuurlijk wel enigszins
Natsuro schreef:
05-06-2026 08:40
Inderdaad, je kunt absoluut niet alleen of met een ander naar een concert gaan. Alles moet binnen de relatie plaatsvinden tenslotte! Wat ben je buiten een relatie?

Je man is ernstig ziek, en jij denkt aan je eigen vakantie! Snipverkouden tenslotte, gigantische hoofdpijn! Je moet zware medicatie nemen zoals paracetamol om hiervan te genezen!
Wat een vooringenomen reactie. Wat denk je bij te dragen?
Ik ben slechtziend en in dit geval voel ik me niet zeker genoeg om de reis van Ameland naar de randstad alleen te ondernemen.

Misschien weinig andere bewoners van Ameland op dit forum maar vast een paar gezellige Friezen die je van de boot willen oppikken en met je mee gaan! Ik zeg doe een oproepje!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Pamflet schreef:
05-06-2026 09:11
Wat een vooringenomen reactie. Wat denk je bij te dragen?
Deze snap ik wel, even lekker relativeren. Idd probeer voor het concert iemand anders mee te vinden.
Als die paar dagen weg pas maandag is dan zal de ergste verkoudheid toch wel voorbij zijn.
Kan hij daar lekker uitsnotteren.
We are in a bit of a pickle here . . .
Taxi! It's worth it!
Kan je man je van Ameland naar het vaste land brengen dat je daar op een taxi stapt?

Also, kan hij je niet brengen dat hij in de auto wacht als hij te verkouden is om de hele avond te staan? Met een verkoudheid kan je wel autorijden toch? Of dat je een hotel o.i.d vlakbij boekt, dat hij je brengt en dan naar het hotel gaat en je terug oppikt en dan lekker slapen in het hotel.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven