Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Waggelen noem ik dat
haha, just as good, i'd say
Wat zijn jullie allemaal bevallig met al die krampen en verlies van "vloeistoffen" enzo.... Vrijdag ben ik 37 weken, tot die tijd ga ik sowieso niets doen op beval-gebied. Bij Zeun wachtte ik tot 39 weken en 5 dagen voor ik in actie kwam. Wie weet ben ik dit keer weer zo stipt.....

Speaking of bevallig.... ik vind dat Rebbel meldplicht heeft sinds dat slijmprop-verhaal. Dus Rebbel?

Oke; wie herkent dit: Enorme spierpijnachtige pijn in het midden van je rug (bij ruggegraat) ter hoogte van je BH-bandje. Wordt vooral erg als je gaat forummen ofzo... Anyone?
quote:mmomo schreef op 27 juli 2009 @ 19:10:

Wat zijn jullie allemaal bevallig met al die krampen en verlies van "vloeistoffen" enzo.... Vrijdag ben ik 37 weken, tot die tijd ga ik sowieso niets doen op beval-gebied. Bij Zeun wachtte ik tot 39 weken en 5 dagen voor ik in actie kwam. Wie weet ben ik dit keer weer zo stipt.....

Speaking of bevallig.... ik vind dat Rebbel meldplicht heeft sinds dat slijmprop-verhaal. Dus Rebbel?

Oke; wie herkent dit: Enorme spierpijnachtige pijn in het midden van je rug (bij je ruggegraat) ter hoogte van je BH-bandje. Wordt vooral erg als je gaat forummen ofzo... Anyone?
Ik kan de bekkenpijn van lijstje halen want over en vk dacht dat het wel goed zat. Geloof dat jij Mmomo er eentje op kan zetten hihi . Ken je pijntje niet, zit je wel goed rechtop?

Aapje dat was wel even schrikken dus! Moet je nog een keer naar het zh of ben je nu gewoon weer bij vk? Dat is inderdaad irri dat je niet voorgelicht wordt over FV. Het viel mij op toen Nesta geboren werd dat de reclame's van flesvoeding altijd pas vanaf 6 maanden (2) laten zien. Toen kwam ik achter het protocol. Wil Vk je ook niet helpen? Streepjes nu niet maar wel van Nesta, vind verschrikkelijk . Je doet er niets aan. Rondom navel is nog mooi, kan je er later zonnetje om heen tenenen .

Ik begreep laatst van onze vk dat ze hier vanaf dag 1 kindjeweer op rug wilen laten liggen ipv na 2 weken. Is er volgens mij nog niet officieel door. Plat achterhoofdje voorkom je niet met 2 weken op zij leggen. Nesta heeft helmpje gehad voor plat achterhoofd maar kwam door bevalling en daardoor voorkeurshouding. Ze kunnen nog niet goed hoofdje draaien waardoor het link kan zijn als ze moeten spugen en op rug liggen. Nesta hier hier anderhalve maand op onze kamer gelegen daarna voor beide relaxter op eigen kamer.

Inad wat lief van je zus en fijn idee dat kinders daar heen kunnen. Gek idee ook niet of niet? Ik durf het niet aan om het goed te regelen. Ga het natuurlijk doen maar voelt zo dubbel.

Aruba jij ook al onrustig. Doe maar rustig aan dan...nog even.

Elyana zo rond e 40 weken gaat het dus waarschijnlijk gebeuren. Gaat echt snel allemaal.

Vandaag even gevraagd aan vk over erfelijkheid en aantal weken zwanger. Is nooit wetenschappelijk aangetoond maar lijkt wel verband in te zitten vooral als kind al een keer eerder of later is gekomen zie je dat bij 2de ook vaker. Star we gaan gewoon de 42 weken weer halen

Vandaag dus vk, alles goed en kindje niet ingedaald dus vorige week geen indalingsweeen gehad. Alles groeit goed!

Voor de rest ben ik echt kwijt, iedereen haaaaaaaaaai!
Dier, qua erfelijkheid bedoel je ook van moeder op dochter?
quote:mmomo schreef op 27 juli 2009 @ 19:10:

Oke; wie herkent dit: Enorme spierpijnachtige pijn in het midden van je rug (bij ruggegraat) ter hoogte van je BH-bandje. Wordt vooral erg als je gaat forummen ofzo... Anyone? Ingebouwde zelfbescherming?
Aaaaaaaaaaaargh nee toch Dier? Jammer dat jouw vk het met de mijne eens was. Zucht. Dat soort verhalen wil ik niet horen, grmbl
quote:Star schreef op 27 juli 2009 @ 11:55:

[...]

Schiet gewoon eens op, er moet iemand het startsein geven

Ik heb het gevoel dat ondanks niet zo'n grote buik, het wel een grote baby is. Mijn buik voelt gewoon echt helemaal vol, kind kan geen kant meer op

Herkenbaar

Hier ook bescheiden buik en wel grote baby, ook volgens laatste (pret)echo en meeting door verloskundige

En gek idee, kan zijn dat Ely al bevalt terwijl ik nog niet eens met verlof ben, grappig

Chica was 8 dagen "te laat", dus ga uit van weer bevalling na uitgerekende datum hier.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik weet echt niet meer wat er geschreven is allemaal en heb t echt net gelezen, erg he?

Oja, ik wist meteen zonder terug te kijken wat voor motto Ely had toen ik Staropmerking over gefluit las, dat is wel belangrijk

En Aapje, jee schrikken, gelukkig dus geen vruchtwater!

Ik zou echt niet met 37 weken al willen bevallen want los van niet zo goed voor kindje ben je dan groot deel van je verlof gewoon kwijt (ik ga dus voor "te laat" bevallen, dan extra verlof ) en moet je aan t werk terwijl je baby nog niet zo stevig is als wanneer ze langer blijven zitten. Bij Chica was ik nog wel ongeduldig, want eerste kind (volgens mij willen op Pauwie na ook alleen de 1e x moeders vroeg bevallen ), maar nu heb ik zoiets van hoe later (nouja, binnen 2 weken overtijd dan) hoe beter.

Erfelijkheidsgebeuren is er niet toch? Voor zover ik weet/gelezen heb. Mijn moeder beviel elke keer vroeg en mijn zussen en ik zijn allemaal langdraagsters, vooral oudste zus.
Oja, er komen flarden posts binnen/terug

Vis, om bakje Ik ga gewoon aan de lotiondoekjes, wel beetje goede en niet allergoedkoopste.

Hier inderdaad ook advies van 1e zes maanden bij je op de kamer. Net als Star ga ik voor minstens een jaar. Chica heeft (ook vanwege omstandigheden) ruim 2 jaar bij me in bed geslapen. (en slaapt nu prima zelfstandig dus geloof niets van opmerkingen als: als je ze bij je in bed laat krijg je ze er nooit meer uit )
En nu zit het liedje ook in jouw hoofd Inad?

Ik wil ook echt wel vroeg bevallen hoor Inad, al weet ik wel bijna zeker dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn en er dus van zou 'moeten' genieten. Maar ben veel te nieuwsgierig en ook wel anxious dat alles goed blijft gaan enzo.
Maar niet met 37 weken al toch?

Nee, ehm, nog niet (liedje), maar IEr speelt nu gitaar dus dat scheelt. Enne, hoop ook niet dat het wel gebeurt, want men wat een irritant liedje
De film is wel geweldig grappig. Vind ik dan

37 weken wel aan de vroege kant, maar vanaf 38 vind ik het niet erg hoor.

Zo. Lamp voor babykamer ook binnen. Weer iets van mijn lijstje af
Maar dan heb je maar 14 weken verlof. Dat vind ik echt zuigen.

Doe eens lampenplaatje

Deze. Kamer is groen en geel en met zonnetje aan het plafond en libelles in de lucht wordt het vast een heel zomers geheel
Wat lief
Ja het wordt een heel lief, braaf, goedslapend kind

Met nooit krampjes zeker?
Dat vind ik nog niet het ergste. Het slapen is het belangrijkste
Chica ook zo gek op jouw buik trouwens? Ceetje heeft nu zelf een baby in haar buik en hij komt met Christmas
Hoezo heb je dan maar 14 weken verlof. Je hebt toch altijd minimaal 16 weken? Of heb ik nou echt 8 maanden mijn hoofd in het zand gestoken?

Nog even gecheckt bij Postbus51:

Baby te vroeg geboren

U bent zes weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum gestopt met werken. Uw baby wordt een week te vroeg geboren. U heeft dan vijf weken zwangerschapsverlof en elf weken bevallingsverlof. In totaal heeft u dus zestien weken verlof.
Hey meiden, ben ik eindelijk weer.

Had niet veel de tijd om achter de laptop te kruipen. En jullie kletsen zoveel hier af, dat ik het ff niet bij kan houden…

Rebbel, wat bedoel je met een tijk om het waterbed heen?

Star, ik voel ze beide, mijn eigen ribben en die van mijn dochter.

Leuke buikfoto op Hyves.

Dat was wel ff spannend zeg Aapje. Gelukkig waren je vliezen nog niet gebroken.

Hier gelukkig nog steeds geen zebra motiefje.

Dat je FV gaat geven, is dat gewoon jullie beslissing, of kan dat om andere redenen niet?

(dat begrijp ik althans een beetje uit je verhaal)

Momo, kan je helaas niet verder helpen met spierpijn achtige gevoel in je rug.

Bij mijn profielfoto op Hyves zie je de laatst gemaakte foto van mij en mijn buik.

Bij de vlos was vorige week alles goed. Lag nog steeds in stuit, maar geven het nog tot 36 weken de tijd om te draaien.

Vrijdag weer een jaartje ouder geworden. Was een leuke dag. ’s Avonds met z’n tweetjes naar de Mac gegaan (jammie) en naar Harry Potter.

Na een druk weekend kom ik nu weer een beetje bij.

Zaterdagavond kwamen alle vrienden langs en zondag overdag mijn familie. (open huis en verjaardag)

Ben gelukkig veel geholpen door een aantal mensen, maar toch is het ff heavy.

Waren gisteravond ook echt kapoet.

Vandaag rustig aan gedaan. Lekker gezwommen en ff bij een bruiloft geweest. Van een meid die ik van de opleiding ken.

Met de kleine meid in mijn buik gaat het volgens mij prima. Ze beweegt zich er goed op los, maar denk nog steeds dat ze in stuit ligt.

Vriendin had dat ook en haar dochter is ook niet meer gaan draaien. Ben benieuwd…

Heb van het weekend zoveel geld gehad dat we een Bloom kinderstoel kunnen kopen!

Helemaal happy. Vooral Vent vond hem gaaf en kunnen hem nu gaan halen.

Helaas wel veel last gekregen van mijn bekken. Loop nu ook echt te waggelen.

En ook veel last bij het draaien in bed. (slapen gaat hier ook nog steeds ruk)

Ik hoop vanaf nu het weer een beetje bij te houden hier en weer op iedereen te reageren. Dikke kus voor jullie allemaal!
Hey meiden, ben ik eindelijk weer.

Had niet veel de tijd om achter de laptop te kruipen. En jullie kletsen zoveel hier af, dat ik het ff niet bij kan houden…

Rebbel, wat bedoel je met een tijk om het waterbed heen?

Star, ik voel ze beide, mijn eigen ribben en die van mijn dochter.

Leuke buikfoto op Hyves.

Dat was wel ff spannend zeg Aapje. Gelukkig waren je vliezen nog niet gebroken.

Hier gelukkig nog steeds geen zebra motiefje.

Dat je FV gaat geven, is dat gewoon jullie beslissing, of kan dat om andere redenen niet?

(dat begrijp ik althans een beetje uit je verhaal)

Momo, kan je helaas niet verder helpen met spierpijn achtige gevoel in je rug.

Bij mijn profielfoto op Hyves zie je de laatst gemaakte foto van mij en mijn buik.

Bij de vlos was vorige week alles goed. Lag nog steeds in stuit, maar geven het nog tot 36 weken de tijd om te draaien.

Vrijdag weer een jaartje ouder geworden. Was een leuke dag. ’s Avonds met z’n tweetjes naar de Mac gegaan (jammie) en naar Harry Potter.

Na een druk weekend kom ik nu weer een beetje bij.

Zaterdagavond kwamen alle vrienden langs en zondag overdag mijn familie. (open huis en verjaardag)

Ben gelukkig veel geholpen door een aantal mensen, maar toch is het ff heavy.

Waren gisteravond ook echt kapoet.

Vandaag rustig aan gedaan. Lekker gezwommen en ff bij een bruiloft geweest. Van een meid die ik van de opleiding ken.

Met de kleine meid in mijn buik gaat het volgens mij prima. Ze beweegt zich er goed op los, maar denk nog steeds dat ze in stuit ligt.

Vriendin had dat ook en haar dochter is ook niet meer gaan draaien. Ben benieuwd…

Heb van het weekend zoveel geld gehad dat we een Bloom kinderstoel kunnen kopen!

Helemaal happy. Vooral Vent vond hem gaaf en kunnen hem nu gaan halen.

Helaas wel veel last gekregen van mijn bekken. Loop nu ook echt te waggelen.

En ook veel last bij het draaien in bed. (slapen gaat hier ook nog steeds ruk)

Ik hoop vanaf nu het weer een beetje bij te houden hier en weer op iedereen te reageren. Dikke kus voor jullie allemaal!
Hmmm ik begreep 'm ook altijd anders hoor Aruba. Vanaf het moment dat kind geboren is, heb je, afhankelijk van wanneer je met verlof bent gegaan, of tien of twaalf weken.

Is dus niet zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven