Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
woensdag 17 juni 2026 om 13:34
woensdag 17 juni 2026 om 14:39
woensdag 17 juni 2026 om 14:58
woensdag 17 juni 2026 om 16:57
Wel eens anders gestemd en dat was voor toen in mijn ogen juist
Heb jij een testament?
@raccoon, zoals Hela zegt is het hier alleen als je 60 bent.
Jooppmans had vorig jaar gordelroos in zijn gezicht en oog, daar word je niet blij van. Dus we overwegen toch de dure vaccinatie zelf te gaan betalen...
Heb jij een testament?
@raccoon, zoals Hela zegt is het hier alleen als je 60 bent.
Jooppmans had vorig jaar gordelroos in zijn gezicht en oog, daar word je niet blij van. Dus we overwegen toch de dure vaccinatie zelf te gaan betalen...
woensdag 17 juni 2026 om 21:54
woensdag 17 juni 2026 om 22:15
huh? niet vanaf maar alleen 60jarigen? Wat is dit gek!
Ik lees mijn digitale krant en luister Volkskrant elke dagvia podcast, en kijk iedere dag journaal dat nergens over blijkt te gaan.
Paella, ja.
Ik heb geen testament. Ook geen kinderen. Ik weet van partner wat ie wil en hij van mij.
Heb jij een uitvaartmuziek vastgelegd?
Ik lees mijn digitale krant en luister Volkskrant elke dagvia podcast, en kijk iedere dag journaal dat nergens over blijkt te gaan.
Paella, ja.
Ik heb geen testament. Ook geen kinderen. Ik weet van partner wat ie wil en hij van mij.
Heb jij een uitvaartmuziek vastgelegd?
woensdag 17 juni 2026 om 22:17
ik hou niet van spellen. Als in kaarten. Vroeger vond ik bijvb Yahtzee, ganzenbord of levensweg leuk. Speel jijn nog spellen?ingelke_kepringelke schreef: ↑17-06-2026 21:54Ik heb een testament. Buiten dat heb ik wat wensen mbt de uitvaart op papier gezet. Maar ik vermoed dat man en kinderen tzt het papier niet weten te vinden. En dat is ook oké.
Wat is jouw favo gezelschapsspel?
(surry,ik heb 2 vragen open staan, kijk maar)
majadeb wijzigde dit bericht op 18-06-2026 23:02
1.39% gewijzigd
woensdag 17 juni 2026 om 22:24
Uitvaartmuziek; Niet officieel vastgelegd maar als ik een mooi nummer hoor zeg ik wel eens; deze mag op mijn uitvaart. Mijn dochter noemde ze laatst op, dus zij onthoudt dat.
Spellen; soms met vrienden een potje kaarten, soms met de kinderen een bordspel en op vakantie (ook met vrienden) elke dag.
Wanneer heb jij voor het laatst aangifte gedaan en waarom was dat?
Spellen; soms met vrienden een potje kaarten, soms met de kinderen een bordspel en op vakantie (ook met vrienden) elke dag.
Wanneer heb jij voor het laatst aangifte gedaan en waarom was dat?
woensdag 17 juni 2026 om 22:28
In 1999. Ik ben toen aangevallen door iemand met een mes.
Dit jaar heb ik een melding gemaakt van vandalisme. Ik mocht ook aangifte doen, maar er werd gelijk bij gezegd dat er geen bewijs was van de de dader en een aangifte dus weinig zin had. Maar melding maken was wel goed voor dossieropbouw.
Zeker in vroegere jaren, maakten mensen hier onderling nog wel eens contact IRL. Heb jij vriendschappen opgedaan via dit forum (of eventueel een ander forum)?
Dit jaar heb ik een melding gemaakt van vandalisme. Ik mocht ook aangifte doen, maar er werd gelijk bij gezegd dat er geen bewijs was van de de dader en een aangifte dus weinig zin had. Maar melding maken was wel goed voor dossieropbouw.
Zeker in vroegere jaren, maakten mensen hier onderling nog wel eens contact IRL. Heb jij vriendschappen opgedaan via dit forum (of eventueel een ander forum)?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in