Temperatuur in huis
donderdag 25 juni 2026 om 12:41
donderdag 25 juni 2026 om 13:39
donderdag 25 juni 2026 om 13:40
Ik volg dit topic niet, want ik ben té jaloers op mensen die er koel bij zitten (of zelfs airco hebben). 
Serieus, mijn leven in de zomer zou 100% beter zijn met een vaste airco, maar we wonen in een (koop)appartement waar dat niet mag/kan/whatever.
Sowieso is de binnenhuistemperatuur met dit soort weken echt een soort ongezonde obsessie voor me.
Serieus, mijn leven in de zomer zou 100% beter zijn met een vaste airco, maar we wonen in een (koop)appartement waar dat niet mag/kan/whatever.
Sowieso is de binnenhuistemperatuur met dit soort weken echt een soort ongezonde obsessie voor me.
donderdag 25 juni 2026 om 13:47
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in