Temperatuur in huis

25-06-2026 12:35 171 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
:O Wat raar dat dit topic er nog niet is!

Edit: Laat ook gerust weten wat de temperatuur op je werk is natuurlijk.
edda wijzigde dit bericht op 25-06-2026 12:37
47.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee, ik lig buiten in de schaduw.

Ongetwijfeld is het binnen koeler want de airco staat aan.
Trust me... Nobody cares.
Alle reacties Link kopieren Quote
Woonkamer is 27,5 graden, boven nog iets warmer behalve de werkkamer, waar we een mobiele airco hebben. Man en ik zijn beiden thuis aan het werk, de kinderen hebben toetsweek dus die schuiven buiten de toetsen ook aan en de hond ligt op de werkkamer onder de bank. Kortom, de werkkamer is gezellig vol deze dagen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Thuis 30 graden, op het werk 38.
18,3 km ten NW van Zelhem (hemelsbreed)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
25-06-2026 14:40
Thuis 30 graden, op het werk 38.
We bidden voor je hè.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
25-06-2026 14:40
Thuis 30 graden, op het werk 38.

Je weet dat je niet ín die machines moet toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Groot schreef:
25-06-2026 14:51
Je weet dat je niet ín die machines moet toch?
In de machines is het koeler :rofl:
18,3 km ten NW van Zelhem (hemelsbreed)
Alle reacties Link kopieren Quote
Solomio schreef:
25-06-2026 14:41
We bidden voor je hè.
Ik ben alweer thuis hoor, bij mijn geliefde Duux. Nadat we op de binnenthermometer gekeken hadden zijn we op de vlucht geslagen.
18,3 km ten NW van Zelhem (hemelsbreed)
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu 24,0 graden in de woonkamer.
Maar gevoelstemperatuur ligt een stuk hoger. :P

Vanochtend was het nog 22,5.

Appartement 1e verdieping, woonkamer ligt op het zuidwesten. Geen airco en ik heb momenteel ook geen ventilator aan.
Hier = 136 km ten noorden van Zelhem. Hemelsbreed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Airco 22 graden ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier (Randstad, woonkamer en onze slaapkamers op het zuiden) beneden inmiddels 30 graden. Boven wil ik niet weten, daar is het niet te doen O_o
ik heb gezegd
Alle reacties Link kopieren Quote
Beneden 24,9. Voordeel van wonen in het bos, want we hebben zelfs platte daken.
Alle reacties Link kopieren Quote
30 graden hier beneden met alles dicht, boven nog warmer. Ik werd vannacht drijfnat van het zweet wakker en heb de ramen de hele nacht open gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
29,5 momenteel op m'n kantoor, beneden 29.
Gisteren had m'n badkamer 31,5 bereikt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Binnen beneden rond de 25.
Boven 22, daar hangt de airco.
Werk thuis en zit daar voor een ventilator.
Alle reacties Link kopieren Quote
Woonkamer 24,2 slaapkamer wat koeler. Airco nog niet aan gehad. Buiten bewolkt en nu 35.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
25-06-2026 14:52
In de machines is het koeler :rofl:
Bij een 30 graden wasje wel! :lol:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
Alle reacties Link kopieren Quote
OlleGrieze schreef:
25-06-2026 15:27
Bij een 30 graden wasje wel! :lol:
Wij wassen verreweg de meeste spullen op dertig graden :D
18,3 km ten NW van Zelhem (hemelsbreed)
Alle reacties Link kopieren Quote
21,7 met de airco aan
Alle reacties Link kopieren Quote
25 graden in het hele huis. Was koeler geweest als ik vannacht de ramen open had gehad, maar toen was ik niet thuis dus alles heeft de hele nacht potdicht gezeten. Ik vind dit een prima temperatuur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier vandaag en morgen vriendelijk verzocht thuis te werken, vanwege geen airco op het werk. Het wordt daar met gemak 30 graden binnen. Thuis heb ik airco. Man wilde het in het hele huis, ik vond dat niet nodig. Ik ben nu heel blij dat hij z'n zin doorgedrukt heeft 🥰
Alle reacties Link kopieren Quote
25 graden. Daarvoor zet ik wel al dagen de wekker om 05.00 om dan een uur lang echt alle deuren en ramen open te gooien om te laten doorluchten en afkoelen.

Buiten op terras onder luifel: 38,5. Als ik het binnen te benauwd vind, ga ik even naar buiten voor vijf minuten en dan is binnen weer heerlijk. Locatie: Zuid-Limburg.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Alle reacties Link kopieren Quote
Beneden 26 graden, boven wil ik niet weten.
Oud huis, weinig isolatie (wordt aangewerkt), vanmorgen heb ik nog 22 gezien.
Maar door de wind buiten, voelt het daar prettiger.
Dus ik verkas naar de schaduw van een fruitboom B)
83km met de auto, 79km met de fiets en hemelsbreed 57km noord van Zelhem
Alle reacties Link kopieren Quote
Guavepapaya2 schreef:
25-06-2026 15:54
Beneden 26 graden, boven wil ik niet weten.
Oud huis, weinig isolatie (wordt aangewerkt), vanmorgen heb ik nog 22 gezien.
Maar door de wind buiten, voelt het daar prettiger.
Dus ik verkas naar de schaduw van een fruitboom B)
Nauwelijks wind hier helaas, dus zit binnen (waar het 28 graden is)
Misschien zo toch 5 minuten buiten zitten, zodat het binnen (even) koel aanvoelt :)
Alle reacties Link kopieren Quote
28 graden in de living.
Tik er maar een graad of 2 à 3 bij in de slaapkamer.

De ramen hebben de hele nacht opengestaan maar dat had weinig zin.
Buiten was het om 4u nog altijd 23 graden en de muren zitten vol warmte.

Ik kreeg er hoogstens een Spaans vakantie-gevoel van :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier in de woonkamer nu 27,5 graden. We hebben een oud huis, is wel deels geïsoleerd maar helpt niet echt. De eerste verdieping is nog warmer, dat was vannacht echt niet comfortabel meer. Tweede verdieping waar de oudste kinderen hun kamers hebben hangen airco’s dus daar is het goed te doen, de hond ligt daar nu ook af te koelen.

Morgen de hele dag werken, daar is het met 22 graden een stuk beter te doen

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven