Temperatuur in huis

25-06-2026 12:35 83 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
:O Wat raar dat dit topic er nog niet is!

Edit: Laat ook gerust weten wat de temperatuur op je werk is natuurlijk.
edda wijzigde dit bericht op 25-06-2026 12:37
47.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
TO trapt af: 27 graden in de woonkamer.
Alle reacties Link kopieren Quote
overig/extremen-zijn-voor-dramaqueens-g ... ges/512714
Alle reacties Link kopieren Quote
25.5. Het valt mee vandaag!
Alle reacties Link kopieren Quote
26,5 in de woonkamer.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Appartement onderste etage. Gisteren max. 24 graden. Vanochtend na luchten 22,5. Net alles weer dichtgedaan. Als het hierbij blijft ben ik een tevreden mens.
Alle reacties Link kopieren Quote
22
Alle reacties Link kopieren Quote
22? Hoe dan? Inmiddels 30,9 hier
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren Quote
29 graden, airco aan en 3 ventilatoren.
Alle reacties Link kopieren Quote
25,8.

Appartement op de begane grond, vaak erg frisjes. Nu blij mee.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren Quote
BriannaF schreef:
25-06-2026 13:27
22? Hoe dan? Inmiddels 30,9 hier
Hier* 28,5 maar het gaat straks nog meer stijgen want dan komt de zon op de woonkamer ramen.

* Ergens in het westen van het land, niet kustgebied.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een hitte bij sommigen! :facepalm:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren Quote
28 graden in de huiskamer, snikheet boven. In de ochtend zon op de voorkant van het huis, na 12 uur op de achterkant. Ik heb buiten gordijnen opgehangen, binnen alles dicht. Vanochtend van 5 tot 7 alles gelucht. Westen van het land, niet dicht genoeg bij zee... :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik volg dit topic niet, want ik ben té jaloers op mensen die er koel bij zitten (of zelfs airco hebben). :@@:

Serieus, mijn leven in de zomer zou 100% beter zijn met een vaste airco, maar we wonen in een (koop)appartement waar dat niet mag/kan/whatever.

Sowieso is de binnenhuistemperatuur met dit soort weken echt een soort ongezonde obsessie voor me.
Alle reacties Link kopieren Quote
21,5.
We hebben airco, beste aankoop van het jaar geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
26 beneden. Boven ga ik niet meten, geen zin in :-D
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Alle reacties Link kopieren Quote
BriannaF schreef:
25-06-2026 13:27
22? Hoe dan? Inmiddels 30,9 hier

Hoog plafond en vide waardoor alle warmte naar boven gaat (in de winter zul je niet graag ruilen) en dan ook nog dakramen waardoor die warme lucht in de nacht er hups weer uit gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
32,5 in eigen huis gisteren en ben verkast naar vriend. Nu 26,5 met ventilator is te doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
BriannaF schreef:
25-06-2026 13:27
22? Hoe dan? Inmiddels 30,9 hier
Oeh.
Alle reacties Link kopieren Quote
22°C met vaste airco. Zonder wil ik het niet weten.
Alle reacties Link kopieren Quote
25, 5 half beneden.
Boven airco maar die staat nu niet aan.

Ik ben vrij vandaag. Op het werk was het gisteren 23 met de airco aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
28 in de woonkamer, ruim 31 boven op de slaapkamers. Niet te doen
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier in huis 25 graden, zonder airco. Op kantoor vanmorgen 28.7 graden! Hier hebben we ook geen airco. We zijn in de kelder gaan zitten, daar was het goed te doen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet ook eens aan de airco...
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren Quote
29 graden inmiddels :cry:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven