Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker dames
Slaap lekker allemaal!

En bedankt voor de complimenten
Zo, lekker aan de shop zie ik! Doe je goed Star.

Suus, ik kom morgen jullie kant op hoor, uurtje of 11, schikt dat? Wil je de hele dag al smssen maar komt telkens wat tussen, zorry...

Vandaag bij Compu en CG langs geweest, erg gezellig. Helemaal jaloers op heerlijk stedelijk plekje, haha! CG en Mare waren heel lief samen, op wat kleine misverstandjes over speeltjes na (maar dat losten ze ook weer heel zoet op). CG heeft echt humor, lekker ding is het! En we waren nog getuige van een bijzonder momentje toen ze voor het eerst een politieauto hoorde. De mama's ook genoeg gespreksstof, dus dat was helemaal goed. Nog even lekker door de stad gewandeld (dank voor de routebeschrijving!) maar het ging motten, dus na de H&M zijn we maar weer richting auto afgezakt.

Zo, en nu ben ik moe, sorry voor het niet reageren verder, ga snel bed opzoeken.
Bam succes morgen!!
Goeeeeeeeeedemorrrrrrrrrrrrrrrrrrgen!
hullllllooooo!

Zo, hoe laat is je afspraak Bam?
14:00

Ben je vrij vandaag?
Hee,

Was idd erg gezellig met Mare en Hel! Mare is heel erg lief. Die driftbuitjes houdt ze dus lekker prive haha.

Heb nog een paar foto's gemaakt, die volgen nog een keer op Hyves.

Jaloers als ik was op de broek van Hel, ben ik gelijk naar Vero Moda getogen. Broek was er niet, maar ik kwam wel met andere dingen terug. En CG vond het helemaal niet erg om in de buggy te zitten, want Mare mocht dat ook, handig!

Bam, ik wens je ook succes morgen! Weet even niet waarmee maar wel van harte gegund. :-)
Yep, altijd op dinsdag. En het zonnetje begint zojuist te schijnen dus dat wordt een lekker dagje.

Man nog ziek?
Goedemorgen samen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Gaat niet helemaal vlot met man, nee.

Hij heeft overal pijn.

Vertikken om naar de dokter te gaan he............... Eigenwijs............
Meeeeuuurning!

Laat je de dok toch naar jullie komen Bam
Ik heb zojuist gewoon een afspraak gemaakt..........
En terecht. Nu maar eens afgelopen met dat gepiep
Voelt lekker joh, brooddeeg onder je nagels

We hebben een letter C, een vlinder en een poppetje gemaakt. Straks verven, ben benieuwd.
Star, ben benieuwd hoe het wordt (foto's?). Kan ik ook wel eens gaan doen, erg leuk idee. T is toch al zo van het koken, sta geen enkele avond meer alleen te koken

Bam, goed zo, het duurt nu ook al redelijk lang bij hem
Pfff... Kon toch gewoon vanaf gisteren HE-LE-MAAL niet op viva komen. Dat is schrikken kan ik jullie vertellen hoor!

geen idee hoe, maar kan er weer op!

Bam: had het al gezegd maar succes zo! En succes met vent!

Star: ben benieuwd naar meer foto's! Lamp hebben wij ook, erg leuk schijnt hij!

Suus: krijgen we van jou ook buikfoto! (Star jouwe is mooi!!!)

Hel en Compu: leuk dat het gezellig is! Ik mis Bridgesstad ook nog regelmatig! Lekker slenteren door de stad, heerlijk!!!
Hoi,

Wat een geklets, gezellig!

Even wat grappigs van Lianne. Ze zingt 'op een grote paddestoel' voor Tim. Maar sinds een paar dagen doet ze na 'krak zei toen de paddestoel met een diepe zucht' heel hard ZUCHT en dan zingt ze weer verder. Ik moest zó vreselijk lachen toen ze dat voor het eerst deed.

Hé Bridges, alweer terug! Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad, ondanks de buien. Zal foto's kijken, altijd leuk.

Ha, ha, leren boksen zonder je vent pijn te doen?

Juud, Renault Megane is goed

Bam, wat lachen van Julian en 'zijn' Kees :-)

Sterkte met vent, groot gelijk dat je een afspraak hebt gemaakt.

Suus, het is duidelijk: roze, roze, roze .

Jin, leuke woorden van je jongste. Heb net de website bekeken, mooie foto's!

Mal, hoe gaat het met het kittige tuigje van poes? Werkt het nog steeds?

Star, Ceetje en Pipi Langkous: prachtig!

Hé, die plafondlamp heeft Lianne ook.

Enka, altijd lief, kindjes die verliefd zijn op hun mama/papa of met hen willen trouwen!

Cin, zo.... negen weken vrij. Wat een luxe zeg. Maar.... hebben ze dan andere vakanties met kortere dagen?

Hel en Compu, wat leuk, een mini-mini- meeting.

Zo, weer bijgelezen. Na het eten weer wat spullen de caravan in, man heeft hem al gehaald.

Ben vanochtend op zoek geweest naar Sita, ze is vanaf zondag niet meer thuis gekomen. Ik ben dan na twee dagen altijd bang dat ze ergens zit opgesloten of zo. Ze moet gewoon elke dag thuis komen. Zucht.
anoniem_24439 wijzigde dit bericht op 28-07-2009 12:44
Reden: Dubbel gepost
% gewijzigd
Enka, wil Thijmen ook zo graag dingen snijden enzo? Ik word er gek van, dat gezeur om messen

Wel gezellig hè?

Bridge, zijn jullie van het weekend ergens thuis dat we de MC kunnen ophalen?

Diepe zucht, kleine actrice

Oei, hopelijk is Sita snel weer terecht!
Kijk, dat is nog eens leuk, een zwempak wat scheurt

Lekkere billen!
Star, volgens mij wel hoor. Wanneer wil je komen? Krijg jij nu de zenuwen dan?
Heb geen zin vandaag, maar gelukkig deze week gewoon weer tot 17 uur ipv 22 uur.

Star, T wil ook altijd snijden en dat mag hij ook. Hij heeft van die plastic Ikea messen en dan geef ik hem een paar champignons of stuk komkommer. En sla husselen of alle stukjes in de kom doen. Ik verzin steeds weer iets. Ik moet altijd alleen oppassen dat hij niet alles al op eet. Zelfs aardappels begint meneer rauw aan te knagen... Ken jij dat probleem ook
Even ego tussendoor.

M wil al heel lang zijn eigen kat (dus een die hij van kleins af aan kent) want die van ons die had ik al. Nu hebben we ons oog op deze mijnheer laten vallen:

maar we zitten nog wel heel erg te twijfelen omdat de poes best wel fel is op andere katten....
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven