Mode & Beauty alle pijlers

Bestelling Amazon levertijd

26-06-2026 13:11 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gisteren schoenen besteld voor een van de kinderen. De levertijd was "binnen 6 a 7 maanden". Alsnog besteld want kind wil ze heel graag hebben en ik er gewoon vanuit ging dat het wel mee zou vallen, maar nu begin ik toch te twijfelen.
Heeft iemand eerder zo'n melding gekregen en hoe lang duurde het daadwerkelijk voordat het pakket bezorgd werd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Mousse28 schreef:
26-06-2026 18:35
Vind je €4,95 hoge verzendkosten?

Vast niet, maar €9,62 wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Groot schreef:
26-06-2026 23:01
Vast niet, maar €9,62 wel.
Dat zie ik nergens €9,62? Wel €7,95 mocht TO in België wonen. Vind ik ook nog steeds meevallen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mousse28 schreef:
26-06-2026 18:35
Vind je €4,95 hoge verzendkosten?
Bijna 10 euro verzendkosten vind ik best hoog ja.

Ik krijg ook geen andere opties te zien qua verzenden
Alle reacties Link kopieren Quote
Nova schreef:
26-06-2026 20:52
Vanaf 50 euro gratis verzenden zelfs, zie ik.

TO, ik denk dat er in het najaar een nieuwe lichting komt ofzo.
In mijn ervaring is de levertijd zelden korter. Dus ik denk niet dat je de schoenen van Amazon snel gaat ontvangen.
De schoenen zijn €59,99 en de verzendkosten € 9,62

Waar zie jij dan dat de verzendkosten vanaf 50 euro gratis zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lemon_Pledge schreef:
27-06-2026 18:35
De schoenen zijn €59,99 en de verzendkosten € 9,62

Waar zie jij dan dat de verzendkosten vanaf 50 euro gratis zijn?
Hier https://www.s-goods.nl/bezorgen-en-afhalen/
Stukje omlaag: Verzendkosten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mousse28 schreef:
27-06-2026 17:36
Dat zie ik nergens €9,62? Wel €7,95 mocht TO in België wonen. Vind ik ook nog steeds meevallen.

Ik had die schoenen in de winkelmand gedaan en toen ik in de winkelmand keek stond daar toch echt 9.62 aan verzendkosten. Dus tja, leuk dat ze beweren dat het gratis zou zijn, maar daar lijkt het in de praktijk niet op.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven