Entertainment alle pijlers

Het perfecte plaatje op reis 2026 | Vietnam

24-06-2026 20:05 139 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het Perfecte Plaatje Op Reis is vanaf dinsdagavond 23 juni om 20.55 uur te zien op RTL 4. Waar er normaal een aflevering per week op de buis was, doen ze het dit seizoen anders; maar liefst drie afleveringen per week! Het Perfecte Plaatje op Reis is iedere dinsdag tot en met donderdagavond te zien.

Danny Froger
Jan Kooijman (winnaar)

Afvallers:
Gwen van Poorten
Charles Groenhuijsen
Kelly de Vries
Quinty Trustfull
Jörgen Raymann
Shary-An Nivillac
Tobias Camman
Jelka van Houten
pelle wijzigde dit bericht op 17-07-2026 23:55
18.52% gewijzigd
Ik had het minst met de 2 afvallers. Die nu toch wel bij naam genoemd mogen worden?
Voordat ik aan aflevering 3 begon had ik al het idee dat deze 2 zouden afvallen.

Vind Tobias, Jelka en Jurgen leuk qua persoonlijkheid dus hopelijk blijven ze er lang in.
Ik vind eigenlijk de hele groep wel leuk behalve kelly. Ik weet niet wat het is met haar, kan m'n vinger er niet op leggen, maar er is iets wat ik niet sympathiek vind aan haar.
Jankerd
Djessy schreef:
27-06-2026 08:53
Ik vind eigenlijk de hele groep wel leuk behalve kelly. Ik weet niet wat het is met haar, kan m'n vinger er niet op leggen, maar er is iets wat ik niet sympathiek vind aan haar.
Ik heb hetzelfde, ik vind haar ook niet sympathiek.
Van de 2 afvallers vind ik het ook niet erg. Misschien heeft Kelly een beetje dezelfde attitude als haar vader, die vond ik ook iets irritants hebben waar ik ook niet precies weet waarom.

Had heel erg mijn twijfels over....god ik en namen....blonde vrouw ze komt een beetje adhderig over. Maar ik dacht dus dat ik haar heel irritant zou vinden, maar dat valt me dus mee.

Van Quinty vind ik ook iets, die hoeft van mij niet perse ver te komen.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Je bedoelt Jelka. Ik vind haar de ene keer beter te pruimen dan de andere keer. Ze is vooral veel.

Bij ER heb ik heel erg moeten wennen aan Tobias, maar inmiddels ben ik helemaal om. Jörgen en Tobias zijn op dit moment mijn favorieten.

Ik vind het erg jammer dat Tijl stopt na dit seizoen.
Oja Jelka!
Vind Tobias leuk!!

Tijl stopt toch alleen met perfecte plaatje op reis? Degene in Nederland blijft hij wel doen toch?
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Lookie schreef:
27-06-2026 12:05
Oja Jelka!
Vind Tobias leuk!!

Tijl stopt toch alleen met perfecte plaatje op reis? Degene in Nederland blijft hij wel doen toch?
Ja, je hebt gelijk. Hij stopt alleen met de reiseditie. In Nederland blijft hij inderdaad wel gewoon doen, gelukkig.
Oh wat jammer! Waarom stopt ie?
OhMellie schreef:
27-06-2026 12:46
Oh wat jammer! Waarom stopt ie?
https://www.ad.nl/show/tijl-beckand-op ... ~a9ef12be/

Niet meer te combineren met zijn andere programma’s.
Ik kan wel leven met Leonie als vervanger. Wel jammer dat dpg voortaan alleen nog in Europa wil filmen trouwens....
OhMellie schreef:
27-06-2026 12:56
Ik kan wel leven met Leonie als vervanger. Wel jammer dat dpg voortaan alleen nog in Europa wil filmen trouwens....
Gezien de onrust in de wereld vind ik het een verstandige keuze.
En ook in Europa heb je heel veel mooie lokaties
Vind het een leuke groep. Jelka en Kelly zijn mijn favoriet. Tobias vind ik ook leuk! Heb momenteel niemand waar ik me aan erger. Gaat er vanaf morgen steeds 1 kandidaat weg? Dan ben je zo door het seizoen heen denk ik?
Carpe Diem!
misspatrice schreef:
29-06-2026 08:47
Vind het een leuke groep. Jelka en Kelly zijn mijn favoriet. Tobias vind ik ook leuk! Heb momenteel niemand waar ik me aan erger. Gaat er vanaf morgen steeds 1 kandidaat weg? Dan ben je zo door het seizoen heen denk ik?
De finale is op woensdag 15 juli.
Dus nu nog maar 8 afleveringen en nog 8 kandidaten.
Dan lijkt het er inderdaad op dat er elke aflevering 1 kandidaat afvalt.
Oh shit, nog maar 8?!

Ik vind Tobias een hele leuke man. Ik hoop dat hij heel goed is en er lang in blijft.
misspatrice schreef:
29-06-2026 08:47
Ik vind Jelka en Kelly ook leuk. Hoop dat ze er lang in blijven. Over Kelly maak ik me wat dat betreft weinig zorgen maar Jelka...
Vond de opdracht met dat inzoomen erg leuk! Weer eens wat anders.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
ingelke_kepringelke schreef:
29-06-2026 14:47
Vond de opdracht met dat inzoomen erg leuk! Weer eens wat anders.
Zeker leuk, maar het is niet de eerste keer dat ik het voorbij heb zien komen.
Neeee, Kelly al naar huis, die zag ik totaal niet aankomen.
PoesMinoes schreef:
30-06-2026 23:25
Neeee, Kelly al naar huis, die zag ik totaal niet aankomen.
Ik had niet zoveel met haar. Ik vind wel dat ze voor de eerste shoot een te laag cijfer heeft gekregen. De tweede foto was heel mooi, maar inderdaad niet de opdracht. Ik snap dat nooit zo, houd je in ieder geval aan de opdracht.

Bij de eerste shoot zaten echt mooie foto’s.
Jörgen had bij de tweede shoot een foto bij het water moeten uitkiezen.
En nu is toch alleen het gemiddelde van de 2 shoots he? Niet van wat er de vorige dag is behaald.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
01-07-2026 07:58
En nu is toch alleen het gemiddelde van de 2 shoots he? Niet van wat er de vorige dag is behaald.
Klopt.
Ik vind het wel jammer. Vroeger had je nog dat de jury 1 keer mocht saven.
Pelle schreef:
30-06-2026 23:40
Ik had niet zoveel met haar. Ik vind wel dat ze voor de eerste shoot een te laag cijfer heeft gekregen. De tweede foto was heel mooi, maar inderdaad niet de opdracht. Ik snap dat nooit zo, houd je in ieder geval aan de opdracht.

Bij de eerste shoot zaten echt mooie foto’s.
Jörgen had bij de tweede shoot een foto bij het water moeten uitkiezen.
Nou ja, ik vond de foto van Jan in de bosjes nou ook niet echt een foto waar beweging inzat. En inderdaad maar een 7.0 voor haar eerste shoot was echt te laag. Maar bovenal had ik het haar zo gegund om verder te komen. Ik vind haar een heel fijne vrouw.
kijken jullie allemaal via videoland? voordat ik dingen ga verklappen.
Vonnie13 schreef:
01-07-2026 21:26
kijken jullie allemaal via videoland? voordat ik dingen ga verklappen.
Ik kan op Videoland niet vooruitkijken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven