Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Oh ja, Xen, wilde toch nog even melden dat ik dat verhaal over die vergadering echt hilarisch vond!!!!

Indi, je kunt toch wel een week met make-upremover in zo'n klein flesje? En klein flesje lenzenspul en dat soort dingen? En dan alleen bodylotion en douchegel enzo groter meenemen? Weet niet of je met een rugzak gaat, maar dan is ruimte echt of the essence, vooral als alle souvenirs weer mee terug moeten

Monroe, ja echt geen geld, he? Daar neem je nog geen bus voor (ook daar niet!). Ik ga half augustus 3 weken, en kan niet meer wachten!

En nu echt naar bed!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Monroe, het leek me ook heel leuk om te kunnen, en wat is dan een betere manier om het leren dan een cursus!? Als jou dat leuk lijkt zou ik zeggen: gewoon doen!

Zit met 5 anderen in een groep, en dat zijn kids tussen de 11 en de 17, maar dat mag de pret niet drukken.

Ach, je hebt hem iig wat laten horen, maar niet gesmst. Wel doen hoor, al was het maar een berichtje met: zo, bij deze heb je ook mijn nummer! Liefs Monroe.

MT, dat is idd geen geld! Lekker hoor, zo ver weg gaan. Wil ik ook nog wel eens doen!
MissT. Ik neem een koffer mee..er kan genoeg in.. (denk ik )
Nee, Indi, de regel met koffers is toch dat ze AL-TIJD te klein zijn?
Weltrusten! Ik ga mn bedje in, lekker slapen en morgen weer de plank op!
sorry, ben ik nog even !

Indi, als je in redelijk goede hotels slaapt hoef je helemaal geen douchegel mee te nemen, want dan staat het voor je klaar in de kamer
Pop, gaaf die surfles !

Heb vroeger ook veel gedaan, in de 80's/90's , tijd van Stephan van den Berg, was het erg in haha.. (ben ik nu oud ? :-)

Xennn haha, geweldig die vergadering en dat spoorloos-verhaal

Weerbericht van Vleer ook lachen en idd lief van Aap, gaat goed daar!

Jordaniers zijn dus ook apen...

Miss Thang, welke route kun je vliegen voor 37 euro ?
Yep Monroe, rokje, hakje, spannend, veel plezier !!!!

Voor nu, truste allemaal !!!

Hihihi, Olive was geloof ik als een blok in slaap gevallen... Zo'n eerste werkdag valt niet mee.

Vandaag weer hard aan de slag, de tijd van relaxen is echt voorbij... En eeeeeeeeeeeuuuww... er zit een collega tegenover me die viez is! Vies en veel ROOD borsthaar boven zijn te ver opengeknoopte blouse... Getver!

Monroe, rokje/hakje, heel goed!

MT: Whahaha, goed joh, die binnenlandse vlucht!

Indi: Koffers zijn áltijd te klein, en je neemt áltijd teveel mee

Pop: Surfen klinkt gaaf! Succes met de spierpijn

alle anderen:
Oh Miranda, jaaaaa Stephan van den Berg, brings back memories!

Olive! Dat zijn dingen die ik op de vroege ochtend echt niet wil weten, hoor! ROOD BORSTHAAR. Bah!

Indi, ok, koffer dus! Dan geef ik je bij deze toestemming voor het meenemen van grotere flessen, hahahahahah. Succes met de voorpret!

Pop, surf ze vandaag!

Alle anderen: Zwaai!
Zo goedemorgen , Aapie is blijven slapen naja geslapen

was fijn voor hem wat minder arm aapje moest er om half 6 uit. Om naar huis te rijden en vervolgens te gaan werken.

Dies vast heul brak vandaag
Goodmorning!

Ik was al wakker en heb al een heleboel gedaan hoor!

@Olive: jakkes..laat 'm dat borsthaar lekker in zijn overhemd houden

En ik dacht al dat je in slaap was gevallen..beetje geslapen wel?

@Miran: Ik weet dat ze in goede hotels vaak dingen hebben staan, maar ik waag de gok maar niet..

@MissT:Fijn dat ik toestemming van je krijg! Ga jij nog iets leuks doen met little miss vandaag??

@Vleer: Goeiemorgen!

Ik ga zo maar eens een beetje verder met opruimen..krijg mijn ouders op bezoek en ze blijven eten..
Goedemorgen,

even snel want stiekem onder werk :-)

Ah zespri, leuke avond/nacht gehad??? Hihi

Olive...iehhhhh ROOD borsthaar...jekkiebah...gewoon borsthaar dat zo uit zo'n overhemd pluist is al niet charmant, MAAR ROOD....ohhhh vreselijk!

Pop, hoe is het met de spierpijn?

Poeh, kan me niet concentreren, zenuwen voor vanavond en weet niet wat ik aan moet trekken....Nou jah, we'll see,,,

Fijne dag allemaal!
Olive : rood borsthaar .... moet gelijk denken aan LRM. Die had dat ook , is t niet dezelfde ? haha
Zo koffie en even genieten van mijn leven...
@Monroe: Adem in, adem uit..gaat helemaal goed komen vanavond!

@Vleer: Koffie..goed idee! Ik neem ook een bakkie!
Leuk die reisverhalen van WM...

Kan er alleen niet zo goed tegen dat ze schrijft dat ze flink aan het afdingen is geweest.

Het is daar al zo vreselijk goedkoop, en dan nog 3200 roepies ergens vanaf dingen terwijl het 4700 roepies kost volle pond. Ik weet er zijn meer mensen die het doen , maar ik krijg er een nare smaak van in mijn mond. Beetje afdingen moet kunnen maar zoveel , ik zou dat niet over mijn hart kunnen krijgen.
Oh, Olive, wat een heeeeeeeeeerlijk uitzicht.....

Ik heb inderdaad nu al spierpijn. Oh, oh oh, hoe moet dat de rest van de week? Gaat dat over of wordt het erger?
@Vleer: Afdingen hoort er wel bij natuurlijk...En ik denk dat die mensen daar sowieso wel meer geld vragen aan westerlingen..Ze heeft er wel een heel bedrag afgeluld..

@Pop: Ik wens je succes..nu al spierpijn en nog surfen ook..
Thnx Indi, ik merk dat er spieren zijn gebruikt die ik niet zo vaak gebruik. Beenspieren heb ik wel, maar ook die gebruik ik anders dan anders en daar heb ik last van. De andere spierpijn zijn mn schouders/armen en een beetje buikspieren. Het is nog niet zo heel erg, maar ben eigenlijk bang dat het wel heel erg gaat worden....
Hoe laat moet je weer aantreden om te surfen???

Ik ben al aan het koken..een pastasaus die minstens 3 uur moet sudderen, maar liever 5 of 6 uur.. Ondertussen verder met puinruimen..
Pop, ik lees de verhalen van WM natuurlijk niet, maar afdingen hoort er echt wel bij, de mensen respecteren je ook niet als je het niet doet, het is gewoon onderdeel van het dagelijks leven daar. En troost je, die mensen verkopen hun zooi echt alleen maar als ze er nog winst op maken!

Indi, ga zo weer een poging tot speeltuin wagen met Missie, gisteren zaten we er net en toen begon het te regenen....

Monroe, relax! Gewoon rokje, hakje, flashing smile and all charm, komt helemaal goed!

Vleer, het gaat goed, he, met jou en Aap? Vind het echt leuk voor je!
Weet iemand trouwens waar het supermarktman-topic gebleven is? Of kijk ik weer eens ergens overheen?
MissT. Vleer was het die begon over het afdingen en niet Pop

Volgens mij is dat topic weg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven