Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 28 juli 2009 om 17:41
quote:misspoez schreef op 28 juli 2009 @ 16:56:
Darlings, ich bin wieder da. Aber ich sehe das dieser Topic ist verworden zu einer Date-topic? Was ist denn das!?
Zomerkriebels? (Ich weiss aber nicht wie das auf Deutsch heisst)
Mir geht's aber gut, un euch? Ich bin wieder zuhause, soll aber jetzt einkaufen machen!
Bis später meinen Liebschen!
Werden wir ab heute auf Deutsch schreiben hier?
Darlings, ich bin wieder da. Aber ich sehe das dieser Topic ist verworden zu einer Date-topic? Was ist denn das!?
Zomerkriebels? (Ich weiss aber nicht wie das auf Deutsch heisst)
Mir geht's aber gut, un euch? Ich bin wieder zuhause, soll aber jetzt einkaufen machen!
Bis später meinen Liebschen!
Werden wir ab heute auf Deutsch schreiben hier?

dinsdag 28 juli 2009 om 18:51
Oh jee spreek geen frans en mijn deutsch is ook niet zo best, en iengliesj is ook best diffikult.
Appeltie....met mij geht het goed, en met jou?
MP...hoe was je vakantie?
Mozz...nog gefeliciteerd met je 9-maanden verkering!
Miran...beetje late reactie maar ik ben het er ook mee eens dat je niet belt of smst
Poppie...wat gaaf dat je aan surfen bent!!
En er zijn allemaal dates going on? Ik weet even niet van wie eerlijk gezegd?
Appeltie....met mij geht het goed, en met jou?
MP...hoe was je vakantie?
Mozz...nog gefeliciteerd met je 9-maanden verkering!
Miran...beetje late reactie maar ik ben het er ook mee eens dat je niet belt of smst
Poppie...wat gaaf dat je aan surfen bent!!
En er zijn allemaal dates going on? Ik weet even niet van wie eerlijk gezegd?
dinsdag 28 juli 2009 om 18:53
Oooooooow ja... Kan hier ook niet meer veilig boodschappen doen. Kwam ex-sv-manager-dinges tegen... (die woont boven de supermarkt, maar kom em zelden tegen).
Die verraste me door me te begroeten met een enorme kus... Euhm... Ondanks dat ik em écht niet meer wil, was die kus best fijn (misschien wel omdat ik er door overdonderd werd).
Vreemd... raar...
Die verraste me door me te begroeten met een enorme kus... Euhm... Ondanks dat ik em écht niet meer wil, was die kus best fijn (misschien wel omdat ik er door overdonderd werd).
Vreemd... raar...
dinsdag 28 juli 2009 om 19:56
Hai maisjes!
MP, geen zorgen, door mij gaat dit geen date-topic worden, hoor, we moeten toch juiste de sekte zonder dates blijven?
Olive, kut voor je, maar goed dat je hulp gaat zoeken! Dat is al een grote stap.
Erykah, ik ben eigenlijk stiekem ook wel heel benieuwd naar die schilderijen van jou.....
Indi, hoes de pasta? Ik moest wel lachen om die site, zo kan ik zelfs koken
MP, geen zorgen, door mij gaat dit geen date-topic worden, hoor, we moeten toch juiste de sekte zonder dates blijven?
Olive, kut voor je, maar goed dat je hulp gaat zoeken! Dat is al een grote stap.
Erykah, ik ben eigenlijk stiekem ook wel heel benieuwd naar die schilderijen van jou.....
Indi, hoes de pasta? Ik moest wel lachen om die site, zo kan ik zelfs koken
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 28 juli 2009 om 20:12