Weuste grond
zondag 26 juli 2026 om 10:46
Ik kijk ook weer, kijkt lekker weg. Maar wat ik ook vorig seizoen ook al opmerkte. De verhaallijnen en vooral hoe ze met dingen omgaan is wederom erg ongeloofwaardig.
Lijk in de put vorig jaar, ach ja wat maakt het uit.
Dat drugsafval nu, Bats had het door en maakte het ook niet veel uit allemaal.... En wie doet er in vredesnaam een anonieme tip en gaat dan op de plaats delict pontificaal in beeld zitten kijken naar de arrestatie (en word dan natuurlijk gezien....)
Tja...... Maar het kijkt lekker weg dus ik kijk wel gewoon weer. Vraag me wel af hoeveel seizoenen er nog gaan komen met al die ongeloofwaardige verhaallijnen.
Dat drugsafval nu, Bats had het door en maakte het ook niet veel uit allemaal.... En wie doet er in vredesnaam een anonieme tip en gaat dan op de plaats delict pontificaal in beeld zitten kijken naar de arrestatie (en word dan natuurlijk gezien....)
Tja...... Maar het kijkt lekker weg dus ik kijk wel gewoon weer. Vraag me wel af hoeveel seizoenen er nog gaan komen met al die ongeloofwaardige verhaallijnen.
zondag 26 juli 2026 om 11:40
Haha daar dacht ik ook weer aan, er zit een lijk in de put maar iedereen gaat gewoon weer verder. Niemand die daar last van heeft of wroeging krijgt.FawleyFlame schreef: ↑26-07-2026 10:46Ik kijk ook weer, kijkt lekker weg. Maar wat ik ook vorig seizoen ook al opmerkte. De verhaallijnen en vooral hoe ze met dingen omgaan is wederom erg ongeloofwaardig.
dinsdag 28 juli 2026 om 08:33
Nou echt he?PoesMinoes schreef: ↑26-07-2026 11:40Haha daar dacht ik ook weer aan, er zit een lijk in de put maar iedereen gaat gewoon weer verder. Niemand die daar last van heeft of wroeging krijgt.
vrijdag 7 augustus 2026 om 23:47
Ik merk bij mezelf dat ik het totaal niet mis dat de rol van Lianne nu minder aan bod komt als gevolg van haar zwangerschap. Ik vind het nu eigenlijk juist leuker. De belevenissen van Romy en haar vriendinnetje vind ik ook weinig interessant eerlijk gezegd. Verder kijkt het idd lekker weg, al is de verhaallijn behoorlijk ongeloofwaardig.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in