Entertainment alle pijlers

De pfaffs op Videoland

27-07-2026 22:37 13 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog meer mensen die het kijken?
Er zijn nu herhalingen op rtl5. Kijk er soms naar. Maar niet mijn genre. Vond Gooris en Paffs op reis wel aardig. Maar meer voor de landen die ze bezochten.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Ik heb toen alle seizoenen gezien toen het voor het eerst op tv was, volgens mij 20 jaar geleden ofzo. Ik kijk het nu weer. Nog steeds wel leuk.

Wel erger ik me kapot , wederom, aan dat gesnauw en bitchy gedrag van Debbie tegen Nicholas de hele tijd. Niet te geloven dat ze toch nog 20 jaar ofzo getrouwd zijn geweest.

En jean Marie is, behalve in de goal dan vroeger, niet het grootste licht. :-D
FawleyFlame schreef:
28-07-2026 08:36
Ik heb toen alle seizoenen gezien toen het voor het eerst op tv was, volgens mij 20 jaar geleden ofzo. Ik kijk het nu weer. Nog steeds wel leuk.

Wel erger ik me kapot , wederom, aan dat gesnauw en bitchy gedrag van Debbie tegen Nicholas de hele tijd. Niet te geloven dat ze toch nog 20 jaar ofzo getrouwd zijn geweest.

En jean Marie is, behalve in de goal dan vroeger, niet het grootste licht. :-D
precies dit. ik was meteen weer helemaal terug in het toen met "waarom zijn die samen??" en mijn totale niet-verrastheid toen ze gingen scheiden.
Ja ik!
Aan het bingen

Ook Een jaar van je leven staat volledig op Videoland. Heel leuk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Sam en Kelly zijn nog helemaal happy met elkaar. Hun kinderen zijn ook erg leuk.
Ik keek het ook 15 a 20 jaar geleden.
Leuk om het weer terug te zien.
Ik vond het erg jammer toen de serie stopte.
Nicolas zijn fulltime baan was achter Debbie aanhobbelen. Hij had zelf ook geen job volgens mij. Ik vond hem altijd een wat kinderlijke en afhankelijke man. En zo behandelde Debbie hem dan ook.
Ik was verbaasd toen ze gingen trouwen en absoluut niet verrast toen ze gingen scheiden.
Maar al met al een heerlijke familie. Ik had graag een vervolg op hun serie gezien. Maar zal niet meer gebeuren vrees ik.
Ik heb de serie ook gezien toendertijd. Ik kijk er nu ook weer met plezier naar. Gewoon op rtl 5.
Ik sta wel versteld van de hoeveelheden alcohol die de zwangere Debby en Lindsay wegdrinken.
Dat was 20 jaar geleden toch ook al niet echt meer de norm dacht ik zo
Flaglu schreef:
28-07-2026 20:04
Ik heb de serie ook gezien toendertijd. Ik kijk er nu ook weer met plezier naar. Gewoon op rtl 5.
Ik sta wel versteld van de hoeveelheden alcohol die de zwangere Debby en Lindsay wegdrinken.
Dat was 20 jaar geleden toch ook al niet echt meer de norm dacht ik zo
En dat enorme gerook binnen bij de kinderen
calvijn1 schreef:
28-07-2026 23:28

Dat wilde ik ook schrijven. Wat te denken van kettingroker Bomba!
Die zat ook gewoon vollop te roken terwijl er een baby 2 meter verderop in de box lag te slapen.

Het huis oogde altijd wel opgeruimd en schoon, maar ik heb me vaak afgevraagd hoe het er geroken moet hebben? Dat kan toch niet fris geweest zijn?. Overal werd gerookt. Ook door de rest van de familie.
Andere tijden zullen we maar zeggen...

Vind het wel een hechte familie.
Flaglu schreef:
29-07-2026 11:11
Andere tijden zullen we maar zeggen...

Vind het wel een hechte familie.

Welnee. Dit speelde allemaal tussen 2002 en 2012. Toen was roken&drinken tijdens de zwangerschap al lang not done. Net zoals roken in het bijzijn van baby's/kinderen.

Of was dat in België toen nog heel normaal? In Nederland in elk geval niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven