Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
vrijdag 7 augustus 2026 om 10:02
vrijdag 7 augustus 2026 om 10:38
vrijdag 7 augustus 2026 om 11:27
Een hele grappige rij-instructeur had ik. Heb nu 15 jaar mijn rijbewijs.
Ik reis ook graag met de trein maar wat een gedoe af en toe zeg, met werkzaamheden en vertraging. En ik vind het ook duur. Er zal veel moeten gebeuren om mensen echt weer meer het OV in te krijgen ipv de auto. Eigenlijk vind ik het nu alleen te doen als je van stad naar stad gaat, enigszins in de buurt van het station woont en niet teveel hoeft over te stappen.
Tot zover mijn OV- frustraties
Wat doe jij tijdens het reizen graag? Lezen, naar buiten kijken, op je telefoon, etc..?
Ik reis ook graag met de trein maar wat een gedoe af en toe zeg, met werkzaamheden en vertraging. En ik vind het ook duur. Er zal veel moeten gebeuren om mensen echt weer meer het OV in te krijgen ipv de auto. Eigenlijk vind ik het nu alleen te doen als je van stad naar stad gaat, enigszins in de buurt van het station woont en niet teveel hoeft over te stappen.
Tot zover mijn OV- frustraties
Wat doe jij tijdens het reizen graag? Lezen, naar buiten kijken, op je telefoon, etc..?
vrijdag 7 augustus 2026 om 14:49
Mijn ouders zie ik minimaal twee keer per week.
Herinneringen van groep 8: ik kan zo een plattengrond tekenen van waar elke klasgenoot zat. Schoolkamp herinner ik me. En dat ik en een vriendinnetje op vrijdag kaas mochten gaan kopen voor de docent.
Welke sport of andersoort intensieve beweging heb jij voor het laatst gedaan?
Herinneringen van groep 8: ik kan zo een plattengrond tekenen van waar elke klasgenoot zat. Schoolkamp herinner ik me. En dat ik en een vriendinnetje op vrijdag kaas mochten gaan kopen voor de docent.
Welke sport of andersoort intensieve beweging heb jij voor het laatst gedaan?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:20
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in