Vakantiebestemming 30+

08-08-2026 11:26 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi,

Een vriendin en ik zoeken een leuke vakantiebestemming voor 30+. We willen naar een levendige badplaats. We willen niet elke avond uit, maar zo af en toe. Dit kan een beachclub of discotheek zijn. Het moet binnen Europa zijn. En we willen niet naar Ibiza. We gaan sowieso buiten de schoolvakanties dus we zullen de grote hordes jongeren voor het grootste gedeelte ontwijken.

Heeft iemand een leuke tip?
Star⁴ schreef:
08-08-2026 15:31
Cochem.
:HA:
Ik zou zeggen Valencia. Die stad heeft alles. Bezienswaardigheden. Winkels. Vele gezellige restaurantjes, barretjes en uitgaansgelegenheden. Strand. Mooie parken. Mooi weer. In Spanje voldoen ook Barcelona en Malaga daaraan maar persoonlijk vind ik beiden toeristiser en daardoor minder echt Spaans.
Ook San sebastian is fantastisch maar het weer kan daar wisselvalliger zijn. Ook heel leuk in combi met Bilbao.
Jersey

Guernsey

Madeira
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oké, dan zal ergens aan de kust vlakbij Lissabon je vast bevallen. Je kunt met trein en taxi heel makkelijk uit in Lissabon. Wij zaten destijds in Cascais, daar komt ook wat volwassener publiek.

Malaga is ook erg leuk. Aan de kust maar ook een echte Spaanse stad met veel vertier. Beachclub zou ik er zo snel niet weten, maar daar was ik zelf ook niet naar op zoek.
Nice, of 1 van de plaatsen daar in de buurt.
https://www.tourradar-reizen.com/t/154239

En zoiets ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Star⁴ schreef:
08-08-2026 15:31
Cochem.
:HA:
Canarische eilanden.
En dan Costa Adeje op Tenerife. Daar was ook een beachclub met djs en loungebedden( niet geweest want ik vind dat dus niks, ga liever naar een pub).
girasole3 schreef:
08-08-2026 17:23
Er staat letterlijk in de OP dat ze niet naar Ibiza willen.

Ik zou zeggen Lissabon of Porto.
🤦🏼‍♀️ overheen gelezen…ben op vakantie, mijn hoofd is al uitgecheckt haha!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven