Vakantiebestemming 30+
zaterdag 8 augustus 2026 om 11:26
Hi,
Een vriendin en ik zoeken een leuke vakantiebestemming voor 30+. We willen naar een levendige badplaats. We willen niet elke avond uit, maar zo af en toe. Dit kan een beachclub of discotheek zijn. Het moet binnen Europa zijn. En we willen niet naar Ibiza. We gaan sowieso buiten de schoolvakanties dus we zullen de grote hordes jongeren voor het grootste gedeelte ontwijken.
Heeft iemand een leuke tip?
Een vriendin en ik zoeken een leuke vakantiebestemming voor 30+. We willen naar een levendige badplaats. We willen niet elke avond uit, maar zo af en toe. Dit kan een beachclub of discotheek zijn. Het moet binnen Europa zijn. En we willen niet naar Ibiza. We gaan sowieso buiten de schoolvakanties dus we zullen de grote hordes jongeren voor het grootste gedeelte ontwijken.
Heeft iemand een leuke tip?
zaterdag 8 augustus 2026 om 18:12
Ik zou zeggen Valencia. Die stad heeft alles. Bezienswaardigheden. Winkels. Vele gezellige restaurantjes, barretjes en uitgaansgelegenheden. Strand. Mooie parken. Mooi weer. In Spanje voldoen ook Barcelona en Malaga daaraan maar persoonlijk vind ik beiden toeristiser en daardoor minder echt Spaans.
Ook San sebastian is fantastisch maar het weer kan daar wisselvalliger zijn. Ook heel leuk in combi met Bilbao.
Ook San sebastian is fantastisch maar het weer kan daar wisselvalliger zijn. Ook heel leuk in combi met Bilbao.
zaterdag 8 augustus 2026 om 18:59
Oké, dan zal ergens aan de kust vlakbij Lissabon je vast bevallen. Je kunt met trein en taxi heel makkelijk uit in Lissabon. Wij zaten destijds in Cascais, daar komt ook wat volwassener publiek.
Malaga is ook erg leuk. Aan de kust maar ook een echte Spaanse stad met veel vertier. Beachclub zou ik er zo snel niet weten, maar daar was ik zelf ook niet naar op zoek.
Malaga is ook erg leuk. Aan de kust maar ook een echte Spaanse stad met veel vertier. Beachclub zou ik er zo snel niet weten, maar daar was ik zelf ook niet naar op zoek.
zaterdag 8 augustus 2026 om 19:21
https://www.tourradar-reizen.com/t/154239
En zoiets ?
En zoiets ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in