Vinted topic - 4
zaterdag 2 mei 2026 om 09:12
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
maandag 10 augustus 2026 om 00:05
Nee
maandag 10 augustus 2026 om 00:07
Woensdag gekocht, nog geen label aangemaakt en volgens de reviews verzend ze eigenlijk altijd meteen.
Maar goed, afwachten maar.
maandag 10 augustus 2026 om 03:49
Er is nog geen probleem, maar ik word zelf ook altijd een klein beetje nerveus als ik iets graag wil hebben en het nog niet onderweg is of als het onderweg langer duurt dan meestal, dus ik snap het gevoel van Flashy wel. 
Maar helaas kun je weinig anders doen dan afwachten of evt een berichtje sturen met de vraag of het lukt om binnen de tijd te versturen of dat ze misschien wat meer tijd nodig heeft, maar ik weet zelf ook nooit zo goed of en wanneer ik dat dan moet sturen.
Maar helaas kun je weinig anders doen dan afwachten of evt een berichtje sturen met de vraag of het lukt om binnen de tijd te versturen of dat ze misschien wat meer tijd nodig heeft, maar ik weet zelf ook nooit zo goed of en wanneer ik dat dan moet sturen.
maandag 10 augustus 2026 om 08:11
Ik weet dat dit een Vinted topic is, maar kom toch nog even klagen over Marktplaats. Die 2e aankoop (incl verzending) is ook nog niet verzonden na 2 weken. Die was duurder en ik ben dus straks nog een hoger bedrag kwijt aan die servicekosten en kopersbescherming. Beide verkopers hadden overigens >30 reviews van 5 sterren. Ik doe dit niet meer. Dan is Vinted zo verkeerd nog niet.Maevess schreef: ↑04-08-2026 10:00Hahaha wauw, die is er lekker op tijd bij!
Ik had iets gekocht op marktplaats en dat is na 2 weken nog niet verstuurd. Nu krijg ik alleen de aankoopprijs van het product terug en de verzendkosten, maar niet de kopersbescherming en ook niet de servicekosten. Dat is toch heel stom?! Wisten jullie dit? Op vinted krijg je gewoon het hele bedrag terug (en terecht, ik kan hier niks aan doen). Heb momenteel nog een aankoop staan die vooralsnog niet verstuurd is, maar ga hier in het vervolg wel even goed over nadenken..
maandag 10 augustus 2026 om 08:15
Balen Flashy! Ik snap je wel, zeker als je zo gauw na plaatsen meteen kon kopen voor een goede deal, dan hoop je gewoon dat het doorgaat. Ik word er zelf (onnodig) nerveus van als ik pas relatief laat kan verzenden en stuur dan altijd een berichtje, maar niet iedereen is zo natuurlijk (maar goed ook). Ik hoop dat het gewoon gauw nog jouw kant op komt!
maandag 10 augustus 2026 om 08:34
Oh wat stom zeg. Erg frustrerend.Maevess schreef: ↑10-08-2026 08:11Ik weet dat dit een Vinted topic is, maar kom toch nog even klagen over Marktplaats. Die 2e aankoop (incl verzending) is ook nog niet verzonden na 2 weken. Die was duurder en ik ben dus straks nog een hoger bedrag kwijt aan die servicekosten en kopersbescherming. Beide verkopers hadden overigens >30 reviews van 5 sterren. Ik doe dit niet meer. Dan is Vinted zo verkeerd nog niet.
Ik heb net ook mijn geld teruggehad van een zoekgeraakt pakketje en gelukkig inclusief verzendkosten want die waren eigenlijk wel vrij hoog vanuit Italië. Toch jammer van het artikel, maar ja dat kan gebeuren en gelukkig (waarschijnlijk) ook weer niet iets wat ik echt nooit meer ergens kan vinden...
maandag 10 augustus 2026 om 09:52
Hier hetzelfde. 3 augustus gekocht en ze heeft tot vandaag om te verzenden, er is ook nog geen label aangemaakt dus denk dat het niet verzonden gaat worden. Misschien ook maar even een berichtje sturen of ze meer tijd nodig heeft.
maandag 10 augustus 2026 om 10:22
maandag 10 augustus 2026 om 10:57
Oh balen zeg. Dan zou ik waarschijnlijk ook even vragen of ze uitstel wil als je t graag wil hebben.
maandag 10 augustus 2026 om 12:04
Twijfel nog,ik ga de 27ste op vakantie,weet niet of het dan wel op tijd binnen is als ze pas van het weekend gaat verzenden.happyapple schreef: ↑10-08-2026 10:57Oh balen zeg. Dan zou ik waarschijnlijk ook even vragen of ze uitstel wil als je t graag wil hebben.
Ik had Vinted Go gekozen,(was maar 0,99) had makkelijk gegaan als ze op tijd had verzonden.
En anders maar niet..
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in