Vinted topic - 4
zaterdag 2 mei 2026 om 09:12
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
woensdag 29 juli 2026 om 18:58
Volgens mij kan ik nu alleen nog annuleren als de verkoopster akkoord geeft?bartjes schreef: ↑29-07-2026 18:04Ik weet niet of je nog kunt annuleren.
Ik ben het wel met je eens hoor.
Om iets onnodig te laten versturen, het kost tijd en moeite van de verkoper en ook de milieubelasting nog.
Maar ik vind dit ook niet netjes van de verkoper.
Ik heb het zelf ook laatst gehad dat ik toch nog een vraag had nadat ik het gekocht had.
Ik.kreeg ook geen antwoord meer, maar het werd wel opgestuurd.
Mijn vraag bleek terecht, en ik snapte waarom ze niet reageerde want het klopte niet en ik zou de aankoop geannuleerd hebben. Daar was ze zich vast van bewust.
Nu zit ik er mee![]()
Maar het zou sowieso wel fijn zijn als de verkoper inderdaad nog wel gewoon even reageert, dat zou ik omgekeerd in elk geval wel doen.
woensdag 29 juli 2026 om 20:42
Net trouwens mijn 'miskopen' toch nog maar eens rustig gepast en ze passen gelukkig toch wel. Dat scheelt weer. Nu alleen nog de vraag of de jurk uit mijn berichten hierboven verstuurd wordt (ze heeft wat recente negatieve reviews vanwege niet versturen) en zo ja of die past, maar we wachten het af.
woensdag 29 juli 2026 om 22:58
Moet ik duimen dat ze hem niet verstuurd?happyapple schreef: ↑29-07-2026 20:42Net trouwens mijn 'miskopen' toch nog maar eens rustig gepast en ze passen gelukkig toch wel. Dat scheelt weer. Nu alleen nog de vraag of de jurk uit mijn berichten hierboven verstuurd wordt (ze heeft wat recente negatieve reviews vanwege niet versturen) en zo ja of die past, maar we wachten het af.![]()
Misschien als we dat allemaal doen dat we het manifesteren hahaha.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in