Restaurant in Heusden

09-08-2026 10:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Tante en ik gaan binnenkort weer op pad. Vorig jaar waren we in Schiedam, dit jaar gaan we naar Heusden 💃🏻

Wie heeft tips om ‘s avonds te dineren? Ze is een beetje doof, dus een niet al te luidruchtige tent. Hopelijk is het mooi weer, kunnen we lekker buiten zitten. Uitzicht op de haven is leuk, maar geen must als je een straat verder lekkerder kunt eten. Niet te fancy, maar gewoon lekker vers en met zorg bereid. Wie is bekend in Heusden en wat raad je aan?
gryla wijzigde dit bericht op 09-08-2026 20:12
Reden: Aanvulling diner
19.61% gewijzigd
Bakkertje Deeg op de Botermarkt voor een lunch.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Dankje @Pepexx, maar ik zoek een restaurant voor diner. Ik zal de OP even aanpassen ;-)
Havenzicht en t wapen van Heusden
Allebei bij de haven. Op de vismarkt zijn best veel tentjes waar je buiten kunt zitten. Tegenover pannenkoekenbakker
Zijn ze dus allemaal goed en lekker @lief1979? Welke raad je aan/ is jouw favoriet?
Wij gaan meestal naar Havenzicht. Als je voor chique wil, zou ik t wapen doen haha
Havenzicht is inderdaad top als je gewoon lekker op het terras wil zitten met uitzicht op de bootjes. Het is een eetcafé, dus heel laagdrempelig en prima eten voor een goede prijs. Binnen kan het in het weekend wel wat rumoerig worden als het vol zit, dus als je tante slechthorend is, zou ik met mooi weer echt een tafeltje buiten reserveren. 't Wapen van Heusden zit in een prachtig historisch pand en voelt net iets luxer aan, maar is nog steeds heel gezellig.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven