Minnaar deel 44

15-08-2026 13:38 112 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Al 43 delen schrijven we over ons minnaar wel-en -wee. De leuke kanten, geile kanten, spannende kanten. Maar ook over kopgeworstel, schuldgevoelens en onzekerheden.
Dit topic is bedoeld om hierover uit te wisselen, ook als je (nog) geen minnaar(s) hebt maar wel behoefte hebt aan een wake up call of als je minnaartijd achter je ligt en zaken toe wil voegen.

Probeer zo min mogelijk te quoten.
Linkje van deel 43: https://forum.viva.nl/seks/minnaar-deel ... ges/478008

In de openingspost van deel 43 staan de linkjes naar voorgaande topics.
sebedeüs wijzigde dit bericht op 16-08-2026 14:56
18.04% gewijzigd
Elegantic schreef:
17-08-2026 19:33
Ja hij reageerde wel, maar bij ons was ik (single) degene die het eindigde omdat ik het niet langer volhield (hij wel getrouwd). Ik had verder niet zo veel aan zijn reacties maar ik heb uiteindelijk wel alles gezegd wat ik wilde zeggen. Al ben ik alsnog te lief geweest wel, zelfs de afgelopen keer nog te lief.

Ik keek toen veel op TikTok en luisterde naar podcast, voornamelijk over hoe je beter af bent en sterker wordt. Of het geholpen heeft geen idee maar het doodde wel de tijd.
Het heeft bij mij ook echt maanden geduurd voordat ik me ook maar een beetje beter voelde, ik was dan ook wel echt smoorverliefd op hem.
Ja ik mag ex minnaar ook heel graag. We hebben in dat hele jaar eigenlijk nooit ruzie gehad. hij was erg atent. Nam mij mee uit lunchen soms en eens in de maand of 2 een dagje hotel samen.
Dat bekostigde hij ook allemaal.
Waarom zou hij dat dan doen. Hij zorgt voor 3 kinderen en zijn vrouw (huisvrouw)

dat zijn dus allemaal vragen die bij mij momenteel rondspoken.
Rabatia schreef:
17-08-2026 19:55

Wanneer zou ik het dan sturen mocht ik het willen sturen. Het is nu 2 weken na de breuk.
Moet ik ermee wachten of juist niet?
Precies om 7 over half 9. Dat is het beste.
Sebedeüs schreef:
17-08-2026 19:59
Precies om 7 over half 9. Dat is het beste.
Ik ga stuk! Hahahahahahahhahahahahahha
Als jij wilt doorstarten met je minnaar kun je dat toch doen? Daar heb je toch geen toestemming van het forum voor nodig?
Lalaloepsie schreef:
17-08-2026 20:00
Als jij wilt doorstarten met je minnaar kun je dat toch doen? Daar heb je toch geen toestemming van het forum voor nodig?
Hier zijn allemaal mensen met ervaringen. Vandaar dat ik het vraag.
Rabatia schreef:
17-08-2026 19:58
Waarom zou hij dat dan doen.

dat zijn dus allemaal vragen die bij mij momenteel rondspoken.
Ja, waarom zou hij het niet doen? Had je het logischer gevonden als hij zijn piemel in jou wilde steken en eiste dat jij het hotel betaalde? En denk je niet dat hij een beetje weet hoe het werkt bij een vrouw? Piemel insteken = af en toe investeren en daar zou zelfs een lunch bij kunnen passen?

Ik vind je echt heel naief klinken.
Rabatia schreef:
17-08-2026 20:01

Oh zo, persoonlijk zou ik me in jouw geval op die mogelijke minnaar thuis richten, maar ik begrijp dat dat voor jou geen optie meer is, dus ik wens je succes bij het herstellen van je andere contact.
Rabatia schreef:
17-08-2026 20:01
Ik heb geen ervaring met jouw minnaar. Elke man, elke vrouw is anders. Ik weet niet waar de jouwese lekker op reageert en of de kans dat hij terugkomt groter is na 2 of na 4 weken, ik heb echt geen idee.

Het is mijn bescheiden mening dat wanneer je groot genoeg bent om met een andere meneer een beetje zitten te pimpampetten op een hotelkamer zonder dat het thuisfront daar énige notie van heeft, je ook wel oud genoeg bent om te bepalen wanneer je je minnaar op wil porren. Heb je altijd zoveel bevestiging nodig?
Waarom zoveel oordelen hier? Dit is toch het minnaars topic?
Rabatia schreef:
17-08-2026 20:11

Ja. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen maar met je mee jubelt of huilt.
Had je gehoopt dat hij bij zijn vrouw weg zou gaan?
Oordelen? Kritische vragen bedoel je.
Rabatia schreef:
17-08-2026 20:11
Welke oordelen bedoel je precies? En waarom zouden we op dit topic niet kritisch/eerlijk zijn?
@Rabatia

Niet elke man is een minnaar vele willen gewoon €50 besparen aan de meisjes van plezier andere vinden het geweldig om de vrouw van een andere man te duwen en omdat te bereiken beloven ze je hemel en aarde.
Je hebt hem zelf gevraagd om je te blokkeren en dat heeft hij met liefde gedaan als je nog een beetje eigenwaarde hebt sluit het af.
Wacht nooit op een bus of een man want over 15 minuten komt er weer 1
Sebedeüs schreef:
17-08-2026 20:15
Welke oordelen bedoel je precies? En waarom zouden we op dit topic niet kritisch/eerlijk zijn?
Dat mag je zeker zijn.
Maar om steeds te praten over mijn eigen partner en gezin.

Ja dat weet ik natuurlijk ook dat dat niet iets is om trots op te zijn.
ik heb hier vaak mee gezeten en heel vaak op het punt gestaan ook het contact echt te verbreken met minnaar.
Rabatia schreef:
17-08-2026 20:56
Dat mag je zeker zijn.
Maar om steeds te praten over mijn eigen partner en gezin.

Ja dat weet ik natuurlijk ook dat dat niet iets is om trots op te zijn.
ik heb hier vaak mee gezeten en heel vaak op het punt gestaan ook het contact echt te verbreken met minnaar.
Dan kun je nu toch beter doorzetten en geen contact meer zoeken?
Lilith schreef:
17-08-2026 20:13
Ja. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen maar met je mee jubelt of huilt.
Had je gehoopt dat hij bij zijn vrouw weg zou gaan?
Nee maar dacht hier juist me ei kwijt te kunnen.
En ik weet zelf ook wel dat ik veel werk te verzetten heb hier in m’n eigen huwelijk.
Ipv leven lang te minaren. Dat lost niks op dat weet ik.
Lalaloepsie schreef:
17-08-2026 11:26
Durf jij hem te appen dat je graag een wilde nacht met hem wilt?
Hm, nou nee! Dat is wel een hele grote stap!

Na mijn vraag of hij terug was van vakantie, en hoe het was, bevestigde hij dat hij terug was, zei dat het wel goed ging, en vroeg naar mij.
Ook wel goed zei ik, en ik maakte een leuk grapje, refererend naar onze ontmoeting: de woningstichting stuurde namelijk een mailtje met de vraag hoe tevreden ik was over de reparatie. Hij heeft tot nu toe nog niet gereageerd.

Eigenlijk heb ik er nu wel genoeg van. Heb het gevoel dat ik maar steeds aan het initiatiefnemen ben. Stom inderdaad: zeg dan gewoon dat je geen interesse meer hebt! Ik denk dat ik dat op de man af ga vragen, of hij nog interesse heeft.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Elegantic schreef:
17-08-2026 20:58
Dan kun je nu toch beter doorzetten en geen contact meer zoeken?
Dat klopt, maar omdat het zo moeilijk is.
Blijf ik steeds twijfelen.
Als ik me goed voel zeg ik het is beter zo.
Maar als het gemis weer komt dan wil ik hem contacteren.
Elmervrouw schreef:
17-08-2026 20:59
Hm, nou nee! Dat is wel een hele grote stap!

Na mijn vraag of hij terug was van vakantie, en hoe het was, bevestigde hij dat hij terug was, zei dat het wel goed ging, en vroeg naar mij.
Ook wel goed zei ik, en ik maakte een leuk grapje, refererend naar onze ontmoeting: de woningstichting stuurde namelijk een mailtje met de vraag hoe tevreden ik was over de reparatie. Hij heeft tot nu toe nog niet gereageerd.

Eigenlijk heb ik er nu wel genoeg van. Heb het gevoel dat ik maar steeds aan het initiatiefnemen ben. Stom inderdaad: zeg dan gewoon dat je geen interesse meer hebt! Ik denk dat ik dat op de man af ga vragen, of hij nog interesse heeft.

Best herkenbaar wat je hier zegt.
Ik zou het gewoon dan vragen dan heb je meteen je antwoord.
Rabatia schreef:
17-08-2026 20:58
Nee maar dacht hier juist me ei kwijt te kunnen.
En ik weet zelf ook wel dat ik veel werk te verzetten heb hier in m’n eigen huwelijk.
Ipv leven lang te minaren. Dat lost niks op dat weet ik.

Je kan prima je ei kwijt hier, maar je komt vooral aandacht halen.
Elmervrouw schreef:
Ik denk dat ik dat op de man af ga vragen, of hij nog interesse heeft.

Ja, lijkt me verstandig, weet je waar je staat. En mocht ie dan bij je op de bank aan de koffie of borrel zitten kun je alsnog bij hem op schoot gaan zitten als je daar zin in hebt.
lalaloepsie wijzigde dit bericht op 18-08-2026 16:04
0.91% gewijzigd
Elmervrouw schreef:

en ik maakte een leuk grapje, refererend naar onze ontmoeting: de woningstichting stuurde namelijk een mailtje met de vraag hoe tevreden ik was over de reparatie. Hij heeft tot nu toe nog niet gereageerd.
Dit was idd wel echt iets waar hij nog leuk op had kunnen reageren. Eerlijk gezegd zou ik er ook genoeg van hebben hoor, graag of niet.
Ja, graag of niet, dat overheerst bij mij al de hele dag!
Ik wacht nog tot morgenvroeg, omdat ik mezelf ken wat betreft te gauw conclusies trekken uit al dan niet appen. Maar dan ga ik voor de directe vraag!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Rabatia schreef:
17-08-2026 21:00
Dat klopt, maar omdat het zo moeilijk is. Blijf ik steeds twijfelen.

Kan me voorstellen dat je blijft twijfelen.

Die vent buiten de deur is immers makkelijker op te starten dan diegene die je thuis hebt zitten qua leuke dingen doen samen.

Alleen kiezen voor die ogenschijnlijk makkelijke weg komt ook met gevolgen. Je zegt nu al dat jullie (je man en jij) langs elkaar heen leven, want jij de kids, hij moe van het werk. Is het jouw bedoeling dat jullie wegen nog meer scheiden?

Mij maakt het niks uit wat jij kiest. Het enige wat ik wel weet is dat je niet eeuwig kunt blijven twijfelen, hoe graag je dat ook wilt.
Lalaloepsie schreef:
17-08-2026 21:42
Kan me voorstellen dat je blijft twijfelen.

Die vent buiten de deur is immers makkelijker op te starten dan diegene die je thuis hebt zitten qua leuke dingen doen samen.

Alleen kiezen voor die ogenschijnlijk makkelijke weg komt ook met gevolgen. Je zegt nu al dat jullie (je man en jij) langs elkaar heen leven, want jij de kids, hij moe van het werk. Is het jouw bedoeling dat jullie wegen nog meer scheiden?

Mij maakt het niks uit wat jij kiest. Het enige wat ik wel weet is dat je niet eeuwig kunt blijven twijfelen, hoe graag je dat ook wilt.

Je hebt zeker gelijk.
ik heb gisteravond aan man aangegeven dat we vaker samen dagjes weg mogen hebben.
Want vaak is het of ik met een vriendin en hij bij de kids of hij met vrienden en ik bij de kids.

Wat je aandacht geeft groeit zullen we maar zeggen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven