Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
woensdag 19 augustus 2026 om 17:36
Verschillend, soms wijde (barrel) of rechte spijkerbroek of pantalon met simpel shirt en soms (naar kantoor) doe ik meer moeite om wat samen te stellen.
Ik heb wat oude kledingstukken geërfd. Het valt me vooral op dat de kwaliteit daarvan beter is en maakt me een tikkeltje creatiever. Dat draag ik dan ook graag als ik er een leuke outfit van maak.
Heb jij nog kledingstukken uit je jeugd bewaard?
Ik heb wat oude kledingstukken geërfd. Het valt me vooral op dat de kwaliteit daarvan beter is en maakt me een tikkeltje creatiever. Dat draag ik dan ook graag als ik er een leuke outfit van maak.
Heb jij nog kledingstukken uit je jeugd bewaard?
woensdag 19 augustus 2026 om 18:10
woensdag 19 augustus 2026 om 21:54
Vaatwasser uitruimen; doe ik van boven naar beneden. Tenzij er spullen in staan waarop een laagje water staat. Die zet ik eerst ondersteboven op een theedoek.
Ikeaspullen; ik hou er niet specifiek van. Laatste waar in blij van werd waren hun neon-verftubes en de strijkkralen (voor de kinderen).
Wat is jouw favoriete groente van dit seizoen?
Ikeaspullen; ik hou er niet specifiek van. Laatste waar in blij van werd waren hun neon-verftubes en de strijkkralen (voor de kinderen).
Wat is jouw favoriete groente van dit seizoen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 20 augustus 2026 om 09:04
Klopt!
Maar dit was, voor mij dan, een te interessante vraag en daarom liet ik em staan.
Ik heb dagelijks duizenden vragen, maar als ik dan in dit topic ben dan sta ik vaak met de mond vol tanden
Ik ga mn best doen voortaan!
‘t Hoost
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in