Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND

15-07-2026 20:52 1688 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk

Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

AUB geen spoilers over het verloop van het programma

En nu is het afwachten tot de reünie. Woensdag 9 september 22:00.
pelle wijzigde dit bericht op 02-09-2026 13:38
72.36% gewijzigd
Ik vind Mexx vooral heel droog.

Lynn is leuk maar je merkt aan alles dat ze nog heel jong is. Haar hele doen en laten, de gespreksonderwerpen, ik snap wel dat Mexx zich een beetje afzijdig houdt in zulke gesprekken, zal ik namelijk zelf ook doen.

Interessant dat Thomas gisteren de eerste scheurtjes merkte, ben benieuwd hoe het uitpakt.

En Karina… tja, ik weet het nog niet.
Ik vind er alleen wel wat van dat ze binnen een dag al begint over het gewicht van Paul en dat ze hem nu al probeert te veranderen…
Sabine schreef:
20-08-2026 07:51
Zo, dat was het avontuur van Huib. Wat had hij dan verwacht van Mireille? Je kon in het filmpje toch wel zien hoe ze is. Ik vond wel dat hij het netjes bracht en Mireille erg in de verdediging schoot. Terwijl wat hij zei gewoon klopt. Dat hij veel netter is. Is niks mis mee maar het is geen match.
Mij vond hem erg ‘mijn werkwijzen zijn beter’. Belerend. Waarschijnlijk was hij het ook niet eens met haar manier van hout opstapelen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Thomas tegen Mexx: ‘.. dat je een keer zegt ‘hé mooie man, kom eens hier?’ (Ofzo)

Hij is nogal vol van zichzelf.
En dan ook nog zeggen dat hij nog wel aan wat dingen (bij Mexx en ook die andere vrouw?) moet schaven. Bah.
Nieuweling93 schreef:
19-08-2026 15:45
Nou, arme wasabi en chef :"-(

Ik zou er niet van staan te kijken als hij die heeft gevild en gaat verwerken in een ‘kunst’project.

Maar als de B&B niet van hem is, zoals eerder werd gesuggereerd, zijn Wasabi en Chef ook niet van hem (en jaagt hij ze weg met emmers water of een mislukte tonijn)
himalaya wijzigde dit bericht op 20-08-2026 09:48
0.26% gewijzigd
himalaya schreef:
20-08-2026 09:08
Thomas tegen Mexx: ‘.. dat je een keer zegt ‘hé mooie man, kom eens hier?’ (Ofzo)

En dan ook nog zeggen dat hij nog wel aan wat dingen (bij Mexx en ook die andere vrouw?) moet schaven. Bah.
Nou dát! Nog wat schaven! :O
Mexx noemde zichzelf toen een ruwe diamant. Maar neeeeeeeee Mexx, je bent gewoon goed zoals je bent. Je hoort wel aan haar dat ze zichzelf graag wil ontwikkelen (ook op haar insta), maar een ander heeft precies niks aan je te schaven!
himalaya schreef:
20-08-2026 09:06
Mij vond hem erg ‘mijn werkwijzen zijn beter’. Belerend. Waarschijnlijk was hij het ook niet eens met haar manier van hout opstapelen.
Dat kan, maar in plaats van dan ook belerend doen, trok hij zijn conclusies dat dat wrijving zou geven en er dus geen 'mets' was. Heeft hij wat mij betreft juist prima gedaan.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Frizz schreef:
20-08-2026 09:38
Mexx noemde zichzelf toen een ruwe diamant. Maar neeeeeeeee Mexx, je bent gewoon goed zoals je bent. Je hoort wel aan haar dat ze zichzelf graag wil ontwikkelen (ook op haar insta), maar een ander heeft precies niks aan je te schaven!
Mexx lijkt me gewoon een leuke meid.
Wat een flauwekul om daar aan te schaven. Je neemt haar om wie ze is of niet.
Frizz schreef:
20-08-2026 09:38
Jaaaaa – dat kan ik ook maar moeilijk aanzien: 'de puntjes op de i' :frusty:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Sabine schreef:
20-08-2026 07:16
Iemand die dik is weer zelf ook wel dat het ongezond is dat hoef je echt niet te bespreken. Het lijkt alsof Karina heel veel moeite heeft met zijn gewicht. En dat ze dat wil "aanpakken". Dat vind ik niet oké. Dat is aan hem.
Zij is geobsedeerd door gewicht. Doet uitspraken als; zij is slank en blond ( over Anouk), dan voel ik mij dunner ( over Paul) etc. Het is echt obsessief , die focus. Het is helemaal niet lief bedoeld, maar zegt alles over hoe zij zichzelf ziet.
Brunella schreef:
20-08-2026 10:07
Zij is geobsedeerd door gewicht. Doet uitspraken als; zij is slank en blond ( over Anouk), dan voel ik mij dunner ( over Paul) etc. Het is echt obsessief , die focus. Het is helemaal niet lief bedoeld, maar zegt alles over hoe zij zichzelf ziet.
Eens.
himalaya schreef:
20-08-2026 09:08

Nouououou ik zat gewoon te schreeuwen naar de tv...run Mexx, RUNNNNNN!

Thomas wil het uiterlijk van Mexx, de leeftijd van Lynn en het karakter een mix van Lynn en Mexx, niet te rustig, niet te druk.

Ik vind Mexx dus wel echt leuk, lekker droge humor, lekker zichzelf, doet zich niet anders/beter voor. Down to earth en niet zo hyper en hysterisch als al die wannabe fluflu's.
Jankerd
Ik vind Mexx übersaai en Lynn jong en (daarom?) hyper.
Maar bovenal vind ik Thomas het grootste leeghoofd dat ik ooit gezien heb.
Thomas is aan het nadenken wat hij nodig heeft. Naar mijn idee ontstaan de beste matches op gevoel, niet op nadenken over wat past.

Ik hoop dat Mexx wel tot inkeer komt. Zij heeft een echte lieverd nodig, want zij is zelf ook echt lief.
Brunella schreef:

Precies dit.
zwembad84 schreef:
20-08-2026 07:08

Dan kan je niet daar komen en over buikomvang beginnen. Paul pakte het trouwens ook prima op en vond het fijn.

Maar tegen Paul zelf was ze ook niet zoals ze dat in de confessional(s) deed. Hij heeft dus niet alles gehoord wat ze er meerdere keren over te zeggen/oordelen had.
Frizz schreef:
20-08-2026 11:23
Thomas is aan het nadenken wat hij nodig heeft. Naar mijn idee ontstaan de beste matches op gevoel, niet op nadenken over wat past.

Ik hoop dat Mexx wel tot inkeer komt. Zij heeft een echte lieverd nodig, want zij is zelf ook echt lief.
Nou precies
Brunella schreef:

Precies!

Paul had twee vrouwen die bij hem pasten (Helan en Marjo) maar dat zijn deze twee niet.
Fucupcake schreef:
20-08-2026 11:31
Precies!

Paul had twee vrouwen die bij hem pasten (Helan en Marjo) maar dat zijn deze twee niet.
Eens. Ik denk dat Paul uiteindelijk met niks eindigt. En de twee hele leuke dames krijgen de mannen voor het kiezen.
Ik vind Mexx bedachtzaam en rustig, maar dat maakt haar niet minder leuk dan de drukkere dames. Thomas heeft zijn lat voor zichzelf hoog liggen, en projecteert dat op alle dames.
Niet fair. Zij zijn wie ze zijn, net als alle andere deelnemers. Het kan hooguit niet je type mens zijn.
Brunella schreef:
Precies! Het gaat veel meer over haarzelf dan over Paul, denk dat ze nog wel een hoop dingen met zichzelf uit te zoeken heeft.
Flashy schreef:
20-08-2026 09:54
Mexx lijkt me gewoon een leuke meid.
Wat een flauwekul om daar aan te schaven. Je neemt haar om wie ze is of niet.
Zeker. Ik zag haar insta voorbijkomen op mijn tijdlijn en een post van haar over pensioenbeleggen (zonder samenwerking) en daardoor ben ik wel positief van haar onder de indruk.
TiumPerfectum schreef:
20-08-2026 12:19
Precies! Het gaat veel meer over haarzelf dan over Paul, denk dat ze nog wel een hoop dingen met zichzelf uit te zoeken heeft.
Ja, maar daarin is zij niet de enige. Ik vraag me soms af wie van alle deelnemers, wel al toe is aan een relatie.
En zij heeft veel uit te zoeken, maar sleurt daar anderen in mee door het maken van lelijke en valse opmerkingen. Niet oké.
Brunella schreef:
20-08-2026 12:26
Ja, maar daarin is zij niet de enige. Ik vraag me soms af wie van alle deelnemers, wel al toe is aan een relatie.
En zij heeft veel uit te zoeken, maar sleurt daar anderen in mee door het maken van lelijke en valse opmerkingen. Niet oké.
Ja helaas, in het echte leven maak ik dat ook vaak mee. Zeker niet ok.
Caroline mag wel eens eerlijk tegen Arie zeggen dat ze het niet voelt. Ik snap ook niet dat Arie niet vraagt aan Caroline wat ze voelt. Sowieso blijft het heel oppervlakkig bij Caroline.
Ik hoop dat Mexx zelf vertrekt zij is echt te goed voor “mooie” Thomas . Wat een zelfingenomen man is dat .

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven