B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
En nu is het afwachten tot de reünie. Woensdag 9 september 22:00.
pelle wijzigde dit bericht op 02-09-2026 13:38
72.36% gewijzigd
donderdag 3 september 2026 om 11:38
Wat ik ook niet snap in Fred zijn logica; hij wil geen dag langer wachten op de seks met Doete want dat gaat allemaal af van zijn 200 maanden. Maar voordat hij nu weer iemand anders tot slachtoffer maakt om een relatie aan te gaan, is hij toch ook tijd kwijt? De snelste manier om met een vrouw inclusief relatie in bed te belanden,was geduld hebben met Doete. Maar nee, het lijkt hem niet uit te maken wat voor gevoelens de vrouw heeft, als hij maar bevredigd en aanbeden wordt.
donderdag 3 september 2026 om 11:50
donderdag 3 september 2026 om 12:09
Een ouwe rukker is het.MissUnderstood schreef: ↑03-09-2026 11:40Haha, Apiejapie, dat zat ik me laatst ook al te bedenken. Maar Fred en logica gaan sowieso niet samen.
Ik denk dat het voor Fred 200 maanden eenzaamheid wordt.
(Ook ontiegelijk goor om met hem het bed in te duiken lijkt me)
donderdag 3 september 2026 om 12:23
Nou ja, wat is “normaal” gedrag? Dat is voor iedereen weer anders.Trien31 schreef: ↑02-09-2026 22:19We vinden allemaal wat van Fred en zn vage gedoe. Maar het moet toch niet zo zijn dat de wens voor fysiek contact binnen een relatie een probleem zou moeten zijn.
Als Doete hem niks vond had ze daar als volwasse vrouw gewoon wat van kunnen vinden. Nu reageerde ze elke keer heel krampachtig op zijn aanrakingen. Wat daarachter zit weet ik niet, maar ik zou dat ook niet als normaal gedrag binnen een opbloeiende relatie willen noemen.
Als je naar Thomas en Mexx kijkt. Mexx is ook niet van dat gepluk, maar die komt wel veel meer naar Thomas toe zodra ze de rust voelt dat hij voor haar gekozen heeft.
donderdag 3 september 2026 om 12:25
Hij had het trouwens over een maand met Doete – dan zat hij toen al op 199. En nu nog minder, want het is eerder opgenomen. Of werkt zijn kalender niet zo?apiejapie schreef: ↑03-09-2026 11:38Wat ik ook niet snap in Fred zijn logica; hij wil geen dag langer wachten op de seks met Doete want dat gaat allemaal af van zijn 200 maanden. Maar voordat hij nu weer iemand anders tot slachtoffer maakt om een relatie aan te gaan, is hij toch ook tijd kwijt? De snelste manier om met een vrouw inclusief relatie in bed te belanden,was geduld hebben met Doete. Maar nee, het lijkt hem niet uit te maken wat voor gevoelens de vrouw heeft, als hij maar bevredigd en aanbeden wordt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
donderdag 3 september 2026 om 13:42
En Timothy en Michael die ook zo zoenen dat je kan zien dat ze gek zijn op elkaar.zwembad84 schreef: ↑03-09-2026 09:02Dit idd. Je hoort ook eigenlijk bij iedereen wel terug dat ze even zonder camera's verder willen verkennen. Marjo gaf bij Paul ook aan dat ze de eerste twee dagen als een zombie erbij had gelopen. In dat opzicht kan ik mij heel goed voorstellen dat Doete op camera terughoudend blijft. Ze lijkt mij niet het type met een dubbele agenda. En Fred gooit eigenlijk de deur dicht terwijl zij meer voor even tot jezelf komen wilde kiezen en daarna weer verder. Lijkt mij legitiem.
Vind Timothy en Michael echt heel leuk. Ze zijn ook zo complimenteus over en weer.
Benieuwd naar de reünie volgende week.
En hij even zijn hand op Timothy zijn kont, echt leuk en lief
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
donderdag 3 september 2026 om 16:47
donderdag 3 september 2026 om 20:35
Dus hij polijst en gooit verf op stoelen. Hij heeft gelukkig nog 200 maanden om echte Kunst te maken.LenteZomer schreef: ↑03-09-2026 16:47Fred is gewoon een engnek. Hij kan zich gewoon niet voorstellen dat een vrouw zIch niet in zijn armen stort.
En eerlijk zeggen, hoeveel van jullie dachten dat hij die grote tonijn zelf heeft gemaakt? Oh, en die kleine maakt hij ook niet zelf. Mijnheer de kunstenaar mag ze polijsten, dat is het.
donderdag 3 september 2026 om 20:52
LenteZomer schreef: ↑03-09-2026 16:47
En eerlijk zeggen, hoeveel van jullie dachten dat hij die grote tonijn zelf heeft gemaakt? Oh, en die kleine maakt hij ook niet zelf. Mijnheer de kunstenaar mag ze polijsten, dat is het.
Dat is gewoon online te lezen. Het is een samenwerking.
https://share.google/f4fnRZJ520qc1ZBHV
donderdag 3 september 2026 om 21:07
Ik wilde net zeggen. Vind Fred ook een engnek, maar het is wel zijn (al dan niet gedeeltelijk) zijn kunst.Fucupcake schreef: ↑03-09-2026 20:52Dat is gewoon online te lezen. Het is een samenwerking.
Ik kan me wel voorstellen dat het ‘project met stoel, gieter en parasol’ je hier op het verkeerde been kan zetten.
Where is my mind?
donderdag 3 september 2026 om 21:46
Hij heeft nu ook een samenwerking met museum Voorlinden.SurferRosa schreef: ↑03-09-2026 21:07Ik wilde net zeggen. Vind Fred ook een engnek, maar het is wel zijn (al dan niet gedeeltelijk) zijn kunst.
Ik kan me wel voorstellen dat het ‘project met stoel, gieter en parasol’ je hier op het verkeerde been kan zetten.![]()
donderdag 3 september 2026 om 22:59
Ik ben het hier heel erg mee eens. Deze narcist accepteert geen neeapiejapie schreef: ↑03-09-2026 11:38Wat ik ook niet snap in Fred zijn logica; hij wil geen dag langer wachten op de seks met Doete want dat gaat allemaal af van zijn 200 maanden. Maar voordat hij nu weer iemand anders tot slachtoffer maakt om een relatie aan te gaan, is hij toch ook tijd kwijt? De snelste manier om met een vrouw inclusief relatie in bed te belanden,was geduld hebben met Doete. Maar nee, het lijkt hem niet uit te maken wat voor gevoelens de vrouw heeft, als hij maar bevredigd en aanbeden wordt.
En misschien al genoemd hier, maar niet alles terug gelezen, maar wat een schat is Devon. Zelden zo'n sympathieke deelnemer gezien van zo'n programma. Er is toch niemand die deze jongen NIET leuk vindt?
En er is niemand die Fred WEL leuk vindt, denk ik
donderdag 3 september 2026 om 23:50
O echtLenteZomer schreef: ↑03-09-2026 16:47Fred is gewoon een engnek. Hij kan zich gewoon niet voorstellen dat een vrouw zIch niet in zijn armen stort.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
vrijdag 4 september 2026 om 00:20
Ja hij is wel kunstenaar. Maar als ik dan dat verhaal lees over die tonijn denk ik: okay hij ziet een leuke tonijn, gemaakt door een andere kunstenaar. En verzint dat die tonijn in het water moet en dat mensen hem moeten kunnen fotograferen. That’s it.
Maar dat hele verhaal eromheen vind ik echt bla bla.
Nou ja het moge duidelijk zijn dat ik geen kunstenaar ben
Maar dat hele verhaal eromheen vind ik echt bla bla.
Nou ja het moge duidelijk zijn dat ik geen kunstenaar ben
vrijdag 4 september 2026 om 09:03
10.000 euro voor zo'n klotetonijn. Ik sla over.Fucupcake schreef: ↑03-09-2026 20:52Dat is gewoon online te lezen. Het is een samenwerking.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in