Good Luck
woensdag 29 juli 2009 om 08:13
Katten kunnen een jaar of 16 worden denk ik. De kater van mijn zus werd 18. De andere poes die ik had ging al dood toen ze 9 was, die had kanker. Je weet het dus nooit van te voren.
We gaan nu kijken bij dit monstertje. Hij is wel cute he!
Hij wordt net zo groot als die kat waar Mare mee op de foto staat op de Hyves.
We gaan nu kijken bij dit monstertje. Hij is wel cute he!
Hij wordt net zo groot als die kat waar Mare mee op de foto staat op de Hyves.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 29 juli 2009 om 08:15
woensdag 29 juli 2009 om 08:26
We hebben al wat heen en weer gemaild voor informatie en bij deze mensen hebben we een beter gevoel. Zij willen ook graag dat de kittens tot 12 weken bij de moeder blijven. Dat is ook een normale termijn, dat hadden we bij de Heilige Birmaan (poes) ook.
Ik heb net gemaild wanneer we kunnen komen. Kan zijn dat M eerst even gaat kijken na werktijd of het klikt en dat we daarna met zijn drietjes gaan.
Ik heb net gemaild wanneer we kunnen komen. Kan zijn dat M eerst even gaat kijken na werktijd of het klikt en dat we daarna met zijn drietjes gaan.
woensdag 29 juli 2009 om 08:34
Vandaag dan voor het echt naar het ziekenhuis he Bam! Succes!
Wij moeten morgen weer naar KNO. Jonathan heeft al weer een oorontsteking achter de rug, en heeft nu vanaf donderdag alweer een loopoor (bah), en dat is het andere oor. Dus eigenlijk sinds de buisjes eruit zijn gegroeid is het weer mis, dus hij zal waarschijnlijk weer nieuwe buisjes krijgen. Overigens zijn de aanvallen weer weg nu hij dat loopoor heeft, heel apart.
Wij moeten morgen weer naar KNO. Jonathan heeft al weer een oorontsteking achter de rug, en heeft nu vanaf donderdag alweer een loopoor (bah), en dat is het andere oor. Dus eigenlijk sinds de buisjes eruit zijn gegroeid is het weer mis, dus hij zal waarschijnlijk weer nieuwe buisjes krijgen. Overigens zijn de aanvallen weer weg nu hij dat loopoor heeft, heel apart.
woensdag 29 juli 2009 om 09:06
Dank!
Juul is helemaal Happy: Hij mag ook gaan werken
Leuk beestjes kijken, hopelijk is het wat. hebben ze 1 kitten?
Ohh dat is wel heel apart ja. Zou het daarmee in verband kunnen staan? Of het is een samenloop van.
Gaat dat operatief die buisjes? Je hebt het vast al wel een keer verteld, maar ik ben het kwijt.
Juul is helemaal Happy: Hij mag ook gaan werken
Leuk beestjes kijken, hopelijk is het wat. hebben ze 1 kitten?
Ohh dat is wel heel apart ja. Zou het daarmee in verband kunnen staan? Of het is een samenloop van.
Gaat dat operatief die buisjes? Je hebt het vast al wel een keer verteld, maar ik ben het kwijt.
woensdag 29 juli 2009 om 09:11
Buisjes gaan met een kort roesje. Meestal wordt het 's morgens vroeg al gedaan en mogen ze naar huis als ze wat hebben gegeten en gedronken.
Jonathan reageert heel sterk op infecties. Dan heeft hij meteen aanvallen. Volgende week moeten we ook weer naar Dr B. Dan krijgen we de uitslag van de slaap-eeg.
Leuk dat Juul zo enthousiast is. Wat voor werk doet Bamman?
Jonathan reageert heel sterk op infecties. Dan heeft hij meteen aanvallen. Volgende week moeten we ook weer naar Dr B. Dan krijgen we de uitslag van de slaap-eeg.
Leuk dat Juul zo enthousiast is. Wat voor werk doet Bamman?
woensdag 29 juli 2009 om 12:10
Wat een scheetig monstertje Mal! Hoorde laatst wat die buurkat van ons heeft gekost, hoop dat die van jullie minder kostbaar is, haha! O bah, loopoor. Heeft hij er veel last van? Spannend ja, die uitslag volgende week... Ben je er erg mee bezig, of verwacht je er eigenlijk niks van?
Bam, nog een keer succes dan vandaag! Leuk, Julian mee naar papa's werk. Mare vindt dat ook helemaal te gek (maar ja, werkplaats vol stoere timmermannen die ze om haar vinger kan winden, dat werkt natuurlijk wel.. ).
Suus, marokkaanse couscoussalade uit de allerhande, zal even kijken of ik hem kan opdiepen. Viel in de smaak gisteren, maar de semifreddo (met in balsamico gemarineerde aardbeien dit keer want de frambozen waren uitverkocht) was da bomb.
Enka, goedemorgen! Geweldige foto's had je op de hyves gezet zeg!
Bam, nog een keer succes dan vandaag! Leuk, Julian mee naar papa's werk. Mare vindt dat ook helemaal te gek (maar ja, werkplaats vol stoere timmermannen die ze om haar vinger kan winden, dat werkt natuurlijk wel.. ).
Suus, marokkaanse couscoussalade uit de allerhande, zal even kijken of ik hem kan opdiepen. Viel in de smaak gisteren, maar de semifreddo (met in balsamico gemarineerde aardbeien dit keer want de frambozen waren uitverkocht) was da bomb.
Enka, goedemorgen! Geweldige foto's had je op de hyves gezet zeg!