Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Erykah, dates combineren lijkt me een prima idee, ik ben voor! MP?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Nog steeds geen date gepland... Damn it... Wacht eigenlijk tot hij het vraagt (jaaaaaaaaa... ik ben een schijtert!)

Maar Ery, ik ga nu wel ongezellig doen, en naar mijn bedje toe :-)

(moed verzamelen voor RPmeneer ghehehehe)
Erykah, ik zal je wel keertje bijpraten dan. Is niet echt heel moeilijk maar vraagt wel een gedragsverandering, je moet even de klik maken naar eiwitten en dan gaat het wel echt heel snel...
Wil iemand met me mee op vakantie naar Spanje??*zucht*
Trus Olijfje, en tisser Indi?
Indi...gaaf he dat Spanje...en de flamenco is zo geweldig!!! Ik ga in september weer met mijn mams naar flamenco-voorstelling...echt genieten is dat. En ik heb ook gelijk om naar Sevilla ofzo te gaan

Olive...slaap lekker lieverd! Ennuh die date komt er...zeker te weten!
Slaap lekker Olive! Snel een date plannen

Yep, donderdag. Weet nog niet precies wat we gaan doen, moet sowieso eerst werken dus denk dat ik om 8-9 uur in Adam ben. Maar aangezien ik naar de stad kom waar hij is (en ben ik ook niet echt bekend) vind ik dat hij maar een plan moet hebben..nou ja, zou het wel leuk vinden als hij een plan heeft, hou wel van assertieve mannen Meld het wel zodra ie gebeld heeft

Ga mijn laptop ook maar eens dichtklappen...
Oh ik zie een heeeeele mooie vakantiebestemming op tv..daar wil ik wel een keertje heen!
@Erykah: Het is bij Alicante in de buurt..prachtige stad volgens mij...ik moet maar eens een slachtoffer vinden dat mee wil Meeting houden?
quote:misspoez schreef op 28 juli 2009 @ 22:37:

Erykah, ik zal je wel keertje bijpraten dan. Is niet echt heel moeilijk maar vraagt wel een gedragsverandering, je moet even de klik maken naar eiwitten en dan gaat het wel echt heel snel...Ja is goed, ben wel benieuwd!!
Trusten Elve!
Truste, Elve!
quote:Indi schreef op 28 juli 2009 @ 22:40:

@Erykah: Het is bij Alicante in de buurt..prachtige stad volgens mij...ik moet maar eens een slachtoffer vinden dat mee wil Meeting houden? Alicante is toch in het noorden? Ik wil zo graag naar Sevilla...zon prachtige stad!!!
Dat lijkt me ook mooi! Madrid wil ik ook nog wel een keer..en Barcelona blijft ook mooi!
Alicante is in het zuiden, Erykah.
quote:Miss thang schreef op 28 juli 2009 @ 22:48:

Alicante is in het zuiden, Erykah.Echt mijn richtingsgevoel en topografie is echt geweldig....ik ben echt een wijf wat dat aangaat hahaha
Olijfje, ik vind dat je toch maar even de stoute schoenen aan moet trekken en een date moet regelen met RPmeneer.

Dames, ga mijn bedje in, ben voor vandaag wel klaar met werken. Nog even lezen en dan lekker slapen. Morgen nog een hele drukke dag met werk, en dan even (waarschijnlijk heeeel even) rust.....

Welterusten allemaal! X
quote:Erykah schreef op 28 juli 2009 @ 22:52:

[...]

Echt mijn richtingsgevoel en topografie is echt geweldig....ik ben echt een wijf wat dat aangaat hahahaU zij vergeven, hahahahahahaha (het is al laat, zullen we maar zeggen)
Slaap lekker MissT!
Dag dames

Hopelijk gaat alles goed hier met iedereen.

Ben deze week druk bezig met kinderen, modder, spelletjes, knutselen, lachen, huilen, feesten etc/

*zwaai zwaai *
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Trusten missT.!

Haai Ingel!
Hee Ingel...hoe gaat met jou? Nog steeds in love?

Wat ben je allemaal aan het doen dan?
Thuis
quote:Erykah schreef op 28 juli 2009 @ 22:43:

[...]Alicante is toch in het noorden?

eehhh even vragen..........

Hoi Inkie, MIran, truste missT!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven