Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

dinsdag 28 juli 2009 om 21:48
dinsdag 28 juli 2009 om 21:53
Hahaha nee hoor zit niet de hele tijd nerveus mijn telefoon te checken...zo erg ben ik niet Bovendien, ik heb hem nog nooit ontmoet dus voorlopig weet ik nog niet precies hoe leuk ie is en ik denk dat ie morgen pas gaat bellen.
Ik hoop voor Monroe dat ze vanavond geen 'tijd' heeft om rapport uit te brengen over haar date Maar ben wel nieuwsgierig!
Ik hoop voor Monroe dat ze vanavond geen 'tijd' heeft om rapport uit te brengen over haar date Maar ben wel nieuwsgierig!
dinsdag 28 juli 2009 om 21:54

dinsdag 28 juli 2009 om 22:14
quote:misspoez schreef op 28 juli 2009 @ 21:40:
Hey trouwens missT, gaat missie nog een paar daagjes naar de papa? En doen wij dan een date?
Lijkt me heel gezellig! Missie gaat wel naar papa, maar da's de laatste 3 weken van de vakantie, en dan zit ik in Azie.....
misschien dat ze volgende week nog een keer een avondje gaat logeren, maar anders verzetten tot na de vakantie??
Hey trouwens missT, gaat missie nog een paar daagjes naar de papa? En doen wij dan een date?
Lijkt me heel gezellig! Missie gaat wel naar papa, maar da's de laatste 3 weken van de vakantie, en dan zit ik in Azie.....
misschien dat ze volgende week nog een keer een avondje gaat logeren, maar anders verzetten tot na de vakantie??
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

dinsdag 28 juli 2009 om 22:21
dinsdag 28 juli 2009 om 22:28
Ok, MP, laten we het even staan tot na de vacance, dan ben ik ook weer wat relaxter (werk me een breuk nu).
Hahaha, dat advies over die koolhydraten kan ook naar mij
Erykah, zo'n datingsite vind ik ook echt niks, loop ze toch liever gewoon in het wild tegen het (lekkere) lijf.
Hahaha, dat advies over die koolhydraten kan ook naar mij

Erykah, zo'n datingsite vind ik ook echt niks, loop ze toch liever gewoon in het wild tegen het (lekkere) lijf.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 28 juli 2009 om 22:31
Neeeeeeee... Olive is er! Moest even een lap tekst bij iemand in de mailbox dumpen 
MrRP is nu naar zijn bedje toe... Die heb ik tussendoor de hele avond gesproken hihihi... en op cam gezien... volgens mij heeftt ie een heerlijk lijf, hij had een hempje aan (jaja fout, maar hij kon het hebben)... maar het gaat natuurlijk niet op het uiterlijk
Veul plezier op jullie dates met elkaar meiden! Enne Ery... rosé hoort erbij hoor!
Elve: Hoop dat je Yank snel belt! Donderdag is je date al. Je gaat naar Amsterdam toch? Al enig idee wat je gaat doen?
Ik ga nu wel het voorbeeld van MrRP volgen en naar bedje toe.

MrRP is nu naar zijn bedje toe... Die heb ik tussendoor de hele avond gesproken hihihi... en op cam gezien... volgens mij heeftt ie een heerlijk lijf, hij had een hempje aan (jaja fout, maar hij kon het hebben)... maar het gaat natuurlijk niet op het uiterlijk
Veul plezier op jullie dates met elkaar meiden! Enne Ery... rosé hoort erbij hoor!
Elve: Hoop dat je Yank snel belt! Donderdag is je date al. Je gaat naar Amsterdam toch? Al enig idee wat je gaat doen?
Ik ga nu wel het voorbeeld van MrRP volgen en naar bedje toe.
dinsdag 28 juli 2009 om 22:32
MP...thanks voor de tip over de koolhydraten. Moet ik alleen uitzoeken wat je wel en niet mag eten. JIj hebt er veel baat bij he? Ik denk echt dat ik de alcohol moet minderen....dit weekend en vorig weekend heb ik aardig zitten tanken
MT...ik ook, vind die sites helemaal niets! Kunnen wij de dates niet combineren....2 vliegen in 1 klap zeg maar?
Indi...volgens mij is Olijfje inderdaad gaan slapen...of aan het msn-en dat kan ook!
MT...ik ook, vind die sites helemaal niets! Kunnen wij de dates niet combineren....2 vliegen in 1 klap zeg maar?
Indi...volgens mij is Olijfje inderdaad gaan slapen...of aan het msn-en dat kan ook!