Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

dinsdag 28 juli 2009 om 22:38
dinsdag 28 juli 2009 om 22:39
Slaap lekker Olive! Snel een date plannen
Yep, donderdag. Weet nog niet precies wat we gaan doen, moet sowieso eerst werken dus denk dat ik om 8-9 uur in Adam ben. Maar aangezien ik naar de stad kom waar hij is (en ben ik ook niet echt bekend) vind ik dat hij maar een plan moet hebben..nou ja, zou het wel leuk vinden als hij een plan heeft, hou wel van assertieve mannen Meld het wel zodra ie gebeld heeft
Ga mijn laptop ook maar eens dichtklappen...
Yep, donderdag. Weet nog niet precies wat we gaan doen, moet sowieso eerst werken dus denk dat ik om 8-9 uur in Adam ben. Maar aangezien ik naar de stad kom waar hij is (en ben ik ook niet echt bekend) vind ik dat hij maar een plan moet hebben..nou ja, zou het wel leuk vinden als hij een plan heeft, hou wel van assertieve mannen Meld het wel zodra ie gebeld heeft
Ga mijn laptop ook maar eens dichtklappen...
dinsdag 28 juli 2009 om 22:40
dinsdag 28 juli 2009 om 22:43
dinsdag 28 juli 2009 om 22:53
Olijfje, ik vind dat je toch maar even de stoute schoenen aan moet trekken en een date moet regelen met RPmeneer.
Dames, ga mijn bedje in, ben voor vandaag wel klaar met werken. Nog even lezen en dan lekker slapen. Morgen nog een hele drukke dag met werk, en dan even (waarschijnlijk heeeel even) rust.....
Welterusten allemaal! X
Dames, ga mijn bedje in, ben voor vandaag wel klaar met werken. Nog even lezen en dan lekker slapen. Morgen nog een hele drukke dag met werk, en dan even (waarschijnlijk heeeel even) rust.....
Welterusten allemaal! X
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 28 juli 2009 om 22:55