Entertainment alle pijlers

Ewout.

04-09-2026 20:08 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb al niets met het geloof (in het algemeen) maar de aflevering over de gebedsgenezers leverde hier geen genezing maar juist hartkloppingen en hoge bloeddruk.

Ik heb zo'n respect voor Ewout.
Ik zou die onzin echt niet met een glad gezicht aan kunnen horen.
Wanneer was die aflevering? Ik wil het graag terugkijken.
Al gevonden, ik zit nu te kijken.
Geweldige aflevering.
Ewout vind ik een hele fijne interviewer. Blijft zo lekker rustig.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat erg dat die zaal bij de "homo's moeten publiekelijk geëxecuteerd worden" vol met hele jonge kinderen zat.
Doodeng
Ongelooflijk he, die haat verspreidende prediker dat homo's (en nog wat andere groepen) geëxecuteerd moeten worden. Die man is knettergek en er zijn nog mensen die erin meegaan ook.

De gebedsgenezer is een stuk minder eng, maar de "halfblinde vrouw" zou al een stuk geholpen zijn met een staaroperatie. Helaas kan ze dat niet betalen.
lieneke wijzigde dit bericht op 04-09-2026 22:21
Reden: verkeerd woord
1.80% gewijzigd
granny71 schreef:
04-09-2026 21:22
Wat erg dat die zaal bij de "homo's moeten publiekelijk geëxecuteerd worden" vol met hele jonge kinderen zat.
Doodeng
Ja, ik vond het ook maar eng en shockerend en werd er echt behoorlijk boos van. De rest vond ik ook behoorlijk raar, ik zou nooit zo rustig kunnen blijven als Ewout. Echt knap hoe hij dat doet.
The ocean healed my soul
Heb ook gekeken. Ging er vanuit dat Ewout niet heeft verteld dat hij zelf homoseksueel is. Maar toch echt doodeng en levensgevaarlijk, ze hadden zo zijn naam even kunnen googlen.
Ik vond het ook echt een heftige aflevering! Wij wonen op een plek waar het (vermoed ik) een vrij giftige, niet tolerante omgeving is voor homoseksuele mannen, maar dit sloeg echt alles. Doodeng dat zo'n man ook nog eens voor zoveel mensen staat te preken elke zondag. Die mensen die nog aan het woord kwamen leken ook wel totaal gehersenspoeld.
Niet gezien, maar aanpakken die hap. Oproepen tot doden van homo's en LHBTIQ+ (waar ik vanuit ga dat dat die andere groepen wel geweest zullen zijn) is strafbaar. Het bewijs ligt er klaarblijkelijk.
rollergirl wijzigde dit bericht op 05-09-2026 09:29
Reden: .
4.21% gewijzigd
Rollergirl schreef:
05-09-2026 09:26
Niet gezien, maar aanpakken die hap. Oproepen tot doden van homo's en LHBTIQ+ (waar ik vanuit ga dat dat die andere groepen wel geweest zullen zijn) is strafbaar. Het bewijs ligt er klaarblijkelijk.

Zo vreemd, de bewijzen liggen er voor het oprapen met deze reportage en er wordt geen actie ondernomen tegen deze gek en zijn volgelingen?
Rollergirl schreef:
05-09-2026 09:26
Is dat ook strafbaar in de VS?
The ocean healed my soul
Nee, volgens mij niet.

Ik dacht dat het in Nederland was, sorry.
Lalalola schreef:
05-09-2026 08:48
Ik vond het ook echt een heftige aflevering! Wij wonen op een plek waar het (vermoed ik) een vrij giftige, niet tolerante omgeving is voor homoseksuele mannen, maar dit sloeg echt alles. Doodeng dat zo'n man ook nog eens voor zoveel mensen staat te preken elke zondag. Die mensen die nog aan het woord kwamen leken ook wel totaal gehersenspoeld.
Dat is niets unieks toch, dat vind ik persoonlijk van zoveel (eigenlijk alle) religies?! Kijk maar eens naar docu’s van oa Jehova getuigen bijv.

Geloof wat je wil geloven, maar val daar vooral een ander niet mee lastig.
Live Life to the fullest
Volgens mij niet Sirena. En iedere staat heeft dan ook nog eens zijn eigen regels. Maar zover ik weet valt het onder mening van vrijheidsuiting. ( grondwet)

Bizar hoor ik ben het er ook niet mee eens maar het verbaast me niet eens eigenlijk dit soort reportages. Ik heb er een tijdje gewoond en de haat onderling is groot en dragen ze ook gewoon uit. ( ook rassenhaat nog steeds helaas) destijds had ik er nog wel een cultuurshock van. Dat je dan in de krant ziet staan dat er weer een jaarlijkse bijeenkomst in Birmingham ( AL) was van mensen die de kkk aanhangen. Foto;s van kleine kinderen met fakkels en hun ouders met kappen op >:-( . Toen was ik echt in shock… dus dat er mensen met idoten ideeen rondlopen was ik me wel bewust van…maakt het niet minder erg natuurlijk

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven