Schoonloeder

05-09-2026 16:26 52 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoals de titel al aangeeft heb ik problemen met mijn schoonmoeder.

In het verleden ging de relatie tussen mijn partner en mij niet goed, ik was zwanger en heb inderdaad niet erg leuk tegen hem gedaan gedurende die tijd. Omdat we moesten wachten op onze koopwoning woonden we bij mijn ouders en broertje in huis. Wij zijn heel erg hecht en mijn man heeft alleen zijn moeder. Zijn broer heeft zelfmoord gepleegd maar dat was voor onze tijd.

In de tijd dat het slecht ging tussen ons heeft mijn partner gesprekken gehad met zijn moeder en omdat ik wilde weten wat zij bespraken heb ik zijn app berichten gelezen, zijn moeder had iets geschreven over mij wat ik niet leuk vond.

Sindsdien heb ik een hekel aan haar en vind ik het ook niet leuk dat hij naar haar toe ging, we hadden daar vaak ruzie over en gelukkig hebben ze nu weinig contact meer.

Ik ben wel close met mijn familie en mijn ouders zien ons dochtertje heel vaak want zijn moeder werkt nog, gelukkig kan ik nu vaak tegen haar zeggen dat we niet kunnen omdat we vaak bij mijn ouders en familie zijn en nu doet die moeder raar en doet ze dramatisch dat ze onze dochter niet ziet.

Het liefst verhuis ik terug naar mijn familie in de buurt zodat we het contact met haar helemaal kunnen verbreken.

Denken jullie dat dit zal lukken?
Dan ontsla je haar toch?
.
Ik vind Jipsingboermussel tot nu toe het leukste van dit topic. Het bestaat echt!
Denk dat schoonloeder gelijk heeft
jorchugh_jor schreef:
05-09-2026 20:21
Ik vind Jipsingboermussel tot nu toe het leukste van dit topic. Het bestaat echt!
Ik heb Jipsingboermussel ook opgezocht. Het bestaat.
En ik vind, dat de volgende Volkskrant Zomerquiz daarover moet gaan.
(Twee jaar geleden bevatte de Zomerquiz het buurtschap Muggenbeet, of Nedersaksisch: Mogg'nbeet.)
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
Muggenbeet: volgens mij is Man bijt hond daar wel eens geweest.😄
Mugske schreef:
05-09-2026 20:49
Muggenbeet: volgens mij is Man bijt hond daar wel eens geweest.😄

:high5:
jorchugh_jor schreef:
Uiteraard! En het is de perfecte plek om te verdwijnen.
Si abra la puerta hay lobos.
Courage schreef:
05-09-2026 18:28
Zou er een ban in de maak zijn?
Je kan op het profiel van TO niet zien wanneer ze een account heeft aangemaakt...
Beeld tablet gekanteld. 1 september 2026.
There is always something happening, and it's usually right now
jorchugh_jor schreef:
Nu ben ik het natuurlijk ook gaan opzoeken. Ik dacht dat het een verzinsel was, maar het is gewoon echt een plaats! Prachtig!
Laat ik het zo zeggen: de strekking van het verhaal is in grote lijnen waar, details zijn veranderd, zoals familiesamenstelling. Ivm herkenbaarheid het verhaal in een slecht verhaal opgeschreven en ben ik helaas de schoonloeder.

Weinig tot geen contact en voel mij buitenspel gezet vanwege app bericht dat is gelezen en jarenlang tegen mij is gebruikt.
Vraag mij af waarom überhaupt berichten worden gelezen die ik deel met volwassen kind ik heb recht op privacy vind ik.

Voel mij rot want ik zie kleindochter bijna nooit.
Okeeee... bijzondere wending O_o
There is always something happening, and it's usually right now
Huh? Hahahahaha. Waarom doe je dit?
Nee dit helpt niet. Maar wel creatief!
Joh, verveel mij en dacht, waarom niet,het kan....
Mods mogen het weghalen.
Is niet erg, TO, jij kunt naar Gasselternijveensemomd verhuizen.
Si abra la puerta hay lobos.
MevrouwKaktea schreef:
05-09-2026 21:30
Joh, verveel mij en dacht, waarom niet,het kan....
Mods mogen het weghalen.
Natuurlijk kan het. Kan ook heel vermakelijk zijn. Maar je legt het er te dik bovenop. Gewoon blijven oefenen.
Er zijn geen vermissingen bekend in Jipsingboermussel en Gasseltenijerveensemond. Dus er zijn twee opties: het zijn beide geen goede opties, of ze zijn zo goed in verstoppen dat het hele dorp vermist is
Appelstroop schreef:
05-09-2026 21:39
Er zijn geen vermissingen bekend in Jipsingboermussel en Gasseltenijerveensemond. Dus er zijn twee opties: het zijn beide geen goede opties, of ze zijn zo goed in verstoppen dat het hele dorp vermist is

Is daar ook een hex?

Eén van de engste boeken die ik heb gelezen. En middelbare scholieren mogen het op hun leeslijst zetten!
Explorista schreef:
05-09-2026 22:10
Is daar ook een hex?

Eén van de engste boeken die ik heb gelezen. En middelbare scholieren mogen het op hun leeslijst zetten!

Oee Hex, heb je zijn andere boeken ook gelezen? Ik vond Echo nog vééél enger @(
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
05-09-2026 22:17
Oee Hex, heb je zijn andere boeken ook gelezen? Ik vond Echo nog vééél enger @(

Ik durf niet meer. o_o
Vind het wel gaaf, dat hij een Amerikaanse prijs heeft gewonnen en lof heeft ontvangen van Stephen King himself.
😆 afhankelijk van welke kant ze op wil verhuizen is Beek dus een serieuzere optie dan Jipsingboermussel.

En als ze meer kinderen willen: Sexbierum
S-Groot schreef:
05-09-2026 18:23
Bijzonder hè, dat zoiets toch nog door de ballotage komt
De ballotage zal over een ander type posts gaan, neem ik toch aan?
a.k.a. canis-dinges
Hex is een van mijn favoriete boeken.
MevrouwKaktea schreef:
05-09-2026 21:15
Laat ik het zo zeggen: de strekking van het verhaal is in grote lijnen waar, details zijn veranderd, zoals familiesamenstelling. Ivm herkenbaarheid het verhaal in een slecht verhaal opgeschreven en ben ik helaas de schoonloeder.

Weinig tot geen contact en voel mij buitenspel gezet vanwege app bericht dat is gelezen en jarenlang tegen mij is gebruikt.
Vraag mij af waarom überhaupt berichten worden gelezen die ik deel met volwassen kind ik heb recht op privacy vind ik.

Het is ook niet bepaald handig geweest dat je bericht is gedeeld. Vind ik ook een stukje privacy.

Is er iets wat je kunt doen om de band te herstellen? Valt het nog uit te praten evt?
Natuurlijk wil je je kleindochter zien. En ik kan me ook voorstellen dat je je buitengesloten voelt als met de andere kant van de familie wel veel contact is. Klinkt eenzaam. :hug:
MevrouwKaktea schreef:
05-09-2026 21:15

Afbeelding

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven