Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
zondag 13 september 2026 om 20:58
zondag 13 september 2026 om 22:05
Ik draag vandaag een zwarte jurk.GroenTuintje schreef: ↑13-09-2026 22:02Met mijn eerste ex ( vader kids) maar helaas moet dat voor de kids.
Welke kleur kleding draag je vandaag?
Mijn vraag was met wie wil je wel meer contact @groentetuintje, geeft niet. Ik laat ‘m gewoon staan.
maandag 14 september 2026 om 11:47
Ik heb een enorme jassen-tic dus ik moet mezelf inhouden om dit jaar eens geen nieuwe jas te kopen! Ik heb er best veel en draag ze ook allemaal hoor. Niet tegelijkertijd natuurlijk
Maar het plakken van een linkje laat ik dus graag staan voor de volgende. Dat is meteen de vraag dus
@jooppie alvast
voor over 2 weken.
Maar het plakken van een linkje laat ik dus graag staan voor de volgende. Dat is meteen de vraag dus
@jooppie alvast
maandag 14 september 2026 om 18:18
Zuur fruit, zoals sommige appels. En granaatappels vanwege de geur, maar eet ze vaak omdat ze lekker smaken.
@raccoon. Gisteren liet ik me nogal gaan (ietwat over de top) over het giftige van geld. Kleine nuance, ik doe al jaren iedere maand mee met 2 loterijen. Zo ben ik dan ook weer
Wat heb je vandaag niet gedaan, wat wel van je verwacht werd. En voel je je daar ongemakkelijk over?
@raccoon. Gisteren liet ik me nogal gaan (ietwat over de top) over het giftige van geld. Kleine nuance, ik doe al jaren iedere maand mee met 2 loterijen. Zo ben ik dan ook weer
Wat heb je vandaag niet gedaan, wat wel van je verwacht werd. En voel je je daar ongemakkelijk over?
vlinderkracht wijzigde dit bericht op 14-09-2026 18:29
51.52% gewijzigd
- ik ben zacht, maar ik breek niet -
maandag 14 september 2026 om 18:29
Er staat al een week een administratieve klus op me te wachten op mijn werk. Vandaag opnieuw doorgeschoven. Zo geen zin. Maar heb goede hoop voor morgen
Voel geen ongemak, wel enige irritatie over mijn eeuwige procrastinatie voor klussen die ik niet leuk vind.
Welke (huishoudelijke) klus thuis stel jij het liefst uit?
Welke (huishoudelijke) klus thuis stel jij het liefst uit?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in