Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 4

02-05-2026 09:12 1161 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Ah dat is fijn!
Ik ben happy! ik had een (gelegenheids)jurk op het oog op een Amerikaanse website; nieuwprijs €180 + verzendkosten + import kosten.

Ik dacht even snel op Vinted kijken ook, staat hij erop in de juiste maat bij een Nederlandse verkoper! 1x keer gedragen en uiteindelijk € 80 voor betaald :)
Ik kocht twee maanden terug een jurk nieuw met kaartjes voor €25. Prijs op het kaartje €299. Ik weet nog dat ik destijds toen hij in de collectie zat twijfelde hem te kopen in de sale maar ik vond €150 toen nog te veel. De jurk had het kaartje eraan van de fysieke winkel met webshop en waar ik hem toen zag. Dus waarschijnlijk heb ik nu jaren later precies die jurk gekocht.
Ik heb vandaag de terugbetaling kunnen aan vragen voor een 12-8 verzonden jurk met Mondial die niet is aan gekomen.
Verder lijkt het erop alsof Budbee nu ook langzamer wordt nu ze het waarschijnlijk drukker hebben gekregen.
Mijn pakje zou eerst morgen bezorgd worden bij AH. Toen vandaag en nu is het verplaatst naar morgen.
Ja ik heb inmiddels ook een paar pakketjes van Budbee gehad die op donderdag verstuurd werden en die pas dinsdagavond aankwamen. Die kunnen de toestroom ook niet aan, vrees ik. Mondial is nu ook een stuk langzamer dan 'meestal'. Ik heb wel vandaag weer wat vinted go pakketjes binnen NL verstuurd. Dat staat dus wel weer (af en toe?) aan.

En wat super dat je die jurk nu alsnog hebt voor een veel lagere prijs! Dat zijn de leukste vinted vondsten.
Celeste23 schreef:
16-09-2026 11:43
Ik ben happy! ik had een (gelegenheids)jurk op het oog op een Amerikaanse website; nieuwprijs €180 + verzendkosten + import kosten.

Ik dacht even snel op Vinted kijken ook, staat hij erop in de juiste maat bij een Nederlandse verkoper! 1x keer gedragen en uiteindelijk € 80 voor betaald :)
Leuk!
Appelstroop schreef:
11-09-2026 12:45
Plottwist! Ik heb de koper een bericht gestuurd dat ik mij nu besef dat het te voordelig verkocht is en overweeg het te annuleren, maar dit niet oké voelt.
Geen enkel probleem en akkoord om te annuleren 😁
Ik heb iets soortgelijks nu, ik had een decoratie item online gezet voor de €5 kortingsbon. Had hem erop gezet voor €10, wat ik al best hoog vond, dat ding staat al jaren in een kastje. Het werd ongelogen na 2 minuten al verkocht zonder bod en in die 2 minuten ook heel vaak gefavoriet. Ik vind €10 prima dus ik verstuur het morgen maar het had dus waarschijnlijk voor (veel?) meer weggekunt haha.
Gisterochtend pakketje weggebracht naar pakketwand van Mondial. Moest naar Belgie en is vandaag al aangekomen op het pakketpunt daar. Supersnel.
Vorig weekend wederom iets besteld in Duitsland. Kon weer alleen met GLS/ Vinted go. Ligt sinds gisteren in Breda en zal dan ws donderdag of vrijdag hopenlijk en met een beetje mazzel hier aankomen. Ook iets besteld in Duitsland via DPD. Is donderdag verzonden en komt naar verwacht dinsdag of woensdag aan.
Zelf iets binnen Nederland verzonden met DHL en dat was er een dag later.
Voorlopig ben ik nu even klaar met Vinted. Heb m'n account leeg gemaakt en zie volgend voorjaar wel weer.
Ik had iets naar Italië verstuurd met Mondial, was er best snel. Koper zelfde dag opgehaald, meteen uitgepakt en review. Zo kan het ook.
Flashy schreef:
19-09-2026 21:13
Ik had iets naar Italië verstuurd met Mondial, was er best snel. Koper zelfde dag opgehaald, meteen uitgepakt en review. Zo kan het ook.
Ja dat is fijn. Zo had ik nu ook een verkoop naar Frankrijk die echt heel snel ging en ook idd meteen afgehandeld door de koper.
Top :)
Ik zie op Vinted veel cozy kleurboeken van de Action voor 10-12.50 euro per stuk aangeboden terwijl ze 99 cent zijn. Iemand had er zelfs 60.
Heel triest.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven